Christine Nishiyama

هنرمند در استودیو Might Could

سلام! من کریستین نیشیاما هستم، یک هنرمند + بنیانگذار استودیو Might Could.

من کتاب و کمیک می‌سازم، و خیلی چیزها را ترسیم می‌کنم. من به هنرمندان مشتاق و با سابقه آموزش می دهم و به آنها کمک می کنم هنر خود را کشف کنند، اعتماد به نفس بیشتری کسب کنند و سبک های هنری منحصر به فرد خود را کشف کنند.

اعتقاد اصلی من این است که هنر خوب است و همه ما باید بیشتر از آن استفاده کنیم.

اینستاگرام: یوهو، همه رسانه های اجتماعی را ترک کردم!

مشترک شدن در خبرنامه Substack من: به بیش از 10000 هنرمند بپیوندید و مقالات هفتگی من در مورد خلاقیت و هنرسازی، اعلان های هنری هفتگی، و پردازش پشت صحنه کتاب تصویری فعلی من را دریافت کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش تصویر آی‌پد پرو: طراحی وکتورهایی که بد به نظر نمی‌رسند

iPad Pro Illustration: Drawing Vectors That Don't Look Wonky

برای این کلاس، قرار بود مجموعه ای از تصاویر وکتور طراحی شده با دست روی iPad Pro طراحی شود. تصاویر برداری بسیار جذاب هستند زیرا آنها بر اساس o هستند. ..


آموزش کتاب های تصویری I: داستانت را بنویس

Picture Books I: Write Your Story

" کتاب های تصویری عجیب هستند! کتاب های تصویری خنده دار هستند! ایده هایی برای کتاب های تصویری در اطراف شما وجود دارد! این کلاس روشنگر، توسط کریستین فلمینگ، نویسنده/. .."


آموزش بوت کمپ مدرسه هنر: تعریف مجدد موفقیت به عنوان یک هنرمند

Art School Boot Camp: Redefining Success as an Artist

"در این قسمت از بوت کمپ مدرسه هنر، ما به معنای "موفق" بودن به عنوان یک هنرمند هستیم.  راه‌های مختلفی برای تعریف موفقیت وجود دارد. …


آموزش طراحی کمیک: داستان سرایی با کلمات و تصاویر

Drawing Comics: Storytelling with Words and Pictures

بیاموزید که چگونه کریستین فلمینگ، تصویرگر، از کلمات و تصاویر برای بیان داستانی متوالی استفاده می‌کند. خواه به کمیک ها، رمان های گرافیکی یا جدید علاقه مند باشید. ..


آموزش تصویر POSCA: طراحی با خودکار رنگ

POSCA Illustration: Drawing with Paint Pens

من یک اعتراف دارم: من به خودکارهای رنگی پوسکا وسواس دارم! قلم‌های رنگی پوسکا خلاقیت من را برانگیخته و کتاب‌های طراحی من را احیا کرده‌اند. طراحی با رنگ پوسکا ص. .."


آموزش Foodie Illustration: رسم دستور العمل تعطیلات مورد علاقه شما

Foodie Illustration: Drawing Your Favorite Holiday Recipe

"در این کلاس، ما با روحیه تعطیلات آشنا می شویم و دستور العمل های تعطیلات مورد علاقه خود را ترسیم می کنیم! یکی از سوالاتی که بیشتر از دانش آموزانم می شنوم این است که: . .."


آموزش بوت کمپ مدرسه هنر: توسعه سبک شما

Art School Boot Camp: Developing Your Style

"در این قسمت از بوت کمپ مدرسه هنر، ما می خواهیم همه چیز را عوض کنیم و در مورد جنبه ذهنی ساختن هنر صحبت کنیم.  هنر چیزی فراتر از مطالعه آناتو است. ..."


آموزش کتاب طرح به سبک: سبک هنری خود را از طریق طراحی کشف کنید

Sketchbook to Style: Discover Your Art Style Through Drawing

"Sketchbook to Style سیستم گام به گام من است که طراحی شده است تا شما را در سفر شروع تمرین کتاب طراحی برای کشف سبک هنری منحصر به فرد خود راهنمایی کند.


آموزش تصویر علمی: انتقال اطلاعات با جذابیت

Scientific Illustration: Conveying Information with Charm

"در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک واقعیت یا مفهوم علمی را در نظر بگیرید و آن را به یک تصویر هیجان انگیز تبدیل کنید که فراتر از واقعیت است، اما همچنان ارتباط برقرار می کند."


آموزش ترسیم طرح های هندسی: از طرح دستی تا الگوی دیجیتال

Drawing Geometric Designs: From Hand Sketch to Digital Pattern

"یاد بگیرید که چگونه کریستین فلمینگ، تصویرگر، الگوهای هندسی بازیگوش خود را خلق می کند. در چشم کریستین، یک الگوی هندسی تکرار خطوط و اشکال را بررسی می کند و..."


آموزش بوت کمپ مدرسه هنر: تبدیل ایده ها به هنر

Art School Boot Camp: Transforming Ideas into Art

چه چیزی یک طراحی را به یک اثر هنری تبدیل می کند؟ چه چیزی باعث ایجاد لکه های رنگ روی یک اثر هنری بوم می شود؟ چه چیزی باعث می شود تکه هایی از صحنه های ضبط شده یک شاهکار باشند؟ برای ایجاد یک stro. ..


آموزش هنر بد خلق: ترسیم برای پردازش احساسات

Grumpy Art: Drawing to Process Emotions

"نقاشی ابزاری کلیدی در جعبه ابزار مراقبت از خود و سلامت روان من است و روشی قدرتمند برای پردازش احساساتمان است زیرا به ما امکان می‌دهد به معنای واقعی کلمه احساسات خود را ببینیم..."


آموزش هنر درمانی: زمینه سازی با طراحی

Therapeutic Art: Grounding by Drawing

"نمای کلی کلاس همه ی ما هر از چند گاهی از زندگی ناراحت و پر از استرس هستیم. اما گاهی اوقات این استرس می تواند به چیزی تبدیل شود که روانشناس راس هریس. .."


آموزش تایپوگرافی طراحی شده با دست: طراحی یک فونت از روی دست خط شما

Hand Drawn Typography: Designing a Font from Your Handwriting

"در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه از دست خط خود یک فونت کارساز بسازید! راه‌های مختلفی برای ساخت فونت وجود دارد، و این فرآیند می‌تواند v.. را دریافت کند."


آموزش بوت کمپ مدرسه هنر: سبک خود را با تاریخ هنر گسترش دهید

Art School Boot Camp: Expanding Your Style with Art History

"به جلسه بعدی بوت کمپ هنرستان خوش آمدید! من کریستین فلمینگ هستم، تصویرگر در استودیو Might Could. در این قسمت از بوت کمپ، ما در حال تمرکز هستیم..."


آموزش بوت کمپ مدرسه هنر: ترسیم آناتومی شورشی

Art School Boot Camp: Drawing Rebellious Anatomy

بسیاری از مردم به من می گویند که "فقط نمی توانند بدن ها را بکشند". اما منظورشان واقعاً این است که نمی‌توانند آن‌طور که فکر می‌کنند باید این کار را انجام دهند. آنها می توانند. ..


آموزش بوت کمپ مدرسه هنر: ترسیم ژست های پویا

Art School Boot Camp: Drawing Dynamic Gestures

" به دومین جلسه کمپ بوت مدرسه هنر خوش آمدید! در طول این مجموعه، کریستین فلمینگ، تصویرگر، شما را با مفاهیم اساسی یادگیری آشنا می‌کند. .."


آموزش تصویرسازی شخصیت: از احساسات تا چهره ها

Character Illustration: From Feelings to Faces

بیاموزید که چگونه کریستین فلمینگ، تصویرگر، احساسات را تجسم می کند و احساسات واقعی را به حالات چهره مصور خود تزریق می کند. این کلاس 30 دقیقه ای خراب است. ..


آموزش بوت کمپ مدرسه هنر: رنگ مهار

Art School Boot Camp: Harnessing Color

"در این قسمت از بوت کمپ مدرسه هنر، ما در حال غواصی در دنیای عمیق رنگ هستیم. رنگ اغلب گیج کننده ترین و ناامید کننده ترین بخش هنرسازی است - اما...."


آموزش ذهنیت هنری: وقت گذاشتن برای هنر خود

Artistic Mindset: Making Time for Your Art

" یکی از رایج ترین مسائلی که از هنرمندان می شنوم این است که "من وقت ندارم". آن‌ها می‌خواهند به‌طور مداوم نقاشی کنند، اما هرگز زمان کافی برای انجام آن وجود ندارد. هو .."


آموزش بوت کمپ اول مدرسه هنر: ترسیم ترکیبات جذاب

Art School Boot Camp I: Drawing Compelling Compositions

"به اولین جلسه بوت کمپ هنرستان خوش آمدید! من کریستین فلمینگ هستم، تصویرگر در استودیو Might Could.  حضور در مدرسه هنر به راحتی بیش از 5 دلار هزینه دارد. ..."


آموزش هنر در خارج از کشور: چگونه یک کتاب طراحی سفر بسازیم

Art Abroad: How to Create a Travel Sketchbook

"سلام بچه ها! من کریستین نیشیاما هستم، هنرمند و موسس استودیو Might Could. این کلاس همه چیزهایی را که برای شروع ساختن خود باید بدانید را پوشش می دهد. .."


آموزش بیاموزید، بدزدید و بازی کنید: کپی کردن هنر برای ساختن خودتان

Learn, Steal, and Play: Copying Art To Create Your Own

آیا تا به حال از آثار هنری هنرمند دیگری کپی می کنید؟ و آیا احساس می‌کنید هنرمند بدی هستید زیرا کشیدن نقاشی بدون استفاده از کار هنرمند دیگری به عنوان داور برایتان دشوار است. ..


آموزش کتابهای تصویری II: تصویرسازی یک داستان

Picture Books II: Illustrate a Story

این کلاس عملی که توسط کریستین فلمینگ، نویسنده/تصویرگر در استودیو Might Could تدریس می‌شود، دومین کلاس از یک مجموعه دو قسمتی در مورد چگونگی ایجاد فرزند خود است. ..


آموزش بوت کمپ مدرسه هنر: طراحی شخصیت های عجیب و غریب

Art School Boot Camp: Designing Quirky Characters

"چه چیزی باعث می شود یک شخصیت شبیه یک پسر خوب به نظر برسد؟ یک پسر بد؟ تسکین کمیک؟ علاقه عشقی؟ طراحی شخصیت با یک نقاشی ساده از یک شخص متفاوت است. A. .."