Hadi Youness

مهندس کامپیوتر

سلام هادی هستم. من در حال تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آمریکایی لبنانی (LAU) هستم. من دوست دارم دانش خود را با همه به اشتراک بگذارم و معتقدم که آموزش روشی عالی برای درک هر چیزی است، زیرا باید در مورد چیزی به خوبی آگاه باشید تا بتوانید آن را به ساده ترین روش ممکن آموزش دهید!

دوره های این مدرس:

آموزش Node JS: وب سایت تجارت الکترونیک خود را بسازید

Node JS: Build Your E-Commerce Website

با سلام، در این کلاس، می خواهیم یاد بگیریم که چگونه با استفاده از Node JS، JavaScript، Bootstrap، HTML، CSS و EJS یک وب سایت تجارت الکترونیک بسازیم. اگر فامیل نیستید ..


آموزش جاوا برای همه: مفاهیم اولیه برنامه نویسی

Java for Everybody: Basic Programming Concepts.

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است که به طور گسترده توسط شرکت های برتر استفاده می شود. هدف این کلاس آموزش مفاهیم پایه در جاوا و برنامه نویسی است. ..


آموزش جاوا برای همه: مقدمه ای بر برنامه نویسی و جاوا.

JAVA for everybody: Introduction to programming and Java.

"این کلاس برای کسانی طراحی شده است که هیچ دانش قبلی در برنامه نویسی ندارند یا قبلاً زبان دیگری (و نه جاوا) خوانده اند. جاوا یکی از بهترین ها است.


آموزش جاوا برای همه: مفاهیم اولیه برنامه نویسی قسمت 2!

Java for Everybody: Basic Programming concepts Part 2!

"این کلاس برخی از رایج ترین الگوریتم ها و مفاهیم را پوشش می دهد. برخی از مطالب قبلاً در کلاس اول ذکر شده است، با این حال، در این کلاس قصد داریم توضیح دهیم ...."


آموزش Python را یاد بگیرید: از مفاهیم اولیه تا ساختار داده

Learn Python: From Basic Concepts to Data Structure

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از پایتون کدنویسی کنید. ما در مورد سینتکس، ماژول ها، توابع و روش های پایتون صحبت خواهیم کرد. ما تمام برنامه نویسی های اولیه را پوشش خواهیم داد. ..."


آموزش JAVA FOR EVERYBODY: ساختار داده

JAVA FOR EVERYBODY: Data Structure

"این کلاس شما را با ساختارهای داده آشنا می کند. با انواع مختلف ساختارهای داده و همچنین زمان استفاده از هر یک از آنها آشنا خواهید شد. ما خواهیم کرد. .."


آموزش HTML و CSS برای مبتدیان

HTML And CSS For Beginners

"به کلاس HTML و CSS خوش آمدید، ما می خواهیم موارد زیر را پوشش دهیم: -مبانی HTML (عناوین، پاراگراف ها. . . .) - ویژگی ها - استایل و قالب بندی - نقل قول ها و نقل قول ها - پیوندها. ..."


آموزش رابط کاربری گرافیکی پایتون: PyQt5

Learn Python Graphical User Interface: PyQt5

«در این دوره آموزشی، می‌خواهید با معروف‌ترین رابط کاربری گرافیکی پایتون آشنا شوید: PyQt5. ما قصد داریم طرح کلی زیر را دنبال کنیم: -اول ما هستیم. .."


آموزش Node Js: قسمت 2 وب سایت تجارت الکترونیک خود را بسازید

Node Js: Build Your E-Commerce Website Part 2

با سلام و خوش آمدید به قسمت دوم ساخت وب سایت تجارت الکترونیک. در این قسمت قصد داریم تمام قسمت های باطن این پروژه را پوشش دهیم. ما به l می رویم. ..


آموزش وب سایت خود را با استفاده از بوت استرپ بسازید

Build Your Website Using Bootstrap

"این دوره در مورد استفاده از بوت استرپ برای ساخت و بهبود وب سایت های موجود است. برای اینکه بتوانید این دوره را بگذرانید باید در مورد HTML اطلاعات داشته باشید. .."


آموزش برنامه نویسی پویا: جاوا، جاوا اسکریپت و پایتون

Dynamic Programming: Java, JavaScript, and Python

"در این دوره شما قرار است با یکی از پرطرفدارترین مباحث برنامه نویسی یعنی برنامه نویسی پویا آشنا شوید. این موضوع به عنوان یکی از سخت ترین ها شناخته می شود.