Marie-Noëlle Wurm

هنرمند، تصویرگر، HSP



مثل اکثر مردم، وقتی کوچک بودم، عاشق طراحی بودم. وقتی بزرگتر شدم و به دوران نوجوانی ام رسیدم، صدایی به من می گفت که استعداد ندارم، نقاشی هایم به اندازه کافی خوب نیستند، دیگران در طراحی بهتر از من هستند، فقط بلندتر و بلندتر می شد. هر چند وقت یکبار صدا آنقدر آرام می شد که بتوانم وسایل طراحی خود را بیرون بیاورم و چیزی بسازم. با این حال، بیشتر اوقات، صدا آنقدر کر کننده بود که این کار را نکردم.

یک سال، برای یک کلاس نقاشی ثبت نام کردم که زندگی من را تغییر داد. معلم من، ساندرین گودت، به من آموخت که چگونه آن موانع درونی را که همه ما داریم، از بین ببرم، موانعی که مانع انجام کارهایی می شوند که دوست داریم انجام دهیم، موانعی که به شما می گویند به اندازه کافی خوب نیستید، استعداد کافی ندارید. 13 سال بعد، من یک هنرمند و تصویرگر حرفه ای هستم و عاشق کاری هستم که انجام می دهم. این ایده که بتوانم آنچه را که در تمام آن سال‌ها به من آموخته‌ام به دیگران بیاموزم، فوق‌العاده الهام‌بخش است. من از قدرت این تکنیک ها در همسو کردن شما با هسته اصلی خود، آزادسازی خلاقیت و انجام کارهایی که همیشه می خواستید انجام دهید (مخصوصاً آنهایی که شما را می ترسانند!) می دانم.


br> هیچ چیز مرا خوشحال نمی کند به اندازه این که بدانم ابزارهایی که آموخته ام می توانند برای شما نیز مفید باشند. من کلاس‌هایی را در Skillshare ایجاد می‌کنم که در آن می‌توانید ابزارها، اسرار، ترفندهای راهنمایی‌ام را بیاموزید و پروژه‌های هنری خود را با من به اشتراک بگذارید.
ویدیوهای بالا به شما نشان می‌دهند که کلاس‌های من در مورد چیست. امیدوارم بپیوندید و بی صبرانه منتظر بمانید تا ببینید چه چیزی می سازید! :)

ما همچنین می‌توانیم در، و Patreon، جایی که جلسات هنری زنده را میزبانی می‌کنم، ولوگ‌های پشت صحنه و کتاب‌های طراحی را به اشتراک می‌گذارم وصل شویم. یا، همچنین می‌توانید در نوع خاصی که در حال حاضر روی آن کار می‌کنم از قبل ثبت‌نام کنید!

با تمام عشقم،

Marie-Noëlle

دوره های این مدرس:

آموزش یک بازی سرگرم کننده برای جرقه زدن خلاقیت: بازی، شکستن قوانین، ساختن هنر

A Fun Game to Spark Creativity: Play, Break Rules, Make Art

آیا احساس می کنید که در یک مسیر خلاقانه قرار گرفته اید و به یک تمرین کوتاه نیاز دارید تا کمی زنگ زدگی را از بین ببرید و دوباره خلاق شوید؟ یا فقط به دنبال یک فو هستید. ..


آموزش چالش هنر بی باک: یک چالش نقاشی 14 روزه برای باز کردن خود خلاق شما

Fearless Art Challenge: a 14-Day Drawing Challenge to Unlock Your Creative Self

آیا احساس می کنید کمی در تمرین هنری خود گیر کرده اید؟ آیا می خواهید خود را به چالش بکشید؟ چیزهای جدید را امتحان کنید؟ وقتی نقاشی می‌کشید نترس‌تر می‌شوید؟ هنر خود را به سرعت شروع کنید؟ هو ..


آموزش علائم و حالت ها: ماجراهای قلم مو با خطوط و بافت ها

Marks & Moods: Brush Pen Adventures with Lines and Textures

در این کلاس، از شما دعوت شده است که به من در ماجراجویی قلم مو بپیوندید، جایی که ما در آن همه امکانات ارائه شده توسط قلم قلم مو را بررسی خواهیم کرد! به طور جزئی. ..


آموزش طراحی گیاهان و برگ ها: سبک منحصر به فرد خود را از طریق یک کتابخانه بصری رشد دهید

Drawing Plants & Leaves: Grow Your Unique Style Through a Visual Library

این کلاس برای کسانی است که کنجکاو هستند واژگان بصری خود را در مورد گیاهان و برگ‌ها گسترش دهند. ما از دیدگاه "تحقیق" حرکت خواهیم کرد. ..


آموزش طراحی پالت های رنگی با الهام از رنگ های قدیمی با مداد رنگی

Drawing Vintage-Inspired Color Palettes in Colored Pencil

"من همه چیز قدیمی را دوست دارم.  پس وقتی احساس می‌کنم در رنگ‌هایم گیر کرده‌ام، یا وقتی می‌خواهم خلاق باشم اما پهنای باندی برای شروع یک طراحی از صفر ندارم...»


آموزش غلبه بر بلوک هنرمند در چالش های هنری: خلاقانه به درخواست ها پاسخ دهید

Overcome Artist's Block in Art Challenges: Creatively Respond to Prompts

اگر چالش‌های هنری انجام داده‌اید، می‌دانید که گاهی اوقات واقعاً آسان است که بدانید چه چیزی خلق کنید. مواقع دیگر، واقعاً سخت است. این کلاس درباره آن‌ها است. ..


آموزش Live Encore: استفاده از هنر برای یادگیری درباره خود

Live Encore: Using Art to Learn About Yourself

ببینید چگونه ساختن هنر می تواند به شما در ارتباط با خودتان از طریق این تمرین سریع و شهودی کمک کند. هنرمند و تصویرگر Marie-Noëlle Wurm معتقد است که هنر ماکی. ..


آموزش نقاشی های آبرنگ انتزاعی: کاوش از طریق فرم آزاد و فرآیند برنامه ریزی شده

Abstract Watercolor Paintings: Explore Through Freeform & Planned Process

آیا دوست دارید وارد دنیای شگفت انگیز نقاشی های آبرنگ انتزاعی شوید؟ در این کلاس، شما دو روش برای ایجاد عضلات شکم را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش غلبه بر گواش بلوز: رنگ آمیزی شکل های مات تخت و پالت های رنگی سرگرم کننده

Beat the Gouache Blues: Painting Flat Opaque Shapes & Fun Color Palettes

"اصل کلیدی کلاس واقعاً این است که به مردم یاد دهیم چگونه از گواش به روش "مدر صاف" استفاده کنند (که دستیابی به آن برای مبتدیان دشوار است زیرا آنها ...."


آموزش اسرار آبرنگ: آب و رنگ های خود را با شستشوی مودی بشناسید

Watercolor Secrets: Get to Know Your Water & Colors With Moody Washes

آیا تا به حال از نمایش بافت های غیرقابل پیش بینی عجیب و غریب در نقاشی های آبرنگ خود ناامید شده اید؟ آیا گاهی اوقات احساس می کنید که یک بی نام را از دست داده اید؟ ..


آموزش Live Encore: ترسیم موجودات بازیگوش در کتاب طراحی خود

Live Encore: Drawing Playful Creatures in Your Sketchbook

"در این تمرین خلاقانه سرگرم کننده با بافت ها، رنگ ها و موجودات بازی کنید! هنرمند و تصویرگر Marie-Noëlle Wurm همیشه کتاب طراحی خود را به‌عنوان نوعی pl. .."


آموزش Libérez votre creativité et trouvez votre style dans votre carnet de croquis

Libérez votre creativité et trouvez votre style dans votre carnet de croquis

آه لا پیج بلانچ. . . Quelle Bonheur. . . et quelle angoisse! Si votre ventre parfois se tord en petits noeuds face à la page blanche, vous n'êtes pas seul, e. ..


آموزش هنر به عنوان ماجراجویی: به شهود خود ضربه بزنید و یک باغ انتزاعی رنگ کنید

Art as Adventure: Tap Into Your Intuition & Paint an Abstract Garden

"احساس گیر افتادگی می کنید؟ می خواهید رنگ های خود را بیرون بیاورید اما نمی دانید چه چیزی را نقاشی کنید؟ اگر طبیعت به شما الهام می دهد و می خواهید یاد بگیرید که در حین کار از شهود خود استفاده کنید..."


آموزش موجودات رنگارنگ در گواش و رسانه های ترکیبی: خلاقیت خود را کاوش کنید

Colorful Creatures in Gouache & Mixed Media: Explore Your Creativity

در این کلاس، ما می‌خواهیم حباب‌های ساده را به موجوداتی رنگارنگ تبدیل کنیم تا خلاقیت شما را کشف کنیم و حس خود را نسبت به آنچه که هستید گسترش دهیم. ..


آموزش مبانی ترکیب هنری: کاوش در تضاد ارزش، شکل و تعادل در تولیدات یا قلم و جوهر

Art Composition Fundamentals: Exploring Value Contrast, Shape, & Balance In Procreate or Pen & Ink

"آیا تا به حال متوجه پیچیدگی های ترکیب بندی شده اید؟ آیا ایده چیدمان عناصر در یک صفحه دلهره آور به نظر می رسد؟ به من بپیوندید تا به این موضوع بپردازیم..."


آموزش خلاقیت خود را آزاد کنید: بدون ترس در 5 تمرین ساده نقاشی کنید

Unleash Your Creativity: Draw Without Fear in 5 Simple Exercises

نقاشی مانند خواندن است - مهارتی که می توان آن را توسعه داد و تقویت کرد. فعالیتی که همه می توانند از آن لذت ببرند، حتی اگر فکر می کنید نمی توانید نقاشی کنید. با ضربه زدن به شما ..


آموزش اسرار، نکات و ترفندهایی برای پیدا کردن صدای خود به عنوان یک هنرمند

Secrets, Tips & Tricks to Finding Your Voice as an Artist

چه کسی باشید که سال‌ها طراحی کرده‌اید، چه تازه شروع به طراحی کرده باشید، همه ما با احساس ترس آشنا هستیم. شک از بی اطلاعی ..


آموزش یک دیدگاه جدید سرگرم کننده برای نقاشی طبیعت بی جان در آبرنگ

A Fun New Perspective to Still Life Painting in Watercolor

"آیا تا به حال زندگی بی جان را فقط یک *لمس* کسل کننده یافته اید؟ آیا می خواهید یک راه سرگرم کننده جدید برای نقاشی کردن چیزی به صورت رصدی کشف کنید؟ و از پلا... استفاده کنید."


آموزش طراحی برای خودمراقبتی: ابله سازی آگاهانه و رنگ خلاقانه

Drawing for Self-Care: Mindful Doodling & Creative Color

"آیا تا به حال از باز کردن دفترچه طراحی خود ترسیده اید؟ آیا در هنگام نقاشی برای یافتن تقویت کننده شادی، سبکی تلاش می کنید؟ به من بپیوندید تا به بررسی چند ابله ذهنی در شما بپردازیم."


آموزش کلکسیونر رنگ: هنر ترکیب رنگ با گواش را کاوش کنید

Color Collector: Explore the Art of Color Mixing With Gouache

در این کلاس ما قصد داریم در ترکیب رنگ ها و جمع آوری خلاقانه رنگ ها غوطه ور شویم! :) به من بپیوندید و با پیدا کردن، ماجراجویی جمع آوری رنگ خود را ایجاد کنید. ..