Julian Jenkins

من به افراد کمک می‌کنم رشد کنند، از نظر شخصی و معنوی به آنها قدرت می‌دهم تا زندگی کاملی با عشق، وضوح و هدف داشته باشند x

شعار من این است که "من به شما کمک می کنم تا به خود کمک کنید تا زندگی معنوی شاد و متعادلی با وضوح و هدف داشته باشید"

خیلی خوشحالم که روح من را به Udemy راهنمایی کرد و کاری که انجام می‌دهم به افراد زیادی کمک کرده است و پاسخ باورنکردنی بوده است.

من بسیار مفتخرم که یکی از بهترین معلمان آنلاین هستم و تجربه و عشق خود را با بسیاری از روح‌های درخشان مانند شما و بیش از 40000 دانش‌آموز به اشتراک گذاشته‌ام.

سفر معنوی من بیش از 40 سال پیش آغاز شد و می‌دانم که مسیر ما می‌تواند در مواقعی چالش‌برانگیز و تنها باشد.

به همین دلیل شروع به تدریس کردم تا بتوانید در طول سفر خود از حمایت، عشق و راهنمایی برخوردار شوید.

دوره های من همگی کانالی و بدون ویرایش هستند و این بدان معناست که ما با الهی ارتباط برقرار می کنیم و از بزرگترین معلمانی که وجود دارد یاد می گیریم و این روح است.

من اینجا هستم اگر زمانی به من نیاز داشته باشید و به هر ایمیل، بررسی و پیامی پاسخ می‌دهم، اجازه دهید به شما کمک کنم تا به خودتان کمک کنم تا زندگی معنوی شادی با وضوح و هدف داشته باشید.

عشق باش عشق بده x

جولیان

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای قطعی کانال‌سازی نوشتن خودکار

The Definitive Guide to Channeling Automatic Writing

راهنمای قطعی کانال‌سازی نوشتن خودکار. استاد شوید که چگونه نوشتن از طریق کانال‌سازی می‌تواند به شما در پاسخ به سخت‌ترین سؤالات زندگی، Healing The I. کمک کند.


آموزش راهنمای قطعی ذهن آگاهی و مراقبه ذهن آگاهی

The Definitive Guide To Mindfulness & Mindfulness Meditation

چگونه از مدیتیشن ذهن آگاهی استفاده کنید، یاد بگیرید چگونه تعادل را ایجاد کنید، خواب را بهبود بخشید، استرس، اضطراب و افسردگی را کاهش دهید.


آموزش اعتماد به نفس و عزت نفس، ذهن آگاهی

Self Confidence & Self Esteem, Mindfulness Makeover

اعتماد به نفس و عزت نفس خود را بالا ببرید، به شما امکان می دهد بهترین زندگی درخشان و مطمئن خود را بدون ترس و شک داشته باشید.