Nima Tahami

کارآفرین و طراح گرافیک

سلام، من نیما هستم. من یک مدرس طراحی با بیش از 12 سال تجربه در طراحی و توسعه ده ها برنامه وب موبایل برای مشتریان و استارت آپ های خودم هستم. . من یکی از بنیانگذاران آن هستم که در بسیاری از رسانه های خبری از جمله Forbes پوشش داده شده است، جایی که طراحی برنامه ما به دلیل سهولت استفاده از آن برجسته شده است.

من به صورت آنلاین آموزش می دهم تا به مردم کمک کنم تا به بهترین طراح تبدیل شوند. طراحی پایه و اساس همه محصولات عالی، وب سایت ها، تبلیغات و هر چیزی در این بین است. من همچنین یک کتابخانه توسعه آیفون با منبع باز طراحی و توسعه داده ام که به هزاران برنامه نویس کمک می کند تا از هشدارهای زیبای قابل تنظیم در برنامه های خود استفاده کنند.

به من در ماموریتی بپیوندید تا آینده بهتری را با هم طراحی کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش دوره کامل Adobe XD UI/UX – طراحی برنامه ها و نمونه های اولیه

The Full Adobe XD UI/UX Course – Design Apps & Prototypes

"در این دوره یاد می گیرید که چگونه آمپلی فایرهای موبایل زیبا بسازید؛ رابط های کاربری وب که می توانید با کمک Adobe به نمونه های اولیه قابل استفاده واقعی تبدیل کنید.


آموزش بازاریابی را بیاموزید: تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام + طراحی

Learn Marketing: Facebook & Instagram Ads + Design

"در این دوره یاد می گیرید که چگونه آمپلی فایر زیبا طراحی کنید؛ کمپین های بازاریابی موثر قابل استفاده برای آمپ فیس بوک؛ تبلیغات اینستاگرام. به عنوان افزودنی..."


آموزش طراحی را بیاموزید: مقدمه ای بر Figma

Learn Design: An Introduction to Figma

یکی از قدرتمندترین ابزارهای طراحی رایگان به نام Figma را بیاموزید و با آن آشنا شوید. Figma یک نرم افزار طراحی پیشرو است که به تیم ها و افراد کمک می کند. ..


آموزش ایجاد نمونه های اولیه تعاملی با Figma

Creating Interactive Prototypes with Figma

شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از یکی از قدرتمندترین ابزارهای طراحی رایگان، به نام Figma، نمونه‌های اولیه تعاملی برای طرح‌های خود ایجاد کنید. فیگما چیست؟ Figma یک le است. .."


آموزش Figma را بیاموزید: یک UI/UX کامل برای موبایل طراحی کنید

Learn Figma: Design a Full Mobile UI/UX

شما یاد خواهید گرفت که چگونه با یکی از قدرتمندترین ابزارهای طراحی رایگان به نام Figma، رابط های کاربری زیبای موبایل ایجاد کنید. فیگما چیست؟ Figma پیشرو است. ..


آموزش Figma را بیاموزید: یک رابط کاربری وب اپلیکیشن طراحی کنید

Learn Figma: Design a Web App UI

شما یاد خواهید گرفت که چگونه با یکی از قدرتمندترین ابزارهای طراحی رایگان، به نام Figma، رابط های کاربری برنامه وب زیبا ایجاد کنید. فیگما چیست؟ Figma یک د پیشرو است. ..