Ohn Mar Win

معلم هنرمند تصویرگر

سلام من اوه مار هستم، یک هنرمند بریتانیایی، نویسنده تصویرگر با 20 سال فعالیت طولانی و متنوع.

من از طرفداران بزرگ کتاب‌های طراحی هستم که بیش از 30 سال را پر کرده‌اند، که هرکدام به‌عنوان رکوردی از سفر خلاقانه من به عنوان یک آبرنگ‌ساز خودآموخته در 7 سال گذشته است. آنها به ثبت کاوش‌های من در بافت، خط و لحن کمک کردند زیرا دانش خود را با این رسانه گسترش می‌دهم. من همچنین ویدیوهای فرآیند و تورهای کتاب طراحی را در خود به اشتراک می گذارم - لطفا مشترک شوید!

پر کردن دفترهای طراحی من یک امر ثابت در زندگی من باقی می ماند و علاوه بر این الهام بخشیدن به بسیاری از افراد برای برداشتن قلم مو. غالباً این کاوش‌های طرح مبنایی را برای کلاس‌های اینجا در Skillshare فراهم می‌کنند.

این روزها من در درجه اول به خاطر تصاویر بافتنی غذاخوری‌ام شناخته شده‌ام، که اکنون در پروژه‌های غذا و بسته‌بندی برای مشتریانی از بریتانیا، ایالات متحده، اروپا و استرالیا، از جمله مارکس اسپنسر، ظاهر شده‌اند. Tesco، World Market و بسیاری دیگر برای من مفتخر شد که از هنر غذایی خود برای افزایش آگاهی در مورد سوء تغذیه دوران کودکی در میانمار استفاده کنم.

اغلب کارهای دفترچه طراحی من روی ظروف هدیه یا دکوراسیون منزل اعمال می شود. سایر محصولات دارای مجوز عبارتند از کارت تبریک، پارچه، تقویم و ظروف کاغذی مهمانی.

لطفاً پیشرفت من را در مورد دنبال کنید. و و اگر پروژه‌ای از کلاس‌های من پست می‌کنید، از #ohnmarskillshare استفاده کنید و من سعی می‌کنم نظر بدهم.

من همچنین یکی از بزرگترین تابلوهای تصویرگری غذاخوری را دارم که سرشار از الهام است.

امیدوارم کلاس‌های Skillshare شما را به فکر خلاقیت در زمینه‌ای سرگرم‌کننده وادار کند. که با هر علامت از هر طرح به شما در طول سفر خلاقانه کمک می کند و اعتماد به نفس به دست می آورید. برخی از روزها مسیرهای انحرافی جزئی وجود خواهد داشت، اما در نهایت همه ما در مسیر درستی گام برمی داریم، اگر تصمیم بگیریم با شادی نقاشی کنیم یا خلق کنیم. در اینجا چند مورد از دانش آموزان در مورد کلاس های من گفته شده است:

این‌ها پروژه‌هایی از کلاس‌های خودم هستند، اما من به یادگیری از سایر معلمان Skillshare نیز اعتقاد راسخ دارم. همه ما در حال انجام هستیم و این یک راه سرگرم کننده برای کشف راه های دیگری است که ممکن است در نظر نگرفته باشیم.

دوره های این مدرس:

آموزش تمرین کتاب اسکچ: هر روز در هنر خود رشد کنید

Sketchbook Practice: Grow In Your Art Everyday

" من از فوریه 2015 کتاب‌های طراحی را نگه می‌دارم، اگرچه سابقه قبلی آبرنگ نداشتم. . . درسته! تقریباً دو سال بعد و 10 طرح. .."


آموزش تصویرسازی غذا: یک دستور غذای مصور به سبک وینتیج طراحی کنید

Food Illustration: Design a Vintage Style Illustrated Recipe

"آشپزخانه های قدیمی و دستور العمل های قدیمی خانواده تصاویر مختلفی را برای بسیاری از مردم تداعی می کنند. در این کلاس می خواهم به شما نشان دهم که چگونه یک رسپی مصور با الهام از کلاسیک بسازید. ...."


آموزش از روزمره تا فوق العاده: فانوس دریایی را به سه روش با آبرنگ رنگ کنید

From Everyday to Extraordinary: Paint a Lighthouse 3 Ways with Watercolor

فانوس‌های دریایی، فانوس‌های نورانی هستند که قرن‌ها است که ملوانان را از سواحل خائنانه محافظت می‌کنند. به این ترتیب آنها به مقاصد مسافرتی محبوب تبدیل شده اند. ..


آموزش از روزمره تا فوق العاده: یک شی را به 3 روش رنگ آمیزی کنید - آناناس

From Everyday to Extraordinary: Paint an Object 3 Ways - Pineapple

"در این کلاس من قصد دارم شما را از طریق 4 درس با رویکردهای مختلف، اما با استفاده از یک موضوع ... آناناس. هنوز هم بسیار رواج دارد و این ...."


آموزش Live Encore: گیاهان خود را با آبرنگ و مداد رنگی مومی رنگ کنید

Live Encore: Paint Your Plants With Watercolor & Wax Crayon

"در حالی که به گیاهان دوست داشتنی خود ادای احترام می کنید، به سبک آبرنگ آزاد استراحت کنید. از یک جلسه چند رسانه ای سرگرم کننده و مراقبه لذت ببرید در حالی که گیاهان اطراف خود را نقاشی می کنید. .."


آموزش مجوز آثار هنری خود را: یاد بگیرید که گروه های متقاعد کننده بسازید

License Your Artwork: Learn to Craft Compelling Groups

" در این کلاس می‌خواهم شما را در فرآیند تبدیل برخی از دستور العمل‌های مصور TDAC به گروه‌های کوچکی که برای من آماده می‌شوند، آشنا کنم. .."


آموزش انتقال به تصویرسازی: ورود به صنعت

Transition Into Illustration: Breaking Into The Industry

"آیا داشتن یک کسب و کار تصویرسازی موفق که نیازهای شما را کاملاً پشتیبانی می کند مانند یک رویا به نظر می رسد؟ اگر در تلاش هستید تا این موضوع را به واقعیت تبدیل کنید یا کنجکاوی کنید ...."


آموزش اهداف خلاقانه را تعیین کنید - اولین قدم ها برای موفقیت

Set Creative Goals - First Steps to Success

بین کسانی که هدف گذاری می کنند و کسانی که موفق می شوند پیوند واضحی وجود دارد، زیرا آنها جهت مشخصی به سمت مقصد انتخابی خود دارند. فکر کردن به چه چیزی...


آموزش تمرین کتاب اسکچ: زندگی مخفی یک کتاب اسکچ

Sketchbook Practice: Secret Life of a Sketchbook

من بیش از 3 سال است که کتاب‌های طراحی را نگه می‌دارم و این کتاب‌ها به بخشی اساسی از راه خلق هنری برای لذت و کسب و کارم تبدیل شده‌اند. در این کلاس ..


آموزش موفقیت اینستاگرام برای هنرمندان: چالش 2 هفته ای برای افزایش فالوورهای شما

Instagram Success for Artists : 2 Week Challenge to Grow Your Following

من اکانت اینستاگرام خود را در سپتامبر 2014 با یک تصویر مبهم از طرح گلابی و فقط تعداد انگشت شماری از دنبال کنندگان راه اندازی کردم. اکنون با گذشت 3 سال، من ...


آموزش از Pinterest برای کسب و کار خلاق خود استفاده کنید: استراتژی هایی برای جذب مشتری

Leverage Pinterest for Your Creative Business: Strategies for Attracting Clients

" آیا می دانستید Pinterest در واقع بیشتر یک موتور جستجو است تا یک پلت فرم رسانه های اجتماعی؟ و این پلتفرمی است که بسیاری از مدیران هنری و همچنین پتانسیل شما در آن حضور دارند. .."


آموزش تصویر غذا: دستور غذای میوه ای مورد علاقه خود را طراحی کنید

Food Illustration : Design Your Favourite Fruity Recipe

"غذا ضیافتی برای همه حواس از جمله چشم است، بنابراین اجازه دهید آن را شگفت‌انگیز نشان دهیم! به اوهن مار وین، تصویرگر غذا در پشت "زیباترین کتاب آشپزی E..." بپیوندید.


آموزش ایجاد کنتراست: با آبرنگ و تولید مثل

Create Contrast: With Watercolor And Procreate

"در این کلاس، نحوه استفاده از کنتراست‌های ساده تاریک و روشن را برای ایجاد تصویری باورپذیرتر از اشیاء سه بعدی روی سطح دو بعدی با استفاده از آب بررسی خواهیم کرد.


آموزش تمرین روزانه هنری: چالش ذهنیت 14 روزه

Daily Art Practice: 14 Day Mindset Challenge

" ممکن است هنگام شروع یک تمرین هنری روزانه سرشار از اشتیاق باشید، با این حال چگونه خود را تشویق می کنید تا فراتر از روز 18 یا 38 ادامه دهید؟ من تکمیل کردم مادر .."


آموزش چالش طراحی 3 دقیقه ای: طرح به نماد

3 Minute Drawing Challenge :Sketch to icon

استفاده از ابزارهای مختلف برای طراحی و علامت گذاری برای هر هنرمند از هر رسانه ای که استفاده می کنید منحصر به فرد خواهد بود. یکی می تواند این را با بردن آن به a خود افزایش دهد. ..


آموزش تمرین کتاب اسکچ: آبرنگ را با خط کشی زنده کنید

Sketchbook Practice : Bring Watercolor to Life with Line Drawing

این یک تکنیک واقعا ساده اما موثر است که آبرنگ را با اضافه کردن خط مشکی نازک ترکیب می کند. شروع با تکنیک پایه مرطوب روی مرطوب، فو. ..


آموزش تمرین کتاب اسکچ: اشیاء روزمره را با آبرنگ و قلم پاپ کنید

Sketchbook Practice: Make Everyday Objects Pop With Watercolor and Pen

"این کلاس شما را از طریق یک تکنیک بسیار ساده با استفاده از آبرنگ و خودکار برای ایجاد طرح های بسیار تزئینی راهنمایی می کند. این یک سطح مبتدی است، همانطور که شما ...."


آموزش کاغذ رنگی: تصاویر خیره کننده و ساده در سیاه و سفید

Toned Paper: Stunning and Simple Illustrations in Black and White

"در این کلاس توسط Ohn Mar Win شما با دقت مشاهده خواهید کرد، سپس فقط از سیاه و سفید برای پر کردن تاریک ترین و روشن ترین مناطق با تمرکز بر اشکال و کنتراست استفاده کنید.


آموزش مایع پوششی استاد در نقاشی با آبرنگ: 10 روز کشف

Master Masking Fluid in Watercolor Painting: 10 Days of Discovery

"این کلاس یک کاوش آرام در استفاده از مایع ماسک در نقاشی آبرنگ است. داشتن یک شیشه مایع ماسک در جعبه هنری خود به شما گزینه هایی مانند یک بار را می دهد."


آموزش تمرین کتاب اسکچ: استفاده از قلم برای کاوش در فضای منفی

Sketchbook Practice : Using Pens to Explore Negative Space

در این کلاس شما یک «زمین» نقاشی شده و بافتی جالب، پر جنب و جوش ایجاد خواهید کرد - سطحی که تصویر ما روی آن قرار خواهد گرفت. سپس از یک پوسکا سفید استفاده کنید. ..


آموزش طرح های خود را بهبود بخشید: چالش طراحی 3 دقیقه ای (قسمت 1)

Improve Your Sketches: 3 Minute Drawing Challenge ( part 1 )

"به عنوان یک تصویرگر، احساس می‌کنم طراحی جنبه‌ی حیاتی از حرفه‌ی من است، زیرا اساس همه آثار هنری و طراحی‌های من را تشکیل می‌دهد. من این مهارت را تقریباً هر روز توسط d.


آموزش تمرین کتاب اسکچ: بازگشت به اصول مبانی آبرنگ

Sketchbook Practice: Back to Basics Watercolor Fundamentals

به‌عنوان یک آبرنگ‌آموخته می‌دانم که مبتدی بودن چگونه است. من تقریباً از طریق آزمون و خطا در طول سه سال و نیم گذشته و 16 سال گذشته یاد گرفتم.


آموزش طرح‌های رسا در رسانه‌های ترکیبی: پروانه‌ها، گل‌ها و مناظر

Expressive Sketches in Mixed Media: Butterflies, Flowers & Landscapes

"یاد بگیرید چگونه یک دفترچه طرح را به سرعت پر کنید، ترس از صفحه خالی را کنار بگذارید و الهام بگیرید. بافت را با پس زمینه های از پیش آماده شده در آغوش بگیرید، سپس رسانه های ترکیبی از جمله ... را اضافه کنید."


آموزش مقابله با کمال گرایی خلاق: 7 چالش برای رفع موانع

Tackling Creative Perfectionism: 7 Challenges to Address Roadblocks

" با شنیدن داستان‌های شما به‌عنوان یک معلم در Skillshare و به‌عنوان تصویرگر و طراح مجرب، می‌دانم که کمال‌گرایی چگونه می‌تواند ما را تحت تأثیر قرار دهد و ما را سرگردان کند. .."


آموزش جوهر و کاغذ رنگی: گلهای زیبا خلق کنید

Ink and Toned Paper: Create Beautiful Flowers

"به کلاس هنری Ohn Mar Win بپیوندید و در هنر ایجاد نقاشی‌های پویا گل از طریق تکنیک ساده‌سازی، تقسیم کردن مناطق به نور، در اواسط تسلط پیدا کنید.


آموزش گلهای ارگانیک بیانگر با آبرنگ و جوهر

Organic Expressive Florals With Watercolor and Ink

"این کلاس یک کاوش آرام از گل های رسا است که با آبرنگ با جزئیات جوهری اساسی چیده شده اند. به عنوان یک معلم برتر در اینجا در SkillShare بسیاری از دانش آموزان ...."


آموزش تمرین کتاب اسکچ: آزادانه با جوهر و آبرنگ ایجاد کنید

Sketchbook Practice : Create Freely With Ink And Watercolor

"در این کلاس، ما آبرنگ‌های شانه‌ای، رسا و آزاد با جزئیات قلم شیب‌دار خواهیم داشت که شخصیت و کیفیت خطی را به طرح‌های شما می‌افزاید. من از آن استفاده کرده‌ام..."


آموزش ایجاد الگوها در فتوشاپ: ابزاری برای دیجیتالی کردن هنر شما

Create Patterns In Photoshop : A Toolkit for Digitizing Your Art

در این کلاس به شما یاد خواهم داد که چگونه الگوهای تکراری را از آثار هنری رندر شده خودتان بسازید. - اول از همه ما باید یا اسکن کنیم یا عکس بگیریم. ..


آموزش تمرین کتاب طرح: نوشیدنی‌های آبرنگ شل و سرزنده

Sketchbook Practice : Loose and Lively Watercolor Drinks

نقاشی کردن نوشیدنی در لیوان آنقدرها هم که به نظر می رسد دلهره آور نیست. در این کلاس، مراحل را به تمرین‌های ساده تقسیم کرده‌ام که به شما اعتماد به نفس می‌دهد. ..


آموزش Live Encore: Painting Loose Watercolor & Ink Floals

Live Encore: Painting Loose Watercolor & Ink Florals

یک تکنیک جدید آبرنگ را کاوش کنید که به شما امکان می‌دهد شل شوید و از شهود خلاق خود استفاده کنید! در این کلاس 50 دقیقه‌ای Skillshare Live که با استفاده از Zoom و ضبط شده است. ..


آموزش از هر روز تا خارق العاده: یک کهکشان را به سه روش با آبرنگ نقاشی کنید

From Everyday to Extraordinary: Paint a Galaxy 3 ways in Watercolor

روند هنر کهکشانی چند سالی است که سرعت بیشتری پیدا کرده است، با صورت‌های فلکی، خوشه‌های ستاره‌ای، و دیگر شگفتی‌های فضا در انواع محصولات از شماره. ..