Mike And Matty

پزشکان، یوتیوبرها، تولیدکنندگان موسیقی



سلام، ما مایک و متی هستیم

ما پزشکان پزشکی در ایالات متحده هستیم🥼🩺
ما همچنین یوتیوب‌هایی هستیم که آکادمی Cajun Koi را اداره می‌کنیم و تولیدکنندگان موسیقی با اشتیاق به خلاقیت و یادگیری هستیم. ما همچنین به دانش‌آموزان پیش‌پزشکی با تجربه خود در کمیته پذیرش کمک می‌کنیم تا وارد دانشکده پزشکی شوند.

ما به گونه‌ای بزرگ شده‌ایم که برای کار سخت ارزش قائل شویم، اما نه لزوماً به بهای منافع یا علایقمان. در عوض، ما کار سخت را وسیله‌ای برای کمک به یافتن زمان بیشتری برای پیگیری علایق خود می‌دانیم. صادقانه بگویم، هیچ شانسی وجود ندارد که بتوانیم بدون کمک به جایی که هستیم برسیم. ما در تمام طول سفر خود چیزی جز خوش شانس نبودیم. اکنون نوبت ماست که به شما کمک کنیم تا به آنجا نیز برسید.

ما در این مسیر چیزهای زیادی آموخته ایم، از مدرسه، تجارت، تولید موسیقی تا پزشکی، و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن دانش خود با شما هستیم. برای محتوای بیشتر، حساب Skillshare ما و سایر رسانه های اجتماعی را دنبال کنید. هرگز در تماس با ما از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی تردید نکنید، ما مشتاق دیدار شما هستیم!

در دوره آموزشی اصلاح‌شده خود، چارچوب خود را به شما آموزش می‌دهیم تا نمرات بهتری بگیرید و برای امتحانات آماده شوید. با چندین دهه تجربه از دانشکده پزشکی تا دانشکده بازرگانی، ما یک سیستم مطالعه کامل برای دانشجویان ایجاد کرده ایم. کل سیستم در یک سفر 7 روزه با یک برنامه گام به گام برای پیاده سازی استراتژی ها در روال شما سازماندهی شده است. آنچه از این دوره دریافت خواهید کرد:

  • نحوه ایجاد یک برنامه مطالعه منعطف و دقیق
  • نحوه استفاده از استراتژی های مطالعه اثبات شده علمی
  • یک کتاب کار برای پیاده سازی چارچوب ما و پاسخگو نگه داشتن شما
  • استراتژی‌های آزمون دادن
  • نحوه ایجاد انگیزه و جلوگیری از به تعویق انداختن کار

دوره های این مدرس:

آموزش 7 روز تا نمرات بهتر

7 Days to Better Grades

"یکی از مهارت‌هایی که بهترین تجربه را در مدرسه به ما می‌دهد، یادگیری نحوه یادگیری است. به ما کمک می‌کند تا آنچه را که یاد می‌گیریم به حداکثر برسانیم و در عین حال زمان صرف شده برای یادگیری را به حداقل برسانیم."


آموزش معادله بهره وری: سبک زندگی متعادل و مولد طراحی کنید

The Productivity Equation: Design a Balanced and Productive Lifestyle

"بهره وری حالت تعادل است. بیش از حد فشار بیاورید، آن وقت می سوزید. خیلی آهسته پیش بروید و هیچ چیز تمام نمی شود. هدف ساختن یک سیستم پایدار است..."


آموزش تئوری موسیقی ساده برای مبتدیان

Simple Music Theory for Beginners

"این یک راهنمای کامل برای مبتدیان برای مبانی تئوری موسیقی است. درک مفاهیم اساسی تئوری موسیقی حتی مبتدی ترین علاقه مندان به موسیقی را نیز مجهز می کند."


آموزش ایده برای مبتدیان: یک داشبورد زندگی برای بهره وری شخصی بسازید

Notion for Beginners : Build a Life Dashboard for Personal Productivity

"Notion یک فضای کاری همه‌جانبه برای بهره‌وری شخصی و بین فردی است. این ابزاری است که آرزو می‌کردم در دانشگاه داشتم و ابزاری است که در طول تحصیل پزشکی استفاده می‌کردم.


آموزش چگونه امتحانات خود را تک کنید: روشی برای تسلط

How to Ace your Exams : The Method to Mastery

به عنوان یک دانش آموز، یکی از مهم ترین مهارت هایی که باید ایجاد شود، یادگیری نحوه یادگیری است. صادقانه بگویم، کل تجربه یادگیری مدرسه به سمت y نیست. ..


آموزش دکلتینگ دیجیتال

Digital Decluttering

"در این کلاس، ما می‌خواهیم فضاهای کاری دیجیتال خود را شلوغ کنیم. در ظاهر، ما کار خود را به گونه‌ای سازماندهی خواهیم کرد که بهره‌وری کلی را افزایش دهیم. اما...."


آموزش نحوه ضبط و پردازش صدای استثنایی برای سازندگان: ویدئو/پادکست/موسیقی

How to Record & Process Exceptional Audio for Creators : Video/Podcast/Music

"این دوره راهنمای کاملی برای اصول پشت صدا و ضبط صدا است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم برای گوش دادن به محتوا، چه موسیقی، انتخاب می‌کنند.