Kristina Hultkrantz

تصویرگر و طراح الگوی سطح


سلام به همه!

من کریستینا هولتکرانتز، تصویرگر و طراح الگوی سطح هستم که در شهر کوچک بسیار عجیب ماریفرد در خارج از استکهلم، سوئد مستقر است. شما همچنین ممکن است من را در اینترنت بشناسید. من از سال 2007 با تصویرسازی و طراحی کار می کنم و از سال 2010 به صورت تمام وقت به عنوان تصویرگر مستقل و اکنون از سال 2018 معلم هستم.

اگر می‌خواهید درباره من اطلاعات بیشتری کسب کنید یا کارهای بیشتری از من ببینید یا فقط می‌خواهید سلام کنید، بهترین مکان برای یافتن من در خصوصی یا در است! همچنین می‌توانید برای محتوای ویدیوی رایگان کانال یوتیوب من را بررسی کنید یا اگر واقعاً می‌خواهید همه چیز را در مورد من بدانید، از من دیدن کنید :)

اطلاعات بیشتر در مورد کار من:

من تجربه کار با شرکت‌های بزرگ و کوچک شگفت‌انگیز بی‌شماری را داشته‌ام که آثار هنری برای کتاب، وب، چاپ، مد یا لوازم خانگی و همچنین فروش و صدور مجوز برای کارهایم ایجاد کرده‌اند. برای نام بردن از چند مورد، من از همکاری با Neiman Marcus، Hobby Lobby، American Greetings، Joann، Cosabella Lingerie، Tarte Cosmetics، BoxyCharm، و Klorane به علاوه بسیاری از استارت آپ های فوق العاده و وبلاگ نویسان رئیس دختر لذت برده ام. چند امتیاز دیگر عبارتند از: من 4 کتاب خلاقانه شامل یک کتاب رنگ آمیزی و یک کتاب پوستر را در سوئد منتشر کرده ام. و اخیراً اولین مجموعه پارچه 18 تکه خود را با پارچه های Paint Brush Studio راه اندازی کردم.

من در حال حاضر و با خوشحالی نماینده هستم:

خیلی خوشحالم که اینجا هستید!

xoxo کریستینا

p.s. در اینجا عکسی از من و دوست پسر جسارت جوهان و پسر دوست داشتنی ما استارک با پس زمینه زیبای ماریفرد، جایی که ما به آن خانه می گوییم، می بینیم. همچنین تصویری از من و دختر زیبایم تیلی در استودیوی خانه الهام بخش من.

کلاس‌های خلاق من طیفی از موضوعات از تکنیک‌های تصویرسازی، تئوری رنگ‌ها یا ساختن الگو را پوشش می‌دهند. به علاوه نحوه استفاده از برنامه‌هایی مانند Adobe Illustrator، Adobe Photoshop و در iPad Pro را در برنامه‌هایی مانند Procreate توضیح می‌دهم.

در اینجا چند کلمه محبت آمیز از دانش آموزان من وجود دارد.

با وجود اینکه من خودم در هفته چندین کلاس Skillshare می گذرانم، در مورد اشتراک گذاری پروژه ها بسیار بد هستم. در اینجا می‌توانید گزیده‌ای از پروژه‌های من را برای کلاس‌های خودم پیدا کنید و قول می‌دهم در مورد ایجاد پروژه‌ها برای کلاس‌های دیگر نیز بهتر شوم... مخصوصاً اگر شما هم قول بدهید!

اینجا مکانی عالی برای شماست تا از راه‌اندازی کلاس‌های من، کلاس‌های آینده و سایر رویدادهای اینجا و فراتر از Skillshare مطلع شوید. مطمئن شوید که دکمه FOLLOW را فشار دهید تا پست های بحث من به طور خودکار دریافت شود.

دوره های این مدرس:

آموزش مجموعه های کریسمس را در Procreate و Photoshop طراحی کنید

Design Christmas Collections in Procreate and Photoshop

"به طراحی مجموعه های کریسمس در Procreate و Photoshop خوش آمدید! آیا به دنبال ورود به مجوز هنر هستید؟ این ایده عالی است که طرح های کریسمس را به آن اضافه کنید. .."


آموزش بیایید الگوهای آینه ای و متقارن در Procreate بسازیم

Let's Make Mirrored & Symmetrical Patterns in Procreate

"بیایید الگوهای آینه ای و متقارن در Procreate بسازیم! در این کلاس من به شما یاد خواهم داد که چگونه با ابزار تقارن Procreate حرکت کنید تا یاد بگیرید چگونه ایجاد کنید. .."


آموزش قیمت گذاری برای خلاقیت ها: اعداد واقعی صحبت برای تصویرگران و طراحان الگوی سطح

Pricing for Creatives: Talking real numbers for Illustrators & Surface Pattern Designers

این دوره برای چه کسانی است؟ : اگر به‌تازگی به‌عنوان یک تصویرگر یا طراح الگوی سطح شروع به کار کرده‌اید، ممکن است در مورد قیمت‌گذاری w خود کاملاً غرق شوید. ..


آموزش الگوهای تکرار نیمه قطره ترسیم شده با دست: IPAD EDITION

Hand Drawn Half Drop Repeat Patterns: IPAD EDITION

" این دوره برای چه کسانی است؟ : این کلاس اسپین آف اولین و محبوب‌ترین کلاس من در Skillshare، الگوهای تکراری نیمه قطره با دست ترسیم شده است. من شرکت خواهم کرد. .."


آموزش الگوهای تکراری نیمه قطره ترسیم شده با دست: نسخه تولید و فتوشاپ

Hand Drawn Half Drop Repeat Patterns: Procreate & Photoshop Edition

"به نسخه Procreate و Photoshop سری الگوهای تکراری نیم قطره نقاشی شده با دست استادانه من خوش آمدید! این یک سطح متوسط ​​و فوق العاده جامع است. .."


آموزش کتاب طرح 101: توسعه شخصیت

Sketchbook 101: Character Development

"اگر تا به حال برای شروع و حفظ یک تمرین کتاب طراحی تلاش کرده اید، پس این کلاس برای شماست. امید من این است که رویکرد بسیار ساده و سرراست من باشد..."


آموزش بیایید صحنه های الگو را در Procreate و Photoshop Pattern Preview طراحی کنیم

Let's Design Pattern Scenes in Procreate and Photoshop Pattern Preview

"Let's Design Scenes Pattern in Procreate and Photoshop Pattern Preview یک کلاس متوسط ​​عالی در Procreate و Photoshop برای یادگیری همه چیز در مورد واقعی است."


آموزش Digital Texture 101: با برس های Procreate خود آشنا شوید

Digital Texture 101: Get to Know Your Procreate Brushes

"Digital Texture 101: Get to Know Your Procreate Brushes یک کلاس عالی برای هنرمندان مبتدی است که تازه وارد دنیای باورنکردنی هنر دیجیتال از طریق Proc... می شوند."


آموزش بیایید یک تصویر Save the Planet را در Procreate بکشیم

Let's Draw a Save the Planet Illustration in Procreate

"به بیایید یک تصویر Save the Planet در Procreate and Make Changes for a Sustainable Future خوش آمدید! در این کلاس ما یک Save the Plane را ترسیم خواهیم کرد. ..."


آموزش Color: یک دوره جامع در مورد ایجاد پالت های رنگی و ابزار هنری Recolor Illustrator

Color: A comprehensive course about creating color palettes & Illustrator’s Recolor Artwork Tool

سلام به همه! کریستینا، اینجا دوباره از EmmaKisstina Illustration. من از سال 2010 یک تصویرگر تمام وقت و طراح الگوی سطح هستم. ..


آموزش تصویرسازی برای اینستاگرام: یک فید زیبا تهیه کنید

Illustrating for Instagram: Curate a Beautiful Feed

"سلام به همه! هیچ زمانی برای هنرمند شدن بهتر از الان نیست که فرصت های بسیار زیادی برای نمایش آثار خود به دنیا در پلتفرم های مختلف و اجتماعی دارد. .."


آموزش نحوه اضافه کردن سایه و نور در Procreate

How to Add Shadow and Light in Procreate

"چگونه سایه و نور را در کلاس Procreate اضافه کنیم، همه چیز در مورد یادگیری در مورد لایه های تنظیم. اگر تازه وارد Procreate هستید و دارید، این کلاس برای شما مناسب است. .."


آموزش آنچه در کیف من است: برداشتی معاصر از خود پرتره کلاسیک.

What's in my Bag: A contemporary take on the classic self portrait.

" با ترکیب بندی و تکنیک های سنتی طراحی طبیعت بی جان در حالی که یک پرتره دمدمی سرگرم کننده از خود می کشید، بدون هیچ گونه چهره ای آشنا شوید! سلام به همه! من .."


آموزش Sketchbook 101: Sketchbook را شروع کنید

Sketchbook 101: Start a Sketchbook

"اگر تا به حال برای شروع و حفظ یک تمرین کتاب طراحی تلاش کرده اید، پس این کلاس برای شماست. امید من این است که رویکرد بسیار ساده و سرراست من باشد..."


آموزش اعتماد به خلاقان: جایگزینی سندرم فریبکار و شک به خود با قدردانی و شفقت

Confidence for Creatives: replacing imposter syndrome and self doubt with gratitude and compassion

" سلام به همه! آیا خوب نیست اگر فردا همه ما از خواب بیدار شویم و 100% به خود، کار و حرفه خود اطمینان داشته باشیم؟ چه می شود اگر همه در اینترن باشند. .."


آموزش Sketchbook 101: Sketchbook Play

Sketchbook 101: Sketchbook Play

"اگر تا به حال برای شروع و حفظ یک تمرین کتاب طراحی تلاش کرده اید، پس این کلاس برای شماست. امید من این است که رویکرد بسیار ساده و سرراست من باشد..."


آموزش سبک امضای خود را تعریف کنید: یک مجموعه امضا طراحی کنید

Define Your Signature Style: Design a Signature Collection

به تعریف سبک امضای خود خوش آمدید: یک مجموعه امضا طراحی کنید! کلاسی برای همه هنرمندان در هر سطحی که به شما کمک می کند تا دانشگاه خود را تعریف کنید. ..


آموزش فریلنسر: نحوه هدایت کار بر روی پروژه های مشتری

Freelance: How to Navigate Working on Client Projects

" سلام به همه! هنگامی که به عنوان یک تصویرگر/طراح به تازگی شروع به کار می کنید، ممکن است در هنگام اجرای اولین پروژه های مشتری خود، 100% اعتماد به نفس نداشته باشید. شما. .."


آموزش مجموعه های طراحی برای صدور مجوز هنر

Design Collections for Art Licensing

سلام به همه! در سال 2017 من برای اولین بار در Surtex (نمایشگاه تجاری صدور مجوز هنری در نیویورک) با مجموعه هنریم موجودات سوئدی به نمایش گذاشتم. این فی من بود ..


آموزش الگوهای تکراری نیم قطره ترسیم شده با دست استادانه: ترکیب تکنیک های سنتی و دیجیتال

Elaborate Hand Drawn Half Drop Repeat Patterns: Combining Traditional & Digital Techniques

به الگوهای تکرار نیمه قطره با دست ترسیم شده خوش آمدید: ترکیب تکنیک های دیجیتال سنتی با نحوه ایجاد پت تکراری یکپارچه پیچیده آشنا شوید. ..


آموزش هنر الهام را بیاموزید: استراتژی هایی برای خلق اثر منحصر به فرد

Learn the Art of Inspiration: Strategies to Create Unique Work

" سلام به همه! سوال شماره 1 هر هنرمند شاغلی باید این باشد که «از چه چیزی الهام گرفته‌اید؟ «مردم همیشه کنجکاو هستند که چگونه ذهن یک هنرمند از بین می‌رود. .."


آموزش هر کسی می تواند یک کتاب اسکچ را راه اندازی کند! چگونه گل‌های شاد و گیاه‌شناسی را ترسیم کنیم

Anyone Can Start a Sketchbook! How to Draw Happy Florals & Botanicals

"به هر کسی که می تواند کتاب اسکچ را شروع کند خوش آمدید! How to Draw Happy Floals amp; Botanicals. کلاسی برای همه هنرمندان در هر سطحی که به شروع یک روز روزانه کمک می کند."


آموزش مانند یک هنرمند فکر کنید: خلاقیت خود را پرورش دهید

Think Like an Artist: Cultivate Your Creativity

مانند و هنرمند فکر کنید: خلاقیت خود را پرورش دهید کلاسی پر از تمرینات بازیگوش برای ابداع ایده های اصلی خود است. این یک کلاس سرگرم کننده برای هر خلاقیتی است. ..


آموزش بیایید صحنه هایی را در Procreate برای طراحان سطح نشان دهیم

Let's Illustrate Scenes in Procreate for Surface Designers

"Let's Illustrate Scenes in Procreate for Surface Designers یک کلاس متوسط ​​عالی در Procreate برای یادگیری همه چیز در مورد تم تصویرسازی واقعا سرگرم کننده است. . .."


آموزش الگوهای گوش ماهی و الماس در Procreate

Scallop and Diamond Patterns in Procreate

"اسکالوپ و الگوهای الماس در Procreate یک کلاس عالی برای همه دوستداران الگو است تا یاد بگیرند که چگونه این الگوهای به ظاهر پیچیده را در یک روش ساده و آسان بسازند."


آموزش تصویر تولید مثل: یک طبیعت بی جان گیاه شناسی معاصر را ترسیم کنید

Procreate Illustration: Draw a Contemporary Botanical Still Life

با تصویرگر کریستینا هالتکرانتز، نحوه ترسیم یک تصویر گیاه شناسی معاصر را در Procreate در iPad Pro از ابتدا تا انتها بیاموزید. در این کلاس من ...


آموزش سازماندهی فایل و طراحی ورق فروش با Procreate، Adobe Photoshop، Dropbox و Airtable

File Organization and Sell Sheet Design with Procreate, Adobe Photoshop, Dropbox and Airtable

"به این کلاس سازماندهی فایل و فروش طراحی برگه با Procreate، Adobe Photoshop، Dropbox و Airtable خوش آمدید. در این کلاس من مشکلات شخصی خود را به اشتراک خواهم گذاشت. ..."


آموزش بیایید رنگ را در Procreate کاوش کنیم

Let's Explore Color in Procreate

"درباره این کلاس Let's Explore Color in Procreate برای هر کسی که دوست دارد در Procreate به عنوان یک تصویرگر یا طراح سطح کار کند و دوست دارد gai کند بسیار عالی است. .."


آموزش رسانه های ترکیبی خود را بشناسید

Get to Know Your Mixed Media

"رسانه های ترکیبی خود را بشناسید یک کلاس بازی خلاقانه برای همه دوستداران مواد هنری است. این کلاس یک کلاس عالی در سطح مبتدی است که من در حال گذراندن دوره های آموزشی هستم. ..."


آموزش گردش کار خود را با iPad Pro بهبود دهید: 4 مثال گردش کار برای الهام بخشیدن به بهره وری!

Improve your Workflow with the iPad Pro: 4 Workflow Examples to Inspire Productivity!

سلام به همه! به بهبود گردش کار خود با iPad Pro خوش آمدید: 4 نمونه گردش کار برای الهام بخشیدن و افزایش بهره وری! در سال 2017 با مهربانی یک عدد 12. 9 اینچی به او هدیه داده شد. ..


آموزش خارج از شبکه فکر کنید! راهنمای ساختن الگوهایی که هر چیزی جز مربع هستند.

Think Outside of the Grid! A guide to building patterns that are anything but square.

" این دوره برای چه کسانی است؟ : این کلاس برای دانش آموزانی که در حال یادگیری اصول طراحی الگو هستند مناسب است. قدم به قدم براتون میارم .."


آموزش چگونه با آثار هنری خود به طور حرفه ای به خریداران و مدیران هنری نزدیک شوید

How to Professionally Approach Art Buyers & Art Directors with Your Artwork

" این دوره برای چه کسانی است؟ : این کلاس برای دانش‌آموزانی طراحی شده است که روی ساختن نمونه کارها کار می‌کنند و اکنون احساس می‌کنند که آماده هستند. .."


آموزش طراحی یک مجموعه پارچه: هر آنچه که باید در مورد طراحی برای صنعت پارچه بدانید.

Design a Fabric Collection: Everything you need to know about designing for the fabric industry.

" سلام به همه! اخیراً در فوریه 2019 یک مجموعه پارچه با پارچه های Paint Brush Studio منتشر کردم. با وجود اینکه من مدتی است که طراحی می کنم. .."