AROV Education

به رویاهای خود تبدیل شوید

آموزش AROV مفهوم خودشکوفایی را در بر می گیرد. علاوه بر این، ما معتقدیم که خودشکوفایی می تواند از طریق برنامه ریزی متمرکز، انعطاف پذیری پویا و عزم تزلزل ناپذیر به دست آید. با این باور که سنگ بنای فلسفه ما است، آموزش و پرورش AROV به دنبال کمک به افراد است که به طور فعال زندگی ای را که می خواهند زندگی کنند، ایجاد کنند، چه از طریق آموزش، مربیگری، تدریس خصوصی، برنامه ریزی مشترک، هدایت یا خدمت به جوامع خود، به هر طریقی که بتوانیم، برای توانمندسازی رویاپردازان در سراسر جهان برای پیگیری آرزوهای خود و تحقق پتانسیل خود. ما کسانی را که به دنبال جاه طلبی بی حد و حصر هستند و کسانی که آرزو دارند تبدیل به فردی شوند را تحسین می کنیم - "بهترین نسخه از خود".

اعتقاد ما این است که موفقیت هم برای همه قابل دسترسی است. ما می خواهیم به افراد کمک کنیم فرصت هایی ایجاد کنند که آنها را به سمت موفقیت شخصی خود سوق دهد.

هدف ما این است که به افراد کمک کنیم تا زندگی خود را بهبود بخشند، پتانسیل خود را به حداکثر برسانند، بر نیات خود مسلط شوند و علایق خود را با هدف بپذیرند.

امید ما این است که با ارائه دانش، راهنمایی و الهام به کسانی که همیشه چنین دسترسی ندارند به جامعه کمک کنیم.

رویای ما این است که به دیگران کمک کنیم "به رویاهای آنها تبدیل شوند".

دوره های این مدرس:

آموزش بایستید: چگونه در زندگی قاطعانه تر باشیم

Stand Your Ground: How To Be More Assertive in Life

راهنمای مبتدیان برای داشتن رفتار قاطعانه


آموزش راهنمای مبتدیان برای نوشتن طرح کسب و کار، تحلیل و طرح آسانسور

Beginners' Guide to Writing a Business Plan, Analysis, and Elevator Pitch

"بنابراین شما اینجا هستید - شما یک ایده تجاری دارید که می خواهید دنبال کنید. می خواهید رئیس خود باشید و می توانید آن را دنبال کنید. تبریک می گویم! ...."


آموزش ابرقدرت مدرن: چگونه مردم را متقاعد کنیم

The Modern Superpower: How to Persuade People

استفاده از تاکتیک های زبانی ساده برای متقاعد کردن مخاطب