Al Chen

اکسل ترینر و کدا اوانجلیست

من بیش از 10 سال است که یک کاربر قدرتمند اکسل هستم. زمانی که یک تحلیلگر مالی در گوگل بودم شروع به یادگیری اکسل کردم. بیش از 50000 دانش‌آموز در کلاس‌های اکسل آنلاین من شرکت کرده‌اند و من کارگاه‌های حضوری را در سراسر ایالات متحده تسهیل کرده‌ام

من یک شرکت آموزش و مشاوره اکسل را برای شرکت های Fortune 500 تأسیس کردم. اگر مشخص نیست که من به اکسل معتاد هستم، شاید پادکست من درباره اکسل و تجزیه و تحلیل داده ها () شما را متقاعد کند :).

خارج از اکسل و صفحات گسترده، من به صورت تمام وقت در یک سند همه کاره برای تیم ها کار می کنم. اگر می‌خواهید سفر کامل من را با صفحات گسترده و کدا بخوانید، این پست وبلاگ را بررسی کنید.

در صورت تمایل از من هر گونه سؤالی در مورد Excel، Coda یا تجزیه و تحلیل داده ها بپرسید! همچنین می توانید من را در اینستاگرام، و Quora پیدا کنید.

اکثر کلاس‌های Google Sheets بر روی فرمول‌ها و توابع تمرکز می‌کنند تا در Google Sheets بهتر شوند. کلاس‌های من بر نقطه قوت اصلی Google Sheets تمرکز دارند: همکاری تیمی. مهارت‌های کلیدی را برای بهتر شدن در ویرایش و اشتراک‌گذاری Google Sheets با تیم خود یاد خواهید گرفت. برای مبتدیان و Google Sheets For Teams II برای کاربران پیشرفته Google Sheets در نظر گرفته شده است.

اگر شرکت کردید و/یا، ممکن است بخواهید مهارت‌های اکسل خود را با برخی از کلاس‌های پیشرفته اکسل من به سطح بالاتری ببرید.

اولین مورد است. در این کلاس، چند تکنیک پیشرفته برای تجزیه و تحلیل و ارائه داده های خود در یک PivotTable در کمتر از 1 ساعت خواهید آموخت!

کلاس دوم همه چیز در مورد جداول اکسل است. یکی از قدرتمندترین ویژگی‌هایی که در اکسل استفاده نشده است. در 40 دقیقه همه چیز از اصول اولیه تا ویژگی های پیشرفته جداول اکسل را خواهید آموخت!

همانطور که از عنوان پیداست، ما "فراتر از اکسل" خواهیم رفت و در مورد ابزارهای جدیدی صحبت خواهیم کرد که می توانید از آنها برای بهره وری با داده ها با تمرکز بر پلتفرمی به نام استفاده کنید. من چند سال گذشته را صرف بازی با ابزارهای مختلف کردم و متوجه شدم که اکثر کارگران امروزی از ابزارهای زیادی برای تجزیه و تحلیل و سازماندهی داده ها استفاده می کنند، بنابراین فقط دانستن اکسل توانایی شما را برای بهره وری محدود می کند.

اولین کلاس این مجموعه را در بخش کلاس‌هایی که در حال تدریس هستم، بررسی کنید. مشتاقانه منتظر دیدار شما در کلاس هستم!

"من سالها از طرفداران اکسل بودم، و Coda همان علاقه ای را که در آن زمان در اکسل داشتم، برانگیخت!"

- (از فراتر از اکسل - کلاس جدید برای سال 2018!)

"وای... من همیشه با وحشت به Excel فکر می کردم و سعی می کردم تا حد امکان از آن اجتناب کنم. این اولین کلاس قبلاً خیلی چیزها را روشن کرده است و من مشتاقانه منتظر کلاس II و III هستم. متشکرم! "

- (از Excel برای دنیای واقعی)

"Al یک کار خارق‌العاده در رفع ابهام از چیزی که ترسناک به نظر می‌رسد انجام می‌دهد، و به شما نشان می‌دهد که واقعاً برای اینکه یک کاربر کاربردی باشید، باید بدانید."

- (از Excel برای دنیای واقعی)

"معرفی عالی برای اکسل. من از آن برای تقویت برنامه استفاده می کنم زیرا از دوران راهنمایی به طور منظم از آن استفاده نکرده ام. آقای چن بسیار آموزنده است و درس ها را به گونه ای آموزش می دهد که هر کسی می تواند همراه باشد."

- (از Excel برای دنیای واقعی)

"اوه خدای من! خیلی ممنون! من نمی دانستم چقدر می توانیم با Excel انجام دهیم... منتظر کلاس بعدی هستم."

- (از Excel برای دنیای واقعی)

من به چندین سؤال مربوط به Excel در Quora پاسخ داده‌ام و پاسخ‌های من بیش از 500 هزار بازدید داشته است. آنها را بررسی کنید و سوالات خود را بپرسید و من خوشحال خواهم شد که به آنها پاسخ دهم! https://www.quora.com/profile/Al-Chen-3

دوره های این مدرس:

آموزش Excel for the Real World II: سرعت اکسل خود را با میانبرهای صفحه کلید دو برابر کنید

Excel for the Real World II: Double Your Excel Speed with Keyboard Shortcuts

"میانبرهای صفحه کلید سرگرم کننده هستند و کارایی شما را در اکسل افزایش می دهند. ما از Excel برای دنیای واقعی I انتخاب می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن از Microsoft Excel استفاده کنیم. . . ."


آموزش Excel for the Real World III: یک ارائه مبتنی بر داده از اکسل به پاورپوینت ایجاد کنید

Excel for the Real World III: Create a Data-Driven Presentation from Excel to PowerPoint

"بینش های کلیدی خود را از تجزیه و تحلیل داده های واقعی ارائه دهید. تصمیمات مبتنی بر داده را برای کسب و کار خود اتخاذ کنید. در اکسل نهایی برای کلاس دنیای واقعی، همه چیز را خواهید گرفت..."


آموزش Excel PivotTables: تکنیک های پیشرفته PivotTable برای تجزیه و تحلیل و ارائه سریعتر داده ها

Excel PivotTables: Advanced PivotTable Techniques for Analyzing and Presenting Data Faster

"Master PivotTables در Excel برای بهتر شدن در تجزیه و تحلیل و ارائه داده ها! به عنوان یک تحلیلگر داده، احتمالاً وظیفه دارید مجموعه داده های بزرگ را درک کنید. .."


آموزش تسلط بر جداول اکسل: نحوه ساخت و استفاده از آنها مانند یک حرفه ای

Mastering Excel Tables: How to Make and Use Them Like a Pro

قدرت جداول اکسل را برای داشبورد، مدل‌ها و گزارش‌های خود باز کنید! جداول اکسل یک ویژگی نسبتا ناشناخته در اکسل است، اما تسلط بر آن باعث ارتقاء آن می شود. .."


آموزش فراتر از Excel II: ایجاد کدا برای کمک به تیم و مشتریان شما

Beyond Excel II: Building In Coda to Help Your Team and Clients

"گردش‌های کاری خود را با Coda، یک پلتفرم برای پیگیری پروژه‌ها، تیم‌ها، نقشه‌های راه محصول و موارد دیگر، خودکار و ساده کنید. این دومین کلاس از سری 3 قسمتی است. ..."


آموزش Excel: تکنیک های پیشرفته PivotTable برای ایجاد یک داشبورد منسجم

Excel: Advanced PivotTable Techniques for Creating a Cohesive Dashboard

تکنیک های پیشرفته PivotTable برای ایجاد داشبورد پویا و خودکار در اکسل را بیاموزید! PivotTable ها چیزی بیش از ابزاری برای تجزیه و تحلیل مجموعه داده شما هستند. شما. ..


آموزش اکسل برای دنیای واقعی: مهارت های اولیه مایکروسافت اکسل را به دست آورید

Excel for the Real World: Gain the Basic Skills of Microsoft Excel

زمان کمتری را برای قالب‌بندی و دستکاری داده‌ها و زمان بیشتری را برای ارائه بینش صرف کنید. مایکروسافت اکسل یک ابزار ضروری برای سازماندهی و درک داده ها است. ..


آموزش Google Sheets برای تیم های I: با هم تیمی های خود بهتر همکاری کنید

Google Sheets For Teams I: Collaborate Better With Your Teammates

اصول اولیه Google Sheets و نحوه بهترین استفاده از آن را با تیم خود بیاموزید اکثر کلاس های Google Sheets فرمول ها و توابع را به شما آموزش می دهند، اما این کلاس به شما آموزش می دهد. .."


آموزش اکسل متوسط ​​برای دنیای واقعی: پاک کردن داده ها برای تجزیه و تحلیل و پیش بینی

Intermediate Excel for the Real World: Cleaning Data for Analysis and Forecasting

با من همراه باشید تا برخی از رایج ترین تکنیک ها و نکاتی را که برای پاکسازی مجموعه داده ها در اکسل قبل از انجام تجزیه و تحلیل و پیش بینی استفاده می کنم، به شما نشان دهم. ..


آموزش فراتر از Excel I: Coda به عنوان ابزار بهره‌وری برای استارت‌آپ‌های ناب، کارآفرینان و فریلنسرها

Beyond Excel I: Coda as Productivity Tool for Lean Startups, Entrepreneurs, and Freelancers

"اگر از اکسل استفاده کرده اید، این کلاس را دوست خواهید داشت! این سری 3 کلاسه به Coda، ابزار بهره وری مدرنی که مشاوران آزاد، استارتاپ های ناب را نیرو می دهد، می پردازد. . .."


آموزش Excel: فرمول ها و ویژگی های پیشرفته برای ایجاد گردش کار تیمی کارآمد

Excel: Advanced Formulas & Features to Create Efficient Team Workflows

«ویژگی‌ها و فرمول‌های پیشرفته را در اکسل بیاموزید تا با تیم خود تصمیمات تجاری بهتری بگیرید! این کلاس در مورد استفاده از برخی ویژگی ها و فرمول های پیشرفته است. .."


آموزش فراتر از اکسل III: استفاده از کدا در پروژه های واقعی، CRM ها و لیست کارهای انجام شده

Beyond Excel III: Applying Coda to Real-Life Projects, CRMs, and To-Do Lists

چگونه تیم های مدرنی مانند اوبر حیاتی ترین پروژه های خود را مدیریت می کنند؟ پاسخ کوتاه: در Excel یا Google Sheets نیست. شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های با حرکت سریع از Coda استفاده می‌کنند. ..