Gabriel

مربی صدا

بازیگر/خواننده گابریل برنده دو بار جایزه برادوی در برادوی، لاس‌وگاس و صحنه‌های بین‌المللی در سراسر جهان نقش‌های اصلی را ایفا کرده است. کنسرت تلویزیونی PBS او "Live from the Venetian in Las Vegas" در بیش از 350 ایستگاه PBS در سراسر آمریکای شمالی پخش شده است.

گابریل در کنسرواتوار سلطنتی موسیقی در تورنتو صدا خوانده است و کار خود را به عنوان هنرآموز در جشنواره معتبر شاو کانادا آغاز کرد. او اولین حضور خود را در برادوی در فیلم رویاهای بمبئی سر اندرو لوید وبر، زیر نظر آهنگساز برنده 2 جایزه اسکار A.R. رحمان. او همچنین در نقش لانسلوت در تور ملی برادوی کملوت و ماگالدی در تور ملی برادوی اویتا (احیای هارولد پرینس) بازی کرد. گابریل این افتخار را داشت که نقش الف کماندار لگولاس را در فیلم 30 میلیون دلاری، محصول برتر جهانی ارباب حلقه ها، به کارگردانی متیو وارچوس، کارگردان برنده جایزه تونی، بازی کند.

خارج از صحنه، گابریل یک مربی پرشور آواز است. گابریل در طول 20 سال فعالیت حرفه‌ای خود با بهترین‌های صنعت، تکنیک آوازی بی‌نظیر خود را توسعه داده است که به صدها دانش‌آموز آوازخوانش کمک کرده تا به رویاهای خود از کارائوکه‌بار تا صحنه‌های برادوی برسند. تکنیک پیشگامانه او به دلیل رویکرد منحصر به فرد و نتیجه گرا او محبوبیت زیادی به دست آورده است.

دوره های این مدرس:

آموزش دوره کامل اسپانیایی برای مبتدیان

Complete Spanish Course for Beginners

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


برنامه کامل آموزش صدا برای صدایی مطمئن و قدرتمند

Complete Voice Training Program for a Confident and Powerful Voice

"آیا از صدای خود متنفر هستید؟ آیا احساس می کنید که دیگران با شنیدن صدای شما صدای خود را از دست می دهند یا حتی انقباض می کنند و باعث می شود احساس اعتماد کمتر و کمتری داشته باشید."


آموزش MASTERCLASS بازیگری

Acting MASTERCLASS

به ACTING MASTERCLASS خوش آمدید! آماده شوید تا یاد بگیرید چگونه رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. من بیش از 20 سال است که در تجارت نمایشی فعالیت می کنم. به عنوان برنده جایزه ..


آموزش SINGING MADE EASY (سطح 2): مثل یک حرفه ای آواز بخوانید!

SINGING MADE EASY (Level 2): Sing like a Pro!

با مربی آواز معتبر برادوی برنده جایزه مطالعه کنید! SINGING MADE EASY (سطح 2) گام بعدی عالی برای خوانندگانی است که به دنبال بهبود هر جنبه هستند. ..


آموزش ارتباط تاثیرگذار: چگونه یک ارتباطگر بهتر باشیم

Impactful Communication: How to Be a Better Communicator

" تصور کنید که بتوانید بدون زحمت با چنان اعتماد به نفس آرامی ارتباط برقرار کنید که در همان لحظه وارد اتاق شوید. تصور کنید که می دانید چگونه ناوبری کنید. .."


آموزش اعتماد به نفس: اعتماد به نفس و عزت نفس خود را تقویت کنید

SELF CONFIDENCE: Boost Your Confidence & Self-Esteem

"عزت نفس خود را تقویت کنید؛ اعتماد به نفس خود را در تمام زمینه های زندگی خود پرتو کنید به جای اینکه شما را با کرک ها و کلیشه ها بمباران کنند، به بیشترین قدرت دسترسی خواهید داشت. .."


SINGING MADE EASY (سطح 1): سیستم کامل آموزش آواز

SINGING MADE EASY (Level 1) : Complete Vocal Training System

مطالعه با برنده جایزه برادوی تور ملی برادوی معتبر مدرس آواز! با 20 سال سابقه اجرا و تدریس و تحصیل در. ..


آموزش تلفظ انگلیسی آمریکایی: کاهش لهجه آسان شد

AMERICAN ENGLISH PRONUNCIATION: Accent Reduction Made Easy

به‌عنوان یک مربی صدای برادوی برنده جایزه برای نزدیک به  20 سال،   همیشه برایم جذاب بود که دانشجویان خارجی من بتوانند یک استندا بخوانند. ..