Amaya Jade

هنرمند و سازنده ویدیو

سلام! اسم من آمیا است!

خلق ویدیوی هنرمند. از سال 2012 من ویدیوها را در کانال خود آپلود کرده ام (به انتهای صفحه من بروید) و اکنون در اینجا نیز تدریس می کنم! می‌توانید آثار هنری من را در Etsy و همچنین در من پیدا کنید!

جدیدترین کلاس من را بررسی کنید:

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت برگه استیکر با استفاده از فتوشاپ و کریکات

Making Sticker Sheets Using Photoshop & Cricut

" سلام! نام من Amaya است و من یک آمپ هنرمند هستم. سازنده ویدیو! آیا آماده‌اید هنر خود را به برگه‌های برچسب تبدیل کنید؟ در این کلاس، نحوه ایجاد صفحه استیکر را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش چگونه یک مجله گلوله راه اندازی کنیم: نکاتی برای مبتدیان

How To Start A Bullet Journal: Tips for Beginners

"سلام! در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه ژورنال گلوله خود را برای سال جدید راه اندازی کنید. ژورنال گلوله برنامه‌ریزی است که شما آن را سفارشی می‌کنید و می‌سازید. .."


آموزش انیمیشن درخشان در Procreate

Glowing Animation in Procreate

" با این افکت انیمیشن سرگرم کننده، آثار هنری خود را از حالت ایستا به تماشایی ببرید! در این کلاس انیمیشن procreate، یاد خواهید گرفت که چگونه یک افکت درخشان به y اضافه کنید. .."


آموزش Procreate Animation: ایجاد GIF برای استوری اینستاگرام

Procreate Animation: Creating GIFs for Instagram Stories

" آیا به دنبال ایجاد استیکر/گیف خود برای استفاده در استوری اینستاگرام هستید؟ ابزارهای جدید انیمیشن Procreate ایجاد GIF را به یک فرآیند بسیار ساده و سرگرم کننده تبدیل می کند. لیا .."


آموزش نقاشی امواج با آبرنگ

Painting Waves With Watercolors

سلام به همه! در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه امواج اقیانوس را با آبرنگ نقاشی کنید. 4 نقاشی مختلف را در عکس زیر مشاهده می کنید. همه شما. ..


آموزش چاپ لینوکات برای مبتدیان

Linocut Printmaking for Beginners

" سلام! نام من Amaya است و من یک آمپ هنرمند هستم. سازنده ویدیو! در این کلاس چاپ لینوکات، یاد می گیرید که چگونه با استفاده از سرخ کردنی مبتدی، چاپ لینوکات را ایجاد کنید. .."


آموزش 50 نکته برای بهبود هنر

50 Tips to Improve Your Art

"سلام، من آمایا هستم! در این کلاس، 50 نکته را به شما می‌دهم که به شما کمک می‌کند هنر خود را بهبود ببخشید! این نکات و تکنیک های هنری معمولا صحبت نمی شود و من فکر می کنم. .."


آموزش نقاشی گل با گواش

Painting Flowers with Gouache

" سلام! نام من Amaya است و من یک آمپ هنرمند هستم. سازنده ویدیو در این کلاس صحنه گل گواش را نقاشی می کنیم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه نقاشی خود را از a. .."


آموزش ساخت پالت رنگ سفالی

Making a Clay Paint Palette

" سلام! نام من Amaya است و من یک آمپ هنرمند هستم. سازنده ویدیو! در این کلاس یاد می گیرید که چگونه با استفاده از خاک رس خشک با هوا یک پالت رنگ بسازید. من شما را گام-ب می برم. .."


آموزش صحافی آسان: دو راه برای ساختن کتاب طرح

Easy Bookbinding: Two Ways to Make a Sketchbook

" سلام! نام من Amaya است و من یک هنرمند  آمپر هستم. سازنده ویدیو! اگر می‌خواهید وارد صحافی شوید (یا فقط می‌خواهید کتاب طراحی خود را بسازید) این عبارت است. .."


آموزش نقاشی با آبرنگ: اصول اولیه برای مبتدیان

Watercolor Painting: Basics for Beginners

سلام! نام من Amaya است و یک هنرمند سازنده ویدیو هستم! از زمانی که حدود چهار سال پیش شروع به نقاشی با آبرنگ کردم، آنها مورد علاقه من بودند. ..


آموزش ویترای برای مبتدیان

Stained Glass for Beginners

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش چگونه یک زینت بسازیم: هنر ساخت و چاپ زینت

How to Make a Zine: The Art of Making and Printing Zines

" سلام! نام من Amaya است و من یک هنرمند  آمپر هستم. سازنده ویدیو! زین‌ها روشی خلاقانه و سرگرم‌کننده برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و افکارتان با جهان است. مثل همه هنر و. .."