Manuel García Pallarés

معمار + طراح گرافیک

Hola a tod@s،

Mi nombre es Manuel Pallarés. Soy arquitecto por la universidad de Alcalá de Henares y la Sapienza de Roma. Mi actividad profesionale ha estado ligada tanto a proyectos creativos de diferente índole (سرمقاله، دیسنیو گرافیکو، نقاشی، معماری، معماری...)

او در دانشگاه برتر دیسنیو د وایادولید (ESI) است. También a día de hoy trabajo como profesor en la Escuela Artes Creativas de Madrid e parto cursos en el espacio Culture de La casa Encendida , en Madrid

La verdad es que me encanta enseñar! در صورتی که رضایت کامل را به شما منتقل می کند، یک شخصیت دیگر و یک فرد عادی را از دست می دهد. Me tomo la enseñanza de una manera muy seria . Se lo importante que es un buen profesor en un momento determinado.

Espero que mi pasión por enseñar llegue hasta vosotros a través de estos cursos online y me declaro a vuestra disposición para todo lo que necesitéis.

سلام صمیمانه،

مانوئل پالارس

سلام به همه،

نام من Manuel Pallarés است. من یک معمار از دانشگاه Alcalá de Henares و Sapienza در رم هستم. M فعالیت حرفه‌ای هر دو با پروژه‌های خلاقانه از انواع مختلف (طراحی تحریریه، طراحی گرافیک، محوطه‌سازی، معماری...) مرتبط بوده است، اما من همیشه یک پایم در تدریس بوده‌ام.

من به عنوان معلم در Universidad Superior de Diseño de Valladolid (ESI) کار کرده ام. همچنین امروز به عنوان معلم در مدرسه هنرهای خلاق مادرید کار می کنم و دوره هایی را در فضای فرهنگی La casa Encendida در مادرید تدریس می کنم.

حقیقت این است که من عاشق تدریس هستم! انتقال دانش خود به شخص دیگری و همچنین ما معلمان نیز مایه خرسندی است، زیرا اگر می خواهید چیزی را خوب توضیح دهید، باید کاملاً در مورد آن صحبت کنید. من تدریس را بسیار جدی می گیرم. من می دانم که یک معلم خوب در هر زمان چقدر مهم است.

امیدوارم اشتیاق من به تدریس از طریق این دوره های آنلاین به شما برسد و برای هر آنچه که نیاز دارید خود را در اختیار شما قرار دهم.

یک سلام صمیمانه،

مانوئل پالارس

دوره های این مدرس:

آموزش Curso PROFESIONAL از ADOBE PHOTOSHOP. شروع یک متخصص. ESPAÑOL

Curso PROFESIONAL de ADOBE PHOTOSHOP. Desde iniciación a experto. ESPAÑOL

" سفرهایی که در فتوشاپ به یادگار مانده است در دنیای ماراویلوسو جهانی تصویر دیجیتال. Con una mezcla divertida y entretenida de teoría y ráctica. .."


آموزش فتوشاپ. مفاهیم و پایه های تصویری دیجیتال. MONOGRÁFICO PARTE 1.

PHOTOSHOP. Conceptos y fundamentos teóricos de la fotografía digital. MONOGRÁFICO PARTE 1.

"Hola a tod@s Bienvenid@ یک برنامه فتوشاپ است که در مرکز اصلی برنامه است. .."


آموزش Curso de SKETCHUP PRO در اسپانیا. Aprende a trabajar de manera PROFESIONAL en SKETCHUP

Curso de SKETCHUP PRO en español. Aprende a trabajar de manera PROFESIONAL en SKETCHUP

"Este curso de SKETCHU PRO comenzaremos desde un nivel de iniciación para acabar terminando dominando el programa en un nivel experto. Aprenderemos todas las. .."


آموزش دوره قطعی SKETCHUP. از مبتدی تا متخصص

The definitive SKETCHUP course. From beginner to expert

"چرا این دوره SketchUp نام من Manuel Pallarés است، من در بالی، اندونزی زندگی می کنم و بیش از ده سال است که از SketchUp استفاده می کنم. من یک کار آزاد هستم. .."


آموزش تحریریه DISEÑO. Cómo conseguir que mi cubierta sea brillante؟

DISEÑO EDITORIAL. Cómo conseguir que mi cubierta sea brillante?

¿Cómo diseñar la cubierta de un libro؟ En este curso i. .."


آموزش SKETCHUP + LAYOUT و اسکچاپ را به روشی حرفه ای یاد بگیرید

SKETCHUP + LAYOUT & Learn Sketchup in a professional way

یک دوره آموزشی پر جنب و جوش SKETCHUP که روش کار با پروژه های خود را برای همیشه تغییر خواهد داد


آموزش Curso PROFESIONAL از ADOBE INDESIGN. شروع یک متخصص کامل. ESPAÑOL

Curso PROFESIONAL de ADOBE INDESIGN. Desde iniciación a completo experto. ESPAÑOL

"Adobe InDesign نرم‌افزاری است که از Adobe برای انتشار اسناد و صفحه‌بندی، دوره‌ای، بازنگری، کتاب‌ها و مطالب عمومی استفاده می‌کند. ..."


آموزش طراحی جلد کتاب. چگونه یک جلد کتاب عالی طراحی کنیم؟

Book Cover Design. How to design a great book cover?

چگونه جلد کتاب طراحی کنیم؟ کلیدهای اصلی که برای موفقیت در این کار طراحی خاص باید در نظر داشته باشید کدام است؟ در این کلاس، من شما را از طریق آن می گذرانم. ..


آموزش لومیون 10. Desde Iniciación یک متخصص. ¡Dale vida a tus proyectos! ESPAÑOL

Lumion10. Desde Iniciación a Experto. ¡Dale vida a tus proyectos! ESPAÑOL

"Este curso de LUMION10 comenzaremos desde un nivel de iniciación para acabar terminando el curso dominando el programa en un nivel experto. Aprenderemos toda. .."


آموزش نظریه و مفاهیم برای درک اسکچاپ. دوره اسکچاپ قسمت 1

Theory and concepts to understand Sketchup. Sketchup course. Part1

"سلام به همه، در این کلاس با مفاهیم کلیدی برای درک نحوه صحیح ترسیم در اسکچاپ آشنا می شویم. درک اینکه برنامه چگونه فکر می کند او خواهد بود. .."


آموزش SKETCHUP را در 1 تمرین یاد بگیرید

Learn SKETCHUP in 1 exercise

"به همه خوش آمدید. در این دوره SKETCHU PRO ما از یک سطح آغازین شروع خواهیم کرد تا در نهایت بر برنامه در سطح بسیار بالایی تسلط پیدا کنیم. ما همه چیز را یاد خواهیم گرفت."


آموزش Aprende SKETCHUP en 1 ejercicio! ESPAÑOL

Aprende SKETCHUP en 1 ejercicio! ESPAÑOL

"Bienvenidos a todos y todas. En este curso de SKETCHU PRO comenzaremos desde un nivel de iniciación para acabar terminando dominando el programa en un nivel muy. . .."


دوره LUMION. آموزش کامل انجام رندرهای حرفه ای.

LUMION COURSE. Complete training for doing PROFESSIONAL renders.

در این دوره LUMION 11 ما از یک سطح آغازین شروع می کنیم تا با تسلط بر برنامه در سطح کارشناسی، دوره را به پایان برسانیم. ما همه چیز را یاد خواهیم گرفت. ..


آموزش انیمیشن ها در LUMION. چه کاری می توانی انجام بدهی؟

ANIMATIONS in LUMION. What can you do?

"آیا دوست دارید در Lumion انیمیشن های باورنکردنی بسازید؟ آیا دوست دارید تخیل خود را بدرخشید و پروژه خود را به زندگی تبدیل کنید؟ در این صورت این شما هستید..."


آموزش Aprende Photoshop و 10 ejercicios! ESPAÑOL

Aprende Photoshop en 10 ejercicios! ESPAÑOL

"ادوبی فتوشاپ برنامه‌های قدرتمندی را برای تغییر شکل، بازسازی و بازسازی تصاویر دیجیتالی، به‌عنوان برنامه‌ریزی برای توسعه‌دهی انجام می‌دهد. ..."