Elise Aabakken

آبرنگ ساز و معلم مشتاق

سلام دوستان!

من الیز هستم، یک هنرمند آبرنگ و علاقه‌مند به رنگ از نروژ.

بعد از دیدن یک ویدیوی نزدیک از ترکیب رنگ‌های آبرنگ روی کاغذ خیس، یک مجموعه کوچک از آبرنگ‌های مسافرتی خریدم، در حالی که روی قند بالا به دلیل پنکیک‌های زیاد در وعده برانچ بود... و این تمام چیزی بود که طول کشید! من در نوامبر 2018 به دنیای رنگ ها اغوا شدم و از آن زمان دیگر آنجا را ترک نکرده ام.

من عاشق نقاشی قطعات کوچک هستم، فقط برای اینکه بتوانم بگویم که امروز چیزی نقاشی کردم! پاشیدن آبرنگ در بسیاری از کارهای من وجود دارد و من دوست دارم که چگونه به رنگ های آبرنگ اجازه می دهند خود به خود بدرخشند. آنها راه بسیار خوبی برای شناخت رنگ های خود و کشف تمام خواص آنها هستند، بدون هیچ فشاری برای ایجاد چیزی عالی و صیقلی.

من نمی‌توانم صبر کنم تا تمام نکات و ترفندهایم را در کلاس‌هایم در اینجا در Skillshare با شما به اشتراک بگذارم!

گفتنش کمی ساده است، اما من صادقانه معتقدم که هر کسی می تواند با آبرنگ نقاشی کند! بله، تکنیک هایی وجود دارد. بله، هنرمندان باورنکردنی هستند که نقاشی های باورنکردنی را با این رسانه خلق می کنند. با این حال، این بدان معنا نیست که آنچه می‌توانید با آبرنگ خلق کنید نیز ارزشمند نیست!

با چند ابزار ساده می‌توانید با رنگ‌های خود دوست شوید و به آن‌ها اجازه دهید بهترین کار را انجام دهند. پاشیده، جاری و با آب مخلوط کنید. بنابراین فشار را از خود دور کنید، آماده شوید تا رنگ های خود را به اطراف بپاشید و من شما را در کلاس می بینم :)

"جهان همیشه روشن تر به نظر می رسد

وقتی چیزی ساخته اید که قبلاً وجود نداشته است."

—نیل گیمن

P.S. اگر خلاقیت های کلاس خود را در اینستاگرام (و همچنین در گالری پروژه) پست می کنید، می توانید من را در آنجا پیدا کنید، دوست دارم ببینم چه چیزی ایجاد می کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش برگ های آبرنگ - تمرینی در ذهن آگاهی خلاق

Watercolor Leaves - A practice in Creative Mindfulness

آیا تا به حال آن روزهایی را دارید که بخواهید چیزی خلق کنید، اما الهام و خلاقیت شما کمی دور به نظر می رسد؟ بعضی روزها انرژی بیشتری نسبت به روزهای دیگر داریم. ..


آموزش نحوه رنگ آمیزی کوه های رنگین کمان - با استفاده از مخرب ترین تکنیک مخلوط کردن آبرنگ!

How to paint Rainbow Mountains - using the sneakiest watercolor-mixing technique!

"می دانم که می دانم... "اما الیز، تو تقریباً همیشه تک رنگ نقاشی می کنی، این دیوانگی رنگین کمانی چیست؟ !" این دوست خلاق شیرین من، یواشکی ترین راه من است. .."


آموزش آبرنگ زمستانی - نحوه رنگ آمیزی برف

Wintery Watercolor Splashes - How to paint snow

"استفاده از صحنه های زمستانی برای به نمایش گذاشتن آبرنگ ها و تمام ویژگی های منحصر به فرد آن، در حالی که یک تکنیک نقاشی منفی برای برف را تمرین می کنیم؟ چرا که نه! آبرنگ. .."


آموزش درختان آبرنگ روان - جادوی لوازم خود را کشف کنید!

Flowy watercolor trees - Discover the magic of your supplies!

"با امکانات آبرنگ خود را غافلگیر کنید! در این کلاس شما دو تکنیک کلاسیک مورد نیاز برای ایجاد نرمی و دقت در یو را یاد خواهید گرفت."


آموزش قدرت مثبت - تمرین سپاسگزاری خود را شروع کنید

The Power of Positivity - Start your own gratitude practice

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش زیر آب با آبرنگ - جادوی شفافیت

Underwater with Watercolor - The Magic of Transparency

به کلاس خوش آمدید! فقط نقاشی آب با آبرنگ. . منطقی است! اما چگونه می توانیم آن اثر آب را به دست آوریم، چگونه شروع به نقاشی چیزی کنیم که اساساً است. ..


آموزش لوازم هنری خود را ببوس شب بخیر - یک کارگاه خلاقانه برای ایجاد عادت

Kiss your art supplies good night - A creative habit-building workshop

بهانه مورد علاقه شما برای خلق نکردن چیست؟ وقت ندارید؟ نمیدونی چی درست کنی؟ یا نگرانی که زیبا نباشد؟ به من در کارگاه آموزشی یک هفته ای بپیوندید. ..


آموزش پاشش آبرنگ - تکنیک های ساده برای شناخت رنگ های خود!

Watercolor Splashes - Simple Techniques to Get to Know your Paints!

تمرین تکنیک های آبرنگ ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد، اما نه زمانی که اینطور انجام شود! در این کلاس ما ابله‌های سریع و آسان را با قلم‌های ظریف و th درست می‌کنیم. ..


آموزش کاوش در اسپلش ها - جنگل های آبرنگ جادویی

Exploring Splashes - Magical Watercolor Forests

آیا شما یکی از کسانی هستید که دوست دارید با تلاش مستقیم برای انجام آن کار، انجام "کار" را تمرین کنید؟ سپس این رویکرد به اصول اولیه آبرنگ و تمرین فن آوری. ..


آموزش پلارویدهای آبرنگ - راهنمای مبتدیان برای مناظر تک رنگ

Watercolor Polaroids - A Beginners guide to Monochrome Landscapes

مطمئن نیستید که با مناظر آبرنگ از کجا شروع کنید؟ در این کلاس دستورالعمل های گام به گام برای پس زمینه های سرگرم کننده و ساده و عناصر پیش زمینه دریافت خواهید کرد. ..