Derik Whittaker

Derik Whittaker یک معمار نرم افزار است که در همه موارد .Net تخصص دارد. Derik بیش از 12 سال است که سیستم های سازمانی را در بالای پشته فناوری Net ساخته است و در طول مسیر یکی دو مورد را در مورد چگونگی ایجاد سیستم های کشنده انتخاب کرده است. دریک در طول 12 سال فعالیت خود در صنایع مختلف از جمله مارکینگ ، بهداشت ، خرده فروشی ، بیمه ، خودرو و سرگرمی آنلاین کار کرده است. در حال حاضر دریک در حال کار برای یک راه اندازی فناوری (VStrator.com) در رالی کارولینای شمالی است که به آنها کمک می کند تا یک راه حل فناوری قاتل ایجاد کنند که به کاربران آنها امکان می دهد راه حل های مربیگری در سطح جهانی را ایجاد کنند. Derik معتقد است که کار یک توسعه دهنده فراتر از تبدیل نحو به کار 1 و 0 است. وی معتقد است که وظیفه ما تولید سیستمی است که از روش کاربران خارج شده و به آنها امکان می دهد کار خود را بهتر انجام دهند. طی 5 سال گذشته به Derik مایکروسافت MVP در C # اعطا شده است. او علاوه بر MVP عضو گروه ASPInsiders است. دریک یک رهبر جامعه است ، و به سازماندهی رویدادهایی مانند شیکاگو کداپالوزا ، شیکاگو کد اردوگاه و رالی کد کمپ کمک می کند. خارج از شغل روزانه او می توانید دریک را ببینید که با همسر زیبایش تیفانی و 2 پسر عالیش برندان و رایان در حال معاشرت است.
دوره های این مدرس:

آموزش HTML برای برنامه نویس XAML

HTML for the XAML Developer

راهنمای انتقال از یک توسعه دهنده XAML به یک توسعه دهنده HTML بودن.


آموزش حذفی برای توسعه دهنده XAML

Knockout For the XAML Developer

دوره آموزشی Knockout for the XAML developer به توسعه دهندگان XAML، خواه توسعه دهنده WPF یا Silverlight هستید، کمک می کند تا مهارت های موجود MVVM خود را به کار گیرند و آنها را به دنیای هیجان انگیز توسعه HTML انتقال دهند.


آموزش اعتبار سنجی حذفی عمیق

InDepth Knockout Validation

در عمق به کتابخانه اعتبارسنجی حذفی نگاه کنید


آموزش مقدمه ای بر گرونت

Introduction to Grunt

معرفی دنیای واقعی گرونت. بیاموزید که چگونه با استفاده از Grunt برای انجام وظایفی در برابر برنامه وب HTML خود ، به سرعت بلند شوید و بدوید.