Christopher Hart

کریستوفر هارت یک مهندس مشاور فنی برای سیسکو است که متخصص در راه حل های شبکه های سازمانی و مراکز داده است. کریستوفر به طور مداوم مهارت‌های توسعه نرم‌افزار پایتون خود را تقویت می‌کند و از ذهنیت‌های اولیه اتوماسیون و اصول DevOps دفاع می‌کند. کریستوفر از تولید مستندات فنی و آموزش، انتشار بیش از دوازده مقاله برای سیسکو و سخنرانی در Cisco Live 2021 لذت می برد. کریستوفر دارای مدرک لیسانس علوم در فناوری صنعتی از دانشگاه کارولینای شرقی است.
دوره های این مدرس:

آموزش تست و رفع اشکال اتوماسیون Ansible

Testing and Debugging Ansible Automation

آیا برای عیب یابی خطاها با اتوماسیون Ansible تلاش می کنید؟ کتاب بازی دارید که خراب می شود، اما نمی دانید چرا؟ در این دوره، ابزارهای موثر و روش های کارآمد برای عیب یابی اتوماسیون Ansible را باز می کنید.


آموزش شروع کار با Ansible برای اتوماسیون شبکه

Getting Started with Ansible for Network Automation

پلت فرم اتوماسیون فناوری اطلاعات Ansible در حال پیشروی انقلاب اتوماسیون در صنعت شبکه های کامپیوتری است. این دوره اصول اولیه خودکارسازی شبکه خود با Ansible را از طریق موارد و برنامه های کاربردی کاربردی به شما آموزش می دهد.


آموزش برنامه نویسی سیستم های لینوکس

Linux Systems Programming

خانواده سیستم عامل های لینوکس یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای استقرار برنامه های کاربردی مدرن است. این دوره به شما نحوه تعامل با سیستم عامل های لینوکس را در زبان برنامه نویسی C آموزش می دهد.


آموزش مدیریت Ansible با AWX

Managing Ansible with AWX

آیا با مدیریت پروژه های پیچیده Ansible در مقیاس مشکل دارید؟ قدرت AWX را برای خودکارسازی سیستم های پیچیده IT، افزایش دید، تقویت امنیت و اطمینان از انطباق، باز کنید. در حالی که زیرساخت های رو به رشد خود را رام می کنید، اشتیاق اتوماسیون خود را دوباره کشف کنید.


آموزش ادغام مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در گردش کار شبکه Ansible

Integrating IT Service Management into Ansible Network Workflows

ارکستراسیون Ansible می تواند به عنوان "چسب" بین پلتفرم ها عمل کند و گردش کار را از انتهای به انتها کاملاً خودکار کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه بین اتوماسیون شبکه و ابزارهای رایج مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یکپارچه سازی کنید.