Charles Lai

مشاور. مربی درمانی. هنرمند.

سلام. نام من چارلز لای است، من یک متخصص خبره نوروگرافی هستم. من در جایی که زندگی می کنم یک مشاور واجد شرایط هستم. من دارای مدرک کارشناسی ارشد در راهنمایی و مشاوره هستم و در زمینه مشاوره شغلی آموزش دیده ام و همچنین در چندین تکنیک هنر درمانی مهارت دارم. من از هنر به طور گسترده در جلسات مشاوره و مربیگری خود استفاده می کنم. علاوه بر این، من همچنین دارای مدرک تخصصی روانشناسی و مدرک ریاضی هستم. از طرفی، من یک پزشک معتبر و پیشرفته در زمینه لانگ ویتولوژی و یک هنرمند کمد هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش تجسم هدف خود با الگوریتم Neurotree

Visualizing your Goal with the Neurotree Algorithm

این کلاس فرض می کند که شما قبلاً کلاس پایه هنرهای عصبی درمانی (Neuroart) را دارید، و همچنین از طریق Carthatic Release از طریق Neu گذرانده اید. ..


آموزش انتشار کاتارتیک از طریق Neuroart

Cathartic Release thru Neuroart

این کلاس فرض می کند که شما قبلاً کلاس پایه هنرهای عصبی درمانی (Neuroart) را دارید. در این کلاس، من به شما یک آموزش اساسی اما بسیار الکترونیکی خواهم داد. ..


آموزش ماندالای نورونی تابشی با دایره

Radiant Neuro Style Mandala with circles

"این کلاس شما را از طریق یک فرآیند گام به گام در تکنیک به سمت ایجاد ماندالای ساده شخصی 2 طبقه ای که با اهداف/آرزوهای شما رمزگذاری شده است، هدایت می کند. . . ."


آموزش بنیادهای هنرهای عصبی درمانی (Neuroart).

Neuro-therapeutic Arts (Neuroart) Foundations

(توجه: عنوان اصلی این کلاس «مبانی هنرهای عصبی است، اما بنا به درخواست تغییر کرد) این کلاس در مورد قوانین اساسی Neuroart از d. ..