Dejan Sarka

Dejan Sarka ، MCT و SQL Server MVP ، یک مشاور ، مربی و توسعه دهنده مستقل است که روی برنامه های اطلاعاتی و اطلاعات تجاری تمرکز دارد. تخصص وی مباحث پیشرفته مانند مدل سازی داده ، داده کاوی و کیفیت داده است. در مورد این سخت ترین موضوعات ، او با SolidQ و موسسه کیفیت داده کار می کند و تحقیق می کند. وی بنیانگذار SQL Server اسلوونیایی و گروه کاربران دات نت است. Dejan Sarka نویسنده یا نویسنده اصلی یازده کتاب در مورد پایگاه داده و SQL Server است که تعداد بیشتری از آنها در دسترس است. Dejan Sarka همچنین دوره ها و سمینارهای زیادی را برای SolidQ ، Microsoft و Pluralsight توسعه داده و در حال توسعه است. وی بیش از 15 سال در بسیاری از کنفرانسها سخنران عادی است ، از جمله کنفرانسهایی مانند Microsoft TechEd ، PASS Summit و سایر کنفرانسها.
دوره های این مدرس:

آموزش الگوریتم های داده کاوی در SSAS ، Excel و R

Data Mining Algorithms in SSAS, Excel, and R

از داده کاوی به عنوان جعبه سیاه استفاده نکنید. درک عمیقی از نحوه کار الگوریتم های داده کاوی داشته باشید. این دانش فقط نظری نیست؛ این به شما کمک می کند مدل های بهتری در تولید داشته باشید.


آموزش نمایه سازی، پرس و جو و تجزیه و تحلیل متن با SQL Server 2012-2014

Indexing, Querying and Analyzing Text with SQL Server 2012-2014

کار با داده های متنی در SQL Server شامل نمایه سازی، پرس و جو و تجزیه و تحلیل متون است. برنامه های کاربردی تراکنشی و تحلیلی را با جستجوی کامل متن بهبود دهید و متون را با جستجوی معنایی و متن کاوی تجزیه و تحلیل کنید.


آموزش کار با داده های زمانی در SQL Server

Working With Temporal Data in SQL Server

کار با داده های زمانی در SQL Server خارج از جعبه پشتیبانی نمی شود. با نحوه پیاده سازی پشتیبانی زمانی در پایگاه داده SQL Server با تمام محدودیت های مورد نیاز آشنا شوید و نحوه بهینه سازی نمایش داده های زمانی خود را یاد بگیرید.


آموزش مدلسازی منطقی و فیزیکی برای کاربردهای تحلیلی

Logical and Physical Modeling for Analytical Applications

یک برنامه خوب با طراحی پایگاه داده خوب شروع می شود. پشتیبانی از برنامه های تحلیلی با طراحی منطقی خوب، درک مشکلات دسترسی به داده ها برای پرس و جوهایی که با حجم زیادی از داده ها سروکار دارند، و در مورد SQL Server اطلاعات کسب کنید...