Brandon Volpe

براندون ولپ یک هنرمند 3D ، CGI و محیط زیست است. وی در منطقه مترو-دیترویت متولد و بزرگ شد. وی ابتدا به معماری و مهندسی علاقه مند شد. وی سپس به فراگیری انیمیشن سه بعدی در Macomb Community College ادامه داد و از آنجا به کالج 4 ساله در Grand Rapids Michigan موسوم به دانشگاه ایالتی فریس رفت و در سال 2012 با مدرک لیسانس علوم کاربردی در انیمیشن دیجیتال و طراحی بازی فارغ التحصیل شد. او عمدتا یک متخصص سه بعدی است و به توانایی خود در ایجاد سریع هر چیزی به صورت سه بعدی بدون توجه به چه شکلی به او داده می شود ، به خود می بالد. او این شانس را دارد که کارهای زیادی انجام دهد و کلاه های مختلفی بپوشد. او مدل های سه بعدی را برای محصولات ، صحنه ها ، محیط ها ، لوازم جانبی ، مناظر ، سینمایی های بازی ایجاد کرده است و حتی طراحی بازی هایی را برای استودیوی بازی های خود در Frog Invasion Games انجام داده است. دانش و مهارت های وی به او امکان ایجاد مدل ها ، ساختارها و محیط های سه بعدی شگفت انگیز را داده است. او تلاش می کند تا برجسته ترین کارها را انجام دهد و همچنان طرح های جدیدی را افزایش می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش مدل سازی و ساخت یک ساختمان نسل بعدی برای بازی در 3ds Max

Modeling and Texturing a Next-gen Building for Games in 3ds Max

مهارت های بافت خود را در حین مدل سازی معماری بازی تقویت کنید. شما ویژگی های قدرتمند 3ds Max مانند ورق های بافت ، شبکه ، سایه بان ها و موارد دیگر را کشف خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012 ، Photoshop CC 2015 ، Quixel SUITE 1.8 ، Marmoset Toolbag 2.