Navid Tauhid

نویدوت توحید مشاور یکپارچه ارتباطات و همکاری، متخصص مرکز تماس و معمار با بیش از 15 سال تجربه در صنعت است. او پروژه های متعدد UC سازمانی در مقیاس بزرگ را برای بسیاری از شرکت های چندملیتی مستقر، نگهداری و عیب یابی کرده است. او همچنین به هزاران دانش آموز فناوری اطلاعات در سراسر جهان در مورد محصولات مختلف ارتباطات یکپارچه آموزش داده است و به آنها کمک کرده تا بهترین های فنی خود را داشته باشند. او دارای گواهینامه CCIE Collaboration Written، CCNP Collaboration، Voicemail و مرکز تماس و متخصص مسیریابی و سوئیچینگ CCNA است. او همچنین یک معمار راه حل دارای گواهی Azure و AWS Cloud است. او مشتاق یادگیری فن آوری های جدید است و عاشق به اشتراک گذاری دانش است.
دوره های این مدرس:

آموزش مهاجرت به تیم های مایکروسافت

Migrating to Microsoft Teams

برای انتقال یکپارچه از Skype for Business Server به Microsoft Teams آماده شوید. این دوره به شما نحوه مهاجرت و بهبود زیرساخت ارتباطی یکپارچه مایکروسافت را آموزش می دهد.


آموزش Microsoft Teams Engineer Voice: مسیریابی مستقیم را برنامه ریزی و پیکربندی کنید

Microsoft Teams Voice Engineer: Plan and Configure Direct Routing

این دوره به شما نحوه برنامه ریزی، طراحی و استقرار Direct Routing را برای هدایت تماس های خارج از سازمان به دنیای PSTN با استفاده از SBC های تایید شده مایکروسافت می آموزد.


آموزش حاکمیت داده: درک کیفیت و عادی سازی داده ها

Data Governance: Understanding Data Quality and Normalization

بهترین شیوه های عادی سازی داده ها برای سازماندهی و استانداردسازی موثر داده ها ضروری است. در این دوره، شما درک درستی از ابعاد کیفیت داده ها، نقش ها و مسئولیت ها و بهترین شیوه ها برای اطمینان از کیفیت داده ها خواهید داشت.


آموزش کاوش در مدل‌های هوش مصنوعی و معماری

Exploring Generative AI Models and Architecture

مدل‌ها و معماری‌های هوش مصنوعی مولد را کاوش کنید و معماری‌های کلیدی مانند VAE، ترانسفورماتور و GAN را برای مشکلات دنیای واقعی اعمال کنید.


آموزش ملزومات هوش مصنوعی: دستیاران هوشمند

Artificial Intelligence Essentials: Smart Assistants

این دوره آموزشی در مورد دستگاه ها و پلتفرم های دستیار هوشمند هوش مصنوعی مختلف به شما آموزش می دهد: مزایای آنها، نحوه کار آنها، قابلیت ها و موارد استفاده برای تجارت، و آینده آنها.


آموزش Protocol Deep Dive: Voice over Internet Protocol (VoIP)

Protocol Deep Dive: Voice over Internet Protocol (VoIP)

این دوره به شما می آموزد که چگونه سیستم های VoIP را در یک محیط تجاری یا سازمانی به طور موثر درک و مدیریت کنید، از جمله نحوه عیب یابی و بهینه سازی عملکرد سیستم.


آموزش مهندس همکاری مایکروسافت: تلفن تیم ها را پیکربندی و مدیریت کنید

Microsoft Collaboration Engineer: Configure and Manage Teams Phone

با کسب مهارت در پیکربندی خط‌مشی‌های تلفن، جریان تماس، تماس اضطراری پویا، پیکربندی کاربر، مدیریت تلفن تیم‌ها و بهینه‌سازی مسیریابی مستقیم برای اتصالات PSTN یکپارچه، بر هنر مدیریت تلفن تیم‌های مایکروسافت مسلط شوید.


آموزش مهندس همکاری مایکروسافت: اتاق‌ها و دستگاه‌های تیم‌ها را پیکربندی و مدیریت کنید

Microsoft Collaboration Engineer: Configure and Manage Teams Rooms and Devices

این دوره به شما کمک می‌کند تا در اتاق‌ها و دستگاه‌های تیم‌ها برای همکاری یکپارچه تسلط پیدا کنید. تنظیمات، عیب یابی و ویژگی های پیشرفته را برای ارتباط بهینه بیاموزید.


آموزش جلسات IT Ops: LBaaS - آزادسازی قدرت متعادل کننده های بار ابری

The IT Ops Sessions: LBaaS - Unleashing the Power of Cloud Load Balancers

در این جلسه IT Ops، شما با بار متعادل کننده به عنوان یک سرویس (LBaaS) آشنا خواهید شد، یک راه حل مبتنی بر ابر برای توزیع ترافیک ورودی در چندین سرور باطن.


آموزش Microsoft Teams Engineer Voice: مشتری ها و دستگاه های تیم ها را برنامه ریزی و پیکربندی کنید

Microsoft Teams Voice Engineer: Plan and Configure Teams Clients and Devices

این دوره به شما نحوه برنامه ریزی و پیکربندی Microsoft Teams Rooms در ویندوز (MRToW)، Microsoft Teams Rooms در Android (MRToA)، تلفن های Microsoft Teams و نمایشگرهای Teams را به شما آموزش می دهد.


آموزش بهترین روش ها: نقشه راه برای الزامات معماری داده های سازمانی

Best Practices: Roadmap to Enterprise Data Architecture Requirements

این دوره به شما می آموزد که چگونه یک نقشه راه جامع معماری داده بسازید که با اهداف تجاری سازمان خود، از جمله تجزیه و تحلیل وضعیت، تعاریف وضعیت، شناسایی موارد عملی، توالی پیاده سازی و غیره هماهنگ باشد.


آموزش Microsoft Teams Voice Engineer: Monitor and Troubleshoot Teams Phone

Microsoft Teams Voice Engineer: Monitor and Troubleshoot Teams Phone

این دوره به شما نحوه نظارت و عیب‌یابی تلفن‌های Microsoft Teams، کلاینت‌ها، دستگاه‌ها، اتصال مسیریابی مستقیم، خرابی تماس‌ها و مسائل مربوط به کیفیت تماس را آموزش می‌دهد.