Ankit Jasmatiya

هنرمند زیبا

سلام، من آنکیت هستم جاسماتیا ، هنرمندی ساکن نویدا (هند) و علاقه‌مند به مدادها و رسانه‌های عمدتاً خشک، زیرا این آزادی را به من می‌دهد تا در هر مکان و هر زمان کار کنید بیشتر آثار هنری من بر اساس پرتره است و انگیزه من ایجاد بیان هنری چهره است. من می خواهم آگاهی نسبت به هنر را در سراسر جهان گسترش دهم. برای رسیدن به این هدف، من در حال آپلود آموزش های هنری در کانال YouTube خود هستم که در آن بیش از 325000 مشترک دارم تا همه بتوانند هنر بیاموزند.

من معمولا روی گرافیت، زغال چوب و پاستیل های نرم کار می کنم. من روی روش‌های مختلفی برای دستیابی به پرتره کار کردم، مانند تکنیک‌های اندازه‌گیری مداد، استفاده از نور و سایه، روش مسدود کردن، روش تفریق و غیره.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای تکنیک های نقاشی با آبرنگ

Beginners Guide to Watercolor Painting Techniques

"آبرنگ راهی برای زندگی است، سفری به سوی کشف خود، راهی برای احساس دنیای اطرافمان" آیا به دنبال راه های بیشتری برای یافتن آرامش درونی خود هستید؟ .."


آموزش زغال چوب برای مبتدیان و هنرمندان

Charcoal for Beginners & Artist

سلام دوستان، در این کلاس با نحوه شروع استفاده از زغال چوب برای طراحی هر چیزی مانند پرتره، طبیعت بی جان، حیات وحش و غیره آشنا خواهیم شد. ..


آموزش طراحی مانند یک هنرمند

Drawing like an Artist

«هنرمندان همیشه بر این باورند که درک بهتر نورها و سایه‌ها مهم‌ترین فضیلت برای هر هنرمندی است تا در عرصه هنر فوق‌العاده باشد. در هفتم .."


آموزش پاستل نرم برای مبتدیان و هنرمندان

SOFT PASTELS TUTORIALS FOR BEGINNERS & ARTISTS

"آموزش طراحی پاستیل نرم برای مبتدیان، هنرمندان: در این کلاس با نحوه شروع استفاده از پاستل برای طراحی یا نقاشی هر چیزی شبیه به ... آشنا خواهیم شد."


آموزش راهنمای مبتدیان برای طراحی پرتره

Beginners Guide to Portrait Drawing

هنر نیرویی قوی است که به همه اجازه می دهد تا خود را تکامل دهند تا زندگی را به معنای عمیق تر بیاموزند. در این کلاس با نحوه بهتر شدن در پو آشنا خواهیم شد. ..


آموزش پرتره برای مبتدیان: طراحی چشمانی که احساسات را آشکار می کند

Portraiture for Beginners: Drawing Eyes That Reveal Emotions

"آیا شما فردی هنری هستید که عاشق کشیدن پرتره هستید؟ آیا به دنبال راه های بیشتری برای انتقال بیان در پرتره هستید؟ به من بپیوندید، دوستتان هنرمند Ankit Ja. ..."


آموزش هر کسی می تواند طراحی کند: طراحی پرتره از طریق اشکال

Anyone Can Draw : Portrait Drawing Through Shapes

""آیا شما کسی هستید که فکر می کنید یادگیری هنر بسیار دشوار است؟ سپس این کلاس به طور ویژه برای شما طراحی شده است. «هنرمند درونی خود را رها کنید و جهان را کاوش کنید...»


آموزش راهنمای مبتدیان برای تکنیک های نقاشی متقاطع

Beginners Guide to Crosshatching Drawing Techniques

"با یادگیری این راهنمای دقیق برای طراحی طبیعت بی جان برای مبتدیان به جامعه هنرمندان سبک کراس هاچینگ Ankit Jasmatiya بپیوندید. زیبایی همیشه دروغ می گوید. .."