Ivan Yosifov

هنرمند و انیماتور بازی سه بعدی
دوره های این مدرس:

آموزش Maya & Unity 3D - مدل سازی درخت Lowpoly برای بازی های موبایل

Maya & Unity 3D - Modeling Lowpoly Tree for Mobile Games

بیاموزید که چگونه در Maya Tree کم پلی بسازید و آن را به Unity for Mobile Games وارد کنید. در این دوره چه چیزی یاد خواهید گرفت؟ • نحوه مدلسازی کارآمد lowpoly Tree f. ..


آموزش از بازی یا اپلیکیشن موبایل خود کسب درآمد کنید - قسمت 2

Monetize Your Mobile Game or App - Part 2

"یاد بگیرید چگونه از بازی یا برنامه موبایل خود کسب درآمد کنید. یکی از بهترین ویژگی ها این است که می توانید دوره ها را با هر سرعتی که می خواهید تماشا کنید. این به این معنی است که می توانید سرعت داشته باشید...."


آموزش Blender 3D Masterclass - From Zero To Hero

Blender 3D Masterclass - From Zero To Hero

" این دوره به طور مداوم در پاسخ به پیشنهادات دانشجویان و نرم افزار بلندر در حال تکامل بسیار به روز می شود. Blender یک پلت فرم فوق العاده است که شما را قادر می سازد. .."


آموزش Unreal Engine 5 - طراحی محیط علمی تخیلی

Unreal Engine 5 - Sci-Fi Environment Design

" در این کلاس شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه از ابتدا صحنه های AAA ظاهری در Unreal Engine 5 ایجاد کنید. من شما را از طریق فرآیند ایجاد این شگفت انگیز راهنمایی خواهم کرد. .."


آموزش Adobe Photoshop For Beginners - ویژگی های اصلی فتوشاپ

Adobe Photoshop For Beginners - Main Features of Photoshop

"با Adobe Photoshop CC شروع کنید و همه ابزارها و ویژگی های پرکاربرد را یاد بگیرید. می خواهید بدانید چگونه تصاویر، عکس ها و موارد دیگر را تنها در 1 ساعت ویرایش کنید! این کو. .."


آموزش Blender 3D - یک شخصیت کارتونی ایجاد کنید

Blender 3D - Create a Cartoon Character

شخصیت کارتونی در بلندر در این کلاس ما یک کاراکتر کم پولی بسیار ساده و در عین حال بسیار جالب ایجاد خواهیم کرد. نیازی به داشتن k قبلی جدی نیست. ..


آموزش مایا - مدلینگ Lowpoly Cartoon Fishinag House

Maya - Modeling Lowpoly Cartoon Fishinag House

"با نحوه ساختن خانه ماهیگیری کم پلی در مایا آشنا شوید! چه چیزی شما را معلم خوبی می کند؟ من بیش از 150 بازی موبایل با بیش از 25000000 بار دانلود منتشر کرده ام. .."


آموزش Unreal Engine 5 - بازی Zombie Survivor FPS را ایجاد کنید

Unreal Engine 5 - Create Zombie Survivor FPS Game

" برای ایجاد اولین بازی Zombie Survival خود در Unreal Engine آماده هستید؟ *این دوره همه اصول اولیه Unreal Engine 5 و تجربه قبلی با Eng را پوشش نمی‌دهد. .."


آموزش Unreal Engine 5 - طراحی محیط

Unreal Engine 5 - Environment Design

" در این کلاس شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه از ابتدا صحنه های AAA ظاهری در Unreal Engine 5 ایجاد کنید. من شما را از طریق فرآیند ایجاد این شگفت انگیز راهنمایی خواهم کرد. .."


آموزش Maya & Unity 3D - مدلسازی محیط برای بازی موبایل

Maya & Unity 3D - Modeling Environment for Mobile Game

با نحوه ساختن صحنه کم پلی در مایا و وارد کردن آن به Unity for Mobile Games آشنا شوید. چه چیزی شما را معلم خوبی می کند؟ • من بیش از 150 بازی موبایل را با آن منتشر کرده ام. ..


آموزش Blender 3D - یک جغد کارتونی بسازید

Blender 3D - Create a Cartoon Owl

فقط در یک ساعت یک جغد کارتونی زیبا با بلندر بسازید. این دوره برای چه کسانی است؟ این دوره برای طراحان سه بعدی مبتدی و پیشرفته با استفاده از بلندر طراحی شده است. د..."