Stephen Wells

من 25 سال سابقه کار به عنوان سرپرست/ارشد 3D هنرمند ، مدیر هنری ، مدیر خلاقیت و مدیر برون سپاری شخصیت ها ، موجودات ، وسایل نقلیه ، وسایل نقلیه و محیط های موجود در خطوط تولید برای بازی های ویدیویی ، تبلیغات ، VR/AR و فیلم را دارم. با استفاده از برنامه های متنوع (Zbrush ، 3DS Max ، Maya ، Mudbox ، Photoshop ، Topogun ، Marvelous Designer و غیره) ، من دارایی های سه بعدی ایجاد می کنم ، UV های آنها را بیرون می آورم و مدل ها را در حالی که به یک ضریب چند ضلعی دقیق (معمولاً) دقیق استفاده در موتور. من همچنین یک هنرمند 2D هستم و می توانم هنر مفهومی مورد نیاز را برای پایه گذاری 3D m ایجاد کنم
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی ZBrush FiberMesh

ZBrush FiberMesh Fundamentals

اگر تا به حال با کار "هوشمندانه و نه سخت" خواسته اید موهای لایه ای باورنکردنی Fibermesh را در Zbrush ایجاد کنید ، این دوره برای شما مناسب است!