Valentin Yovchev

-

Valentin Yovchev به عنوان تجسم دهنده 3D کار کرده و دو مدل شخصیت از موجودات و ربات ها را برای صنعت بازی خلق کرده است. و همچنین انجام مفاهیم سه بعدی به عنوان یک فریلنسر. او بیشتر به عنوان فریلنسر روی پروژه های مختلف بازی کار کرده است و همچنین نمونه های اولیه ای برای اسباب بازی ها ساخته است. در حال حاضر او به عنوان یک ژنرالیست 3D/شخصیت شخصیت در Kitmaker Entertainment کار می کند.

دوره های Valentin Yovchev | دانلود آموزشهای Valentin Yovchev:

آموزش مدل سازی ربات های پلی پلی بالا برای بازی ها در 3ds Max

High Poly Robot Modeling for Games in 3ds Max

در این آموزش 3ds Max ، ما تکنیک های مختلف مدل سازی برای ایجاد مدل با پلی بالا را با استفاده از شناور کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.


آموزش کاوش ابزارهای توپولوژی 3ds Max

Exploring 3ds Max Topology Tools

این دوره تفاوت توپولوژی فیلم و توپولوژی بازی را به شما آموزش می دهد. نگاهی به ابزار مدل سازی Graphite از 3ds Max خواهید انداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2017.


آموزش ایجاد و راه اندازی ربات Low Poly در 3ds Max و Photoshop

Creating and Rigging a Low Poly Robot in 3ds Max and Photoshop

در این آموزش یک ربات کم پلی درست می کنیم، آن را تکسچر می کنیم و سپس ریگ می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، ZBrush، Photoshop، Mudbox، xNormal، Marmoset Toolbag، CrazyBump.