Brad Utterback

برد یک متخصص ITIL® است که تمام دوره های ITIL® را برای بیش از 11 سال تدریس می کند. او به راهنمای تمرین ITIL کمک کرد و روی پروژه های تعریف و اجرای فرآیند ITSM کار کرد. برد دوره های آموزشی را می نویسد و از او خواسته می شود تا پروژه ها را تحت پوشش قرار دهد و با انواع سازمان ها مشورت کند زیرا مربوط به ITSM و همسویی خدمات IT با نتایج تجاری است. وی همچنین در دانشگاه های قزاقستان به عنوان داوطلب وقت خود برای حضور در کنار دانشجویان مقطع کارشناسی و اساتید دانشگاه ، مفاهیم مدیریت خدمات را آموزش داده است و همچنین میزبان بسیاری از دانشجویان در منطقه شیکاگو است که به آنها امکان بازدید و تجربه انواع مختلف مشاغل را می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش ITIL® 4 مدیریت انتقال حرفه ای: ارزش ذینفع سهام

ITIL® 4 Managing Professional Transition: Drive Stakeholder Value

در این دوره، شما در مورد سفر مشتری ITIL® 4 یاد خواهید گرفت و چه چیزی باید بین ارائه دهنده خدمات و مشتری برای محصولات و خدمات برای تامین نیازهای مشتری اتفاق بیفتد.


آموزش ITIL® 4 مدیریت انتقال حرفه ای: فناوری اطلاعات با سرعت بالا

ITIL® 4 Managing Professional Transition: High Velocity IT

این دوره در زمینه IT IT با سرعت بالا (HVIT) در ITIL® 4 شامل اطلاعاتی در مورد بهترین روشهای مورد نیاز شما برای استفاده بیشتر از رشد فناوری های دیجیتال است.


آموزش ITIL® 4 HVIT متخصص: شروع کار

ITIL® 4 Specialist HVIT: Getting Started

این دوره یکی از سه دوره اخذ گواهینامه تخصصی ITIL® 4 High Velocity IT (HVIT) است. این مقاله شامل اطلاعاتی در مورد بهترین روشهای مورد نیاز شماست تا بتوانید از رشد فناوریهای دیجیتال بیشترین بهره را ببرید.


آموزش مروری بر معماری سازمانی و فناوری اطلاعات 9.2

An Overview of Enterprise and IT Architecture 9.2

این دوره درک عملی از چارچوب معماری فعلی شرکت را فراهم می کند. این شامل مفاهیم اساسی موجود در TOGAF® 9.2 است: روش توسعه معماری (ADM) ، تکنیک ها ، محتوای معماری ، ابزارها و قابلیت ها.


آموزش انتقال خدمات برای ITIL®

Service Transitions for ITIL®

ITIL® پر استفاده ترین چارچوب برای بهترین شیوه های مدیریت خدمات است. مفاهیم و تمام فرآیندهای موجود در انتشارات اصلی ITIL® Service Transition را بیاموزید و نکات امتحانی را از طریق نمونه سوالات امتحانی دریافت کنید.