Mike Woodring

مایک رئیس برنامه درسی Pluralsight بود، جایی که او تیمی را رهبری کرد که چشم‌انداز و استراتژی ارائه محتوای فنی کلاس جهانی را برای فن‌آوران حرفه‌ای در سراسر جهان به عنوان توسعه‌دهندگان، معماران، متخصصان عملیات فناوری اطلاعات و دانشمندان داده و تحلیل‌گران پیش برد. مایک که قبلاً MVP C# مایکروسافت و دارای چندین پتنت ایالات متحده بود، بیش از 20 سال تجربه در توسعه سیستم های نرم افزاری با کارایی بالا و آموزش توسعه دهندگان در سراسر جهان دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش زنگ: تصویر بزرگ

Rust: The Big Picture

این دوره مقدمه ای سریع برای Rust است که چندین سال متوالی به عنوان "دوست داشتنی ترین" زبان رتبه بندی شده است.


آموزش CLR Threading

CLR Threading

این دوره ویژگی های threading CLR را ارائه می دهد


آموزش اشکال زدایی وب با مثال

Web Debugging by Example

با نحوه اشکال زدایی برنامه های کاربردی وب با استفاده از حافظه خودکار و نحوه تشخیص و رفع نوک های CPU سرور وب آشنا شوید.


آموزش C# 10: تصویر بزرگ

C# 10: The Big Picture

سی شارپ یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است. این دوره به شما مفاهیم اصلی را می آموزد که برای ارزیابی اینکه آیا سی شارپ زبان مناسبی برای شماست یا خیر، و شما را برای شروع سفر یادگیری خود به سمت تسلط C# آماده می کند.


آموزش سی شارپ: تصویر بزرگ

C#: The Big Picture

سی شارپ یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است. این دوره به شما مفاهیم اصلی را می آموزد که برای ارزیابی اینکه آیا سی شارپ زبان مناسب شماست یا خیر، و شما را برای شروع سفر یادگیری خود به سمت تسلط C# آماده می کند.


آموزش اصول CLR

CLR Fundamentals

CLR Fundamentals طراحی شده است تا به توسعه دهندگان دات نت درک محکمی از اجرای مدیریت شده بر روی دات نت فریم ورک ارائه دهد.


آموزش بسته ها، جعبه ها و ماژول ها در Rust

Packages, Crates, and Modules in Rust

این دوره به شما می آموزد که چگونه برنامه های Rust را سازماندهی کنید، آنها را به کتابخانه ها ("جعبه ها") تقسیم کنید، از کتابخانه های نوشته شده توسط سایر Rustaceans استفاده کنید و کتابخانه های خود را با جامعه Rust به اشتراک بگذارید.