Laura Paton

تجزیه و تحلیل کسب و کار رهبر ، مربی ، مربی ، مربی ، تمرین کننده لورا پاتون ، موسس و مدیرعامل BA Academy، Inc. ، بیش از 30 سال تجربه تجزیه و تحلیل کسب و کار دارد.

لورا به سازمان ها و افراد کمک می کند تا درک و درک بهتری از تجزیه و تحلیل کسب و کار کسب کنند. او از بلوغ و بهبود مهارت ها و شیوه های تجزیه و تحلیل کسب و کار پشتیبانی می کند. لورا مشارکت مalثری در حرفه تجزیه و تحلیل کسب و کار داشته است. رهبری تلاشهای توسعه استانداردهای بین المللی تجزیه و تحلیل تجارت از موسسه مدیریت پروژه (PMI®) و موسسه بین المللی تجزیه و تحلیل کسب و کار (IIBA®). لورا دارای مدرک کارشناسی علوم در سیستم های اطلاعات مدیریت از دانشگاه فلوریدا جنوبی و مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تامپا است. گواهینامه های وی عبارتند از: PMP® ، PMI-PBA® ، CBAP® ، IIBA-AAC® و CSM.
دوره های این مدرس:

آموزش تجزیه و تحلیل کسب و کار چیست؟

What Is Business Analysis?

تجزیه و تحلیل تجارت اغلب برای اشاره به یک حرفه ، شایستگی و رشته انجام تحقیقات تجاری استفاده می شود. این دوره مروری بر هر سه زمینه دارد.


آموزش مبانی تحلیل کسب و کار: تحلیل استراتژی

Business Analysis Foundations: Strategy Analysis

مجموعه ای از مراحل و تکنیک ها را برای انجام تحلیل استراتژی در محیط کار خود ترکیب کنید.


آموزش ایجاد یک شغل تجزیه و تحلیل کسب و کار موفق

Building a Successful Business Analysis Career

پس از تماشای این ویدیو، می‌توانید تشخیص دهید که چگونه مهارت‌ها و شکاف‌هایی را که برای موقعیت‌هایی که هدف قرار می‌دهید، شناسایی کنید.


آموزش مزایای کسب و کار تحقق بنیادها

Business Benefits Realization Foundations

با تحقق منافع تجاری آشنا شوید ، روشی عملی برای اطمینان از انتخاب پروژه ها و برنامه های با ارزش و مزایای آنها در بلند مدت.