SouthernShotty3D

حرکت: طراحی، کارگردانی و انیمیشن

من یک طراحی حرکتی هستم: کارگردان هنری، انیماتور، و تصویرگر با عشق به همه چیزهای دو بعدی و سه بعدی. من به عنوان انیماتور در سیلیکون ولی در یک غول رسانه های اجتماعی کار می کنم. من همچنین یک مدیر خلاق در . این یک نعمت است که بخشی از جامعه طراحی حرکت باشد. من از تدریس دیگران در دوره های MoGraph Mentor، و Youtube با تمرکز بر طراحی شخصیت و انیمیشن لذت می برم.

اگر مرا از رایانه‌ام دور کنید، احتمالاً در حال پیاده‌روی، داوطلب شدن، یا سفر با همسر دوست‌داشتنی و سگ‌های لوسم هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش انیمیشن سازی در Blender 3D: Your First Character Rig

Animating in Blender 3D: Your First Character Rig

"این مکان عالی برای یادگیری تقلب شخصیت در Blender است. اصطلاحات و ابزارهای تقلب را بیاموزید اصول نقاشی با وزنه را بیاموزید یک Character Rig ایجاد کنید . .."


آموزش Blender 3D: Deep Dive into Modeling

Blender 3D: Deep Dive Into Modeling

"این مکان عالی برای تسلط بر ابزارهای مدل سازی در بلندر است.   این مهارت ها برای هر کسی که به دنبال شغلی سه بعدی است ضروری است. این دوره اسکی را پوشش می دهد. .."


آموزش Blender 3D: Deep Dive into Texturing

Blender 3D: Deep Dive Into Texturing

"این مکان عالی برای تسلط بر ابزارهای بافت‌سازی در بلندر است.   این مهارت‌ها برای هر کسی که به دنبال شغلی سه بعدی است ضروری است. این کلاس اسکی را پوشش می‌دهد. .."


آموزش Blender 3D: اولین شخصیت سه بعدی شما

Blender 3D: Your First 3D Character

"من یک کلاس سه بعدی دیگر ساخته ام، حتی برای مبتدیان در اینجا آسان تر است: https://skl. sh/30TRhVo در این کلاس Skillshare، شما ch سه بعدی خود را طراحی، مدل سازی و تکسچر خواهید کرد. .."


آموزش Live Encore: اولین تصویر سه بعدی خود را در بلندر ایجاد کنید

Live Encore: Create Your First 3D Illustration in Blender

"در حالی که یک صحنه زیبا از قورباغه ایجاد می کنید، نکات و نکات Blender 3D را بیاموزید! طراح حرکت رمینگتون مارکهام (با نام مستعار، SouthernShotty3D) همیشه شگفت‌زده بوده است. .."


آموزش اولین روز شما در Blender 3D

Your First Day in Blender 3D

"این مکان عالی برای شروع کار در Blender 3D برای اولین بار است! با "اولین روز شما در Blender 3D" ما اصول اولیه Blender's inte را بررسی خواهیم کرد.


آموزش Blender 3D: اولین انیمیشن سه بعدی شما

Blender 3D: Your First 3D Animation

"یاد بگیرید که شخصیت های سه بعدی خود را با انیمیشن زنده کنید! در این کلاس Skillshare، اصول انیمیشن را در Blender 3D یاد خواهید گرفت و یک شخصیت را متحرک سازید! شما...."


آموزش با Blender 3D تصاویر خود را زنده کنید

Bring Your Illustrations to Life with Blender 3D

یاد بگیرید که تصاویر خود را با سه بعدی زنده کنید! در این کلاس Skillshare، شما صحنه سه بعدی خود را بر اساس یکی از شما، تصویر، مدل سازی و بافت می دهید. ..


آموزش Motion Essentials: After Effects Face Rigging

Motion Essentials: After Effects Face Rigging

"در این کلاس Skillshare، ما کاراکتر خود را طراحی، ریگ و متحرک خواهیم کرد! پروژه شما یک GIF حلقه ای از شخصیت شما ایجاد می کند. ما از Ad استفاده خواهیم کرد. ..."