Shaun Foster

-

شان فاستر استادیار طراحی دیجیتال سه بعدی در موسسه فناوری روچستر در روچستر ، نیویورک است. او در سال 2002 مدرک کارشناسی ارشد خود را در هنرهای زیبا در RIT دریافت کرد. او در 4 Directions Productions به عنوان مدیر انیمیشن کار کرد و همچنین در آنجا هنرپیشه اصلی بود. او روی چندین برنامه تلویزیونی ملی و منطقه ای برنده جایزه ، تبلیغات ، و انیمیشن کوتاه سه بعدی موفق ، Raccoon و Crawfish کار کرد. قبل از پیوستن به RIT ، شان دو نمایشگاه آموزشی چندرسانه ای برای موزه ها ایجاد کرد. او در حال حاضر علاقه خود را به آموزش و پرورش و طراحی دیجیتال 3D در RIT دنبال می کند. کارهای شان بر روی گرافیک های رایانه ای سه بعدی و تعاملی نسل بعدی متمرکز شده است. وی اخیراً یکپارچه سازی مدل سازی سه بعدی ، فتوگرامتری و طراحی (انتشارات Springer) و برنامه گردشگری واقعیت افزوده ، Flip For History را منتشر کرده است. فاستر سه سال گذشته در کنفرانس بین المللی SIGGRAPH صحبت کرده است و همچنین در بخش محلی SIGGRAPH Professional حضور دارد و در هیئت مدیره خدمت می کند. به او اخیراً چندین کمک هزینه مربوط به فناوری های نسل جدید ، از جمله گردشگری Kinect و واقعیت افزوده و همچنین بازسازی پناهندگی تعاملی 3D Humanities Digital اهدا شده است.

دوره های Shaun Foster | دانلود آموزشهای Shaun Foster:

آموزش اصول غیرمجاز موتور 4

Unreal Engine 4 Materials Fundamentals

این دوره به شما گردش کار و تکنیک های کلیدی مورد نیاز برای سرعت بخشیدن به سرعت ساخت مصالح ساختمانی در موتور Unreal را آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: موتور غیرواقعی 4.


آموزش ساخت یک بازی چرخه شب تعاملی در موتور غیرواقعی

Building an Interactive Day Night Cycle Game in Unreal Engine

در این آموزش Unreal Engine ، ما یک بازی چرخه شبانه شبانه و چندین وسیله قابل استفاده مجدد خواهیم ساخت که سیستم را متصل و پاسخ می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4، Maya 2015.