Lucian Lazar

لوسیان علاقه مند به یادگیری مفاهیم جدید و به اشتراک گذاری دانش است. وی بیش از 15 سال تجربه توسعه نرم افزار و بیش از 5 سال تجربه در تدریس دانشگاهی دارد. تمرکز وی روی توسعه بانک اطلاعاتی ، برنامه نویسی PL/SQL و تنظیم عملکرد است. او از تدریس و راهنمایی دیگران لذت می برد تا آنها بتوانند مهارت های خود را ارتقا دهند و موفق باشند.
دوره های این مدرس:

آموزش محرک های پیشرفته SQL Server: بهینه سازی و عیب یابی

Advanced SQL Server Triggers: Optimizing and Troubleshooting

استفاده از تریگرها یک مفهوم اساسی در SQL Server است زیرا آنها یک راه قدرتمند برای اجرای خودکار منطق پیچیده تجاری ارائه می دهند. این دوره به شما آموزش می دهد که از تریگرهای تو در تو و بهبود عملکرد کد SQL Server خود استفاده کنید.


آموزش برنامه پایگاه داده اوراکل با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - کار با انواع داده های ترکیبی

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Working with Composite Data Types

انواع داده های ترکیبی مفاهیم مهمی در PL/SQL هستند. این دوره به شما آموزش ایجاد، استفاده و ادغام مجموعه ها و رکوردها در برنامه ها را می دهد. این مهارت‌های کدنویسی شما را بهبود می‌بخشد و به شما کمک می‌کند تا به یک حرفه‌ای دارای گواهی Oracle تبدیل شوید.


آموزش برنامه پایگاه داده Oracle با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - استفاده از برنامه های فرعی PL/SQL

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Using PL/SQL Subprograms

زیربرنامه ها یک مفهوم اساسی در PL/SQL هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه زیربرنامه ها را ایجاد و از آنها استفاده کنید و چرا آنها در یک برنامه مهم هستند. این مهارت‌های کدنویسی شما را بهبود می‌بخشد و به شما کمک می‌کند تا به یک حرفه‌ای دارای گواهی Oracle تبدیل شوید.