Daniela Lambova

وبلاگ نویس و عکاس مواد غذایی

من دانیلا هستم، یک بلاگر مواد غذایی، عکاس غذا و نویسنده کتاب آشپزی مستقر در صوفیه، بلغارستان. من عاشق همه چیز در مورد غذا هستم، به خصوص دسرها. در وبلاگ من انواع شیرینی ها، از جمله بدون قند، کم کربوهیدرات و وگان را پیدا خواهید کرد.

من از کودکی مشغول پخت و پز بودم و از کمک به دیگران برای اعتماد به نفس در آشپزخانه لذت می برم. فلسفه من این است که همه باید بتوانند دسرهای خانگی خوب، با عشق و بدون احساس گناه بخورند.

در سال 2019 درباره دسرهای سالم منتشر کردم (در حال حاضر فقط به زبان بلغاری است اما قصد دارم به زودی آن را به زبان انگلیسی منتشر کنم!)

دومین علاقه بزرگ من عکاسی از غذا است. از زمانی که اولین وبلاگم را در سال 2012 راه اندازی کردم، سفری طولانی را طی کردم تا اینکه به سبک عکاسی و کیفیت تصاویرم اطمینان پیدا کردم. در نهایت من برای وب سایت های مختلف عکاسی ایجاد کردم و کارهایم در مجلات نمایش داده شد.

هدف من این است که به عکاسان مشتاق غذا کمک کنم تا کار سخت را رها کنند و راحت تر از من یاد بگیرند که چگونه عکاسی لذت بخش ایجاد کنند.

در سال 2020 دومین وبلاگ خود را راه اندازی کردم که تنوع غذاهای بین المللی را جشن می گیرد و به وبلاگ نویسان تازه کار غذا فرصتی می دهد تا نحوه نوشتن و عکاسی از غذا را بیاموزند.

می توانید سفر من را در اینستاگرام دنبال کنید

اگر از کلاس های من لذت ببرید بسیار خوشحال خواهم شد!

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی از غذا: ویرایش عکس لایت روم برای نتایج شگفت‌انگیز

Food Photography: Lightroom photo editing for mouthwatering results

"ویرایش بخش بسیار مهمی از خلق عکاسی است. همانطور که می گویند، ویرایش می تواند عکس را بسازد یا خراب کند. روتوش عکاسی از غذا ویژگی های خاص خود را دارد. .."


آموزش عکاسی نور و هوا در مقابل غذای تاریک و بد خلق

Light and Airy vs. Dark and Moody Food Photography

«با ایجاد تصاویر در دو سبک هنری محبوب، عکاسی از غذای خود را برجسته کنید: نور و هوا و تاریک و مودی! نور مهمترین بخش است. .."


آموزش پخت کیک لایه ای: گام به گام کیک شکلاتی

Learn How to Bake Layer Cakes: Step by Step Chocolate Cake

"با این کلاس پخت کیک، طرز پخت یک کیک شکلاتی شگفت انگیز را بیاموزید! اگر در پخت کیک های لایه ای تازه کار هستید یا فقط می خواهید مهارت های خود را در این زمینه بهبود ببخشید. .."


آموزش عکاسی با موبایل: با گوشی هوشمند خود تصاویر چشمگیر ایجاد کنید

Mobile Photography: Create Impressive Images with your Smartphone

"شما برای ایجاد عکس های زیبا نیازی به تجهیزات عکاسی گران قیمت ندارید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با گوشی هوشمند خود عکس بگیرید و آن را ویرایش کنید. .."


آموزش عکاسی غذا برای مبتدیان: مسیر ایجاد عکس های زیبا از غذا را بیاموزید

Food Photography for Beginners: Learn the path to creating beautiful food photos

این کلاس اخیراً با صدای بهتر، نکات اضافی و 3 درس ویدیویی جدید به‌روزرسانی شده است! هدف از این کلاس این است که مهمترین ge را به شما بدهد. ..


آموزش رشد و تعامل ارگانیک اینستاگرام: چگونه مخاطبان خود را جذب کنیم

Organic Instagram Growth and Engagement: how to attract your audience

این دوره مختصر و مختصر بازاریابی اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا در این پلتفرم برجسته شوید و یک دنبال‌کننده جذب کنید! مراحل را به یک ثابت و متوازن بیاموزید. ..


آموزش فیلمبرداری از غذا: چگونه با بودجه کم فیلم های آشپزی در خانه بسازیم

Food Videography: How to Make Cooking Videos at Home on a budget

آیا تا به حال ویدیوهای آشپزی و پخت را در یوتیوب و اینستاگرام تحسین کرده اید؟ خب، شما هم می‌توانید آن‌ها را در خانه، با دوربینی که دارید یا با تلفنتان درست کنید! . ..


آموزش ملزومات عکس: بهترین دوربین و لنز برای عکاسی از غذا و طبیعت بی جان

Photo Essentials: Best Camera and Lenses for Food and Still Life Photography

«گرفتن تصاویر زیبا از غذا ممکن است یک چالش باشد. اما اگر به این نوع عکاسی علاقه دارید، باید از اصول اولیه شروع کنید: تجهیزات. این .."