Shubham Sinha

Shubham Sinha در حال حاضر 3 سال است که یک توسعه دهنده است و روی پلتفرم ServiceNow روی طراحی و توسعه کار می کند. او به خوبی با معماری چند مستاجر و چند نمونه ای که پلتفرم ServiceNow اساساً روی آن کار می کند، آشنا است. او روی پروژه هایی از جمله پورتال خدمات، فضای کاری، فرآیندهای کسب و کار، تجزیه و تحلیل عملکرد، گزارش کار کرده است و با ویژگی های اصلی پلتفرم بسیار آشناست. برای درک ServiceNow، او آن را از ابتدا با فناوری اصلی ساخت تا منطق را حل کند و اگر کسی بخواهد در هسته ServiceNow شیرجه بزند، از آنها استقبال می کند تا به او نزدیک شوند تا بحث های سالمی داشته باشند. او نه تنها سعی کرده است آنچه را که در سطح است بیاموزد، بلکه سعی کرده است در مورد همه چیزهایی که در زیر سطح اتفاق می افتد بیاموزد.
دوره های این مدرس:

آموزش Micro Frontend Fundamentals

Micro Frontend Fundamentals

این دوره به شما اصول اولیه میکرو فرانت اند، پیاده سازی آنها و مشکلات فنی را که آنها حل می کنند آموزش می دهد. رویکرد در این دوره توسط بسیاری از سازمان ها در سراسر جهان انتخاب شده است.


آموزش نام تجاری ServiceNow نمونه ها و پورتال های خدمات

Branding ServiceNow Instances and Service Portals

این دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه نمونه‌های ServiceNow و قالب‌بندی پورتال سرویس را علامت‌گذاری کنید تا به کاربران ظاهر و احساسی ثابت در همه برنامه‌ها بدهد و تجربه‌ای شخصی‌سازی کنید.


آموزش ساخت صفحات اصلی ServiceNow

Constructing ServiceNow Homepages

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه صفحات اصلی مختلف را برای نیازهای تجاری مختلف پیکربندی کنید.


آموزش ایجاد پایگاه های دانش ServiceNow

Creating ServiceNow Knowledge Bases

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مقالات دانشی را به گونه ای ایجاد کنید که بتواند به کاربران در اطلاعات، عیب یابی یا حل وظایف کمک کند.


آموزش مدیریت مدیریت کاربر در ServiceNow

Managing User Administration in ServiceNow

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کاربران را در پلتفرم مدیریت کنید، مجوزها، نقش ها و گروه های آنها را بررسی کنید.