نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Unreal Engine مجموعه کاملی از ابزارهای ایجاد برای توسعه بازی، تجسم معماری و خودرو، ایجاد محتوای خطی فیلم و تلویزیون، پخش و تولید رویداد زنده، آموزش و شبیهسازی و سایر برنامههای بلادرنگ است.
شما یاد خواهید گرفت که یک صحنه علمی تخیلی از ابتدا بسازید. شما با فکر کردن و نحوه الهام گرفتن برای به دست آوردن صحنه، نحوه ایجاد ترکیب بندی برای صحنه و غیره شروع خواهید کرد. دومین چیزی که یاد خواهید گرفت این است که چگونه با استفاده از مکعب ها در Unreal Engine 5 صحنه را مسدود کنید، این یکی از مهم ترین مراحل است.
پس از آن، می توانیم جزئیات را اضافه کنیم و مه را برای ایجاد حال و هوای صحنه تنظیم کنیم. همچنین میتوانید با مسدود کردن داراییها و آزمایش ایدهها در پرواز ادامه دهید. می توانید یک جانور اضافه کنید و جانور را از صحنه حذف کنید. در ویدیوی نهایی، اضافه کردن مه، نور و تنظیم پس از فرآیند را نیز یاد خواهید گرفت. شما در نحوه استفاده از کتابخانه Quixel Megascans و نحوه تفکر و الهام گرفتن برای خلق صحنه های زیبا مهارت خواهید داشت.
در پایان دوره، شما در ایجاد محیط های AAA بسیار مطمئن خواهید بود. همچنین می توانید محیط سه بعدی کامل را از ابتدا ایجاد کنید.
همه منابع و فایل های کد در اینجا قرار داده شده اند: https://github.com/PacktPublishing/Unreal-Engine-5---Sci-Fi-Environment-Design Understand Quixel Megascan
یاد بگیرید که یک صحنه بلاک کردن ایجاد کنید
یاد بگیرید که انسداد را با دارایی ها پر کنید
یاد بگیرید که یک جانور را به محیط اضافه کنید
یاد بگیرید که جانور را از بین ببرید و بیشتر جلا دهید
آموزش برنامه ریزی صحنه و ایده پردازی این دوره برای دانش آموزان متوسطی است که می خواهند دانش و مهارت های خود را در طراحی محیطی با Unreal Engine گسترش دهند. توسعه دهندگان بازی که مایلند مجموعه مهارت های هنری خود را در ایجاد تصاویر تبلیغاتی یا صحنه های سینمایی گسترش دهند و هنرمندانی که به طراحی محیط واقعی AAA علاقه مند هستند. با Quixel Megascans و نحوه استفاده از آن به نفع خود آشنا شوید
* یاد بگیرید که چگونه در Unreal Engine 5 یک بلوک برای صحنه خود ایجاد کنید
* صحنه با کیفیت AAA را در Unreal Engine 5 تنها در چند ساعت از ابتدا ایجاد کنید
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
معرفی
Introduction
ایجاد ایده و نمای کلی صحنه
Generate Ideas and Scene Overview
ایده بسازید و صحنه را برنامه ریزی کنید
Generate Ideas and Plan the Scene
نمای کلی صحنه نهایی
Final Scene Overview
ایجاد محیط
Creating the Environment
صحنه مسدود کردن
Scene Block Out
پر کردن بلوک با دارایی
Filling Up the Blocking with Assets
افزودن جزئیات و مسدود کردن بیشتر با دارایی ها
Adding Details and Further Block Out with Assets
راهاندازی مه و ادامه پولیش مسدود کردن داراییها
Setting Up the Fog and Continuing with Assets Block Out Polishing
آزمایش ایده ها در پرواز، اضافه کردن یک هیولا
Testing Ideas on the Fly, Adding a Beast
حذف جانور و پرداخت بیشتر
Removing the Beast and Further Polishing
ترکیب نهایی و تنظیم مه، نور و پس از فرآیند
Final Composition and Fog, Light, and Post Process Setup
کلمات پایانی
Final Words
آخرین کلمات و لمس در فتوشاپ
Final Words and Touches in Photoshop
نمایش نظرات