Josh Kittle

جاش یک مهندس ارشد سیستم برای یک شریک سیسکو طلا است که در آن طراحی ، اجرا و پشتیبانی از راه حل های همکاری سیسکو را ارائه می دهد. جاش در کمتر از یک دهه به عنوان یک معمار شبکه در یکی از بزرگترین سازمانهای بهداشتی و درمانی کشور کار کرد و شرکت را ترک کرد تا در فضای فناوری همکاری ، جایی که در حال حاضر وقت خود را تمرکز می کند ، غوطه ور شود. جوش چندین سال را به تدریس آکادمی شبکه سیسکو برای کالج جامعه سینکلر در دیتون اوهایو گذراند و به دانشجویانی که برای کارشناسی شبکه سیسکو (CCNA) و مدارک شبکه خود کار می کنند آموزش داد. جاش در برنامه بازاریابی تأثیرگذار قهرمانان سیسکو ، رویدادهای Tech Field Day شرکت کرده است و او را می توان در محافل مختلف رسانه های اجتماعی یافت که در آن بسیار فعال است. جاش در اوهایو زندگی می کند و برخی از سرگرمی های او شامل زنبورداری ، نجاری ، کارهای هوایی و طراحی الکترونیک است.
دوره های این مدرس:

آموزش Cisco Jabber در دنیای واقعی

Cisco Jabber in the Real World

این دوره با استفاده از متداول ترین تکنیک هایی که در این زمینه دیده می شود ، فراگیر را با رویکرد "کلید تبدیل" برای استقرار Cisco Jabber به عنوان بخشی از راه حل حضور پیش فرض آشنا می کند.


آموزش پیام صوتی و حضور برای Cisco CICD 210-060

Voice Messaging and Presence for Cisco CICD 210-060

در این دوره آموزشی، شما با اصول اولیه Cisco Unity Connection و Cisco IM و Presence Server آشنا می شوید. این به شما کمک می کند تا برای قبولی در امتحان گواهینامه Cisco CICD 210-060 آماده شوید.


آموزش اصول اولیه برای Cisco CICD (210-060)

Fundamentals for Cisco CICD (210-060)

اولین مورد از یک سری چند دوره ای که زبان آموز را برای شرکت در آزمون گواهینامه CICD Cisco آماده می کند.


آموزش عیب یابی Cisco CICD 210-060

Troubleshooting for Cisco CICD 210-060

در این دوره، تکنیک های اولیه عیب یابی در آمادگی برای آزمون گواهینامه Cisco CICD 210-060 را خواهید آموخت.


آموزش کنترل تماس با CUCME برای Cisco CICD (210-060)

Call Control with CUCME for Cisco CICD (210-060)

قسمت 2 از یک سری 5 قسمتی، این دوره شما را با کنترل تماس با Cisco Unified Communications Manager Express برای CICD 210-060 آشنا می کند و به کسانی که به دنبال آموزش آماده سازی گواهینامه برای امتحان گواهینامه Cisco CICD 210-060 هستند، کمک می کند.


آموزش تکنیک های عملی نویسی سیسکو UCCX

Practical Cisco UCCX Scripting Techniques

در این دوره ، ما دانش آموز را با اصول توسعه IVR با Cisco UCCX آشنا خواهیم کرد. ما از رویکرد "یادگیری با انجام کار" استفاده خواهیم کرد و کدهای عملی ایجاد می کنیم که دانش آموز می تواند در محیط های خود دوباره استفاده کند.


آموزش کنترل تماس با CUCM برای Cisco CICD (210-060)

Call Control with CUCM for Cisco CICD (210-060)

در این قسمت سوم از سری آمادگی آزمون گواهینامه CICD، با Cisco Unified Communications Manager، محیط تلفن پرچمدار Cisco آشنا خواهید شد.