Evgeniya & Dominic Righini-Brand

طراحی گرافیک و عکاسی

کلاس جدید:

ترکیب تکنیک اصلی برای ایجاد الگوهای تورینگ با اندازه‌های مختلف کاشی، اعوجاج ساختاری تقارن برای ایجاد هزاران تکرار بدون درز منحصر به فرد با کاراکترهای مختلف را بیاموزید — و همه اینها بدون ترسیم یک چیز!

طرح‌های سطحی متنوعی ایجاد کنید، که می‌توانید آن‌ها را به عنوان عناصر گرافیکی در هر طرح گرافیکی، تصویرسازی یا پروژه‌های برندسازی بگنجانید، برای محصولات مختلف چاپ بر اساس تقاضا اعمال کنید یا به عنوان دارایی دیجیتال بفروشید.

این کلاس راهنمای گام به گام برای هر سطح مهارتی است و برای طراحان گرافیک و الگوهای مشتاق و با سابقه، تصویرگران و هنرمندان دیجیتال، و هر کسی که به ظاهر الگوهای مولد ارگانیک علاقه دارد، طراحی شده است!

منبع رایگان:

سال نو = رنگ های جدید! بر اساس 2023 Color Trends (ذخیره شده به عنوان نمونه رنگ AI و ASE برای Adobe Illustrator، Photoshop InDesign) و از آزمایش آنها در کار خود لذت ببرید!

: امسال از کدام رنگ ها یا پالت ها بیشتر هیجان زده اید؟ آیا اغلب رنگ های جدید را در کار خود امتحان می کنید یا از روندها پیروی می کنید؟ آیا با انتخاب رنگ خود سازگار هستید یا برای هر پروژه یا کاری که ایجاد می کنید، رنگ های جدیدی انتخاب می کنید؟

کلاس ویژه:

مهارت‌های گرادیان خود را با نکات ویژه، تکنیک‌های ترفندی از سطوح مبتدی تا پیشرفته Illustrator افزایش دهید!

از اولین انتشار این کلاس در ابتدای سال 2017، من تعداد زیادی طرح جدید مبتنی بر گرادیان ایجاد کرده ام و چیزهای جدید زیادی در طول راه یاد گرفته ام، بنابراین در این نسخه جدید کلاس، مشتاقم که به اشتراک بگذارم. با شما حتی نکات، ترفندهای بیشتر که در کارم از آنها استفاده می کنم، برای توانمندسازی شما برای ایجاد شیب های تجربی هیجان انگیز با سهولت و اطمینان!

من عاشق آزمایش روش‌های مختلف برای ایجاد طرح‌های مبتنی بر گرادیان در Illustrator هستم، و در این کلاس هیجان‌زده هستم که به شما نشان دهم چگونه از طیف وسیعی از ابزارها و تکنیک‌های Illustrator برای ایجاد آثار هنری گرادیان برداری و به اشتراک‌گذاری حداکثر استفاده را ببرید. با شما تعداد زیادی از نکات و ترفندهای خاص من که هنگام ایجاد طرح های گرادیان خود از آنها استفاده می کنم!

این کلاس برای همه کسانی که شیب‌ها را دوست دارند طراحی شده است، و من شما را با همه چیزهایی که باید بدانید برای ایجاد طرح‌های مبتنی بر گرادیان عالی مناسب برای پروژه‌های دیجیتال و چاپی، راهنمایی می‌کنم.

نمی‌توان منتظر دیدن آزمایش‌های گرادیان خود باشید!

کلاس ویژه:

یاد بگیرید که به طور مؤثر طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش رنگ Adobe Lightroom Classic را ترکیب کنید و از پتانسیل کامل آنها برای ایجاد ویرایش های عکاسی پر از شخصیت استفاده کنید!

از طریق رویکرد ساختاری که در این کلاس به اشتراک خواهم گذاشت و با نگاهی به ابزارهای مختلف موجود، موارد استفاده و جایگاه آنها در گردش کار ویرایش، می‌توانید درک خود را از زمان و چگونگی استفاده از ابزارهای مختلف برای کار با رنگ‌ها و تن‌ها، و بهتر آن‌ها را در جریان کار خود ادغام کنید و به طور موثر این ابزارها را برای ایجاد ویرایش‌های هیجان‌انگیز و متنوع ترکیب کنید.

چه عکاس ، ویرایشگر عکس ، خالق محتوا یا طراح گرافیک که هستید به دنبال این هستید که مهارت‌های ویرایش عکس خود را به سطح بعدی ببرید و ویرایش‌های متنوع‌تری ایجاد کنید ، یا احساس کنید با تمام ابزارهای موجود غرق شده‌اید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این کلاس برای شما!

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با شما به اشتراک بگذاریم که بالاخره برخی از را که در جریان کاری خودمان که می‌خواهیم ارزشمند می‌دانیم، در دسترس قرار دادیم!

می‌توانید این دارایی‌ها را در .

ما بیابید

ما Dominic Evgeniya Righini-Brand هستیم، یک زوج خلاق و متخصص در عکاسی. ما از سال 2008 با تمرکز شدید بر برندسازی و طراحی چاپ شروع کردیم، اما از سال 2016 تمرکز ما به پروژه‌های شخصی، آزمایش‌های بصری و آموزش در Skillshare معطوف شد. استودیوی ما با ما از مسکو به اعماق آلمان و بازگشت به بریتانیا سفر کرده است، جایی که ما از سال 2015 در آنجا زندگی و کار می کنیم.

پس از تحصیل و سپس تدریس در دانشگاه به مدت 5 سال، ما دائماً خودمان را یاد می‌گیریم: e هر روز و هر کار دانش، مهارت و تجربه جدیدی برای ما به ارمغان می‌آورد و ما از به اشتراک گذاشتن آنها هیجان‌زده هستیم. با شما تا بتوانید طراحی بصری موثر و هیجان انگیزی ایجاد کنید! هر کلاسی که تولید می‌کنیم، با گرسنگی ما برای آزمایش و کشف پتانسیل خلاقانه رسانه‌های دیجیتال و فیزیکی تحریک می‌شود.

برای اینکه ببینید ما روزانه به چه کاری مشغول هستیم، حتما ما را در اینستاگرام دنبال کنید و پروژه های ما را در Behance بررسی کنید.

تاکنون ما 34 کلاس ارائه کرده‌ایم که طیفی از موضوعات و تکنیک‌ها از جمله Adobe Illustrator، Adobe Photoshop، تایپوگرافی، چاپ‌سازی، تصویرسازی، تصویرسازی تجربی و عکاسی را پوشش می‌دهند: می‌توانید همه آنها را در بخش‌های موضوعی در بالا پیدا کنید، و این تازه شروع است!;)

Evgeniya (معروف به Jenya) Righini-Brand:

"من می‌توانستم معمار، برنامه‌نویس یا حتی مربی تکواندو شوم (کمربند مشکی دارم)، اما علاقه‌ام به ارتباطات بصری و فارغ‌التحصیل شدن در رشته‌های طراحی گرافیک و فارغ‌التحصیلی را انتخاب کرده‌ام. در زمینه تبلیغات، بیش از 15 سال است که به عنوان طراح گرافیک مشغول به کار هستم که از این مدت 5 سال را نیز به تدریس طراحی گرافیک در سطح دانشگاه گذرانده ام.

من به مینیمالیسم و ​​لمس کردن علاقه دارم و عاشق تایپوگرافی، هندسه، حروف نویسی و عکاسی هستم. از جنبه دیجیتالی چیزها، من همیشه مجذوب طراحی تعاملی بوده ام و سفر طراحی من با یادگیری HTML و CSS در 15 سالگی شروع شد.

من به راحتی با هر ایده جدیدی که به ذهنم می رسد هیجان زده می شوم و در مورد آزمایش تکنیک های جدید مورچه ها را در شلوارم دارم.

من معتقدم که طراحی تأثیر زیادی بر زندگی روزمره ما دارد و طراحی خوب می تواند تفاوت ایجاد کند و دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کند."

مدارک تحصیلی Evgeniya:

  • لیسانس (Hons) تصویرسازی طراحی گرافیک، دانشگاه هرتفوردشایر (هتفیلد، انگلستان)
  • مدرک تخصصی در تبلیغات: کارگردانی هنری، موسسه بین المللی تبلیغات (مسکو، روسیه)

Dominic Righini-Brand:

"از آنجایی که به عنوان یک عکاس آموزش دیدم، زمانی که Evgeniya و من تصمیم گرفتیم با هم یک استودیو راه اندازی کنیم، به طراحی گرافیک و کارگردانی هنری پرداختم. بعداً متوجه شدم که دوباره به چاپگری بازگشتم که در کودکی واقعاً از آن لذت می بردم و اکنون حتی بیشتر از آن لذت می برم. در حین کار بر روی پروژه‌های مختلف مشتری و شخصی، علاقه زیادی به تصویرسازی و طراحی الگو پیدا کردم که به زمین بازی اصلی من تبدیل شده است.

من در مورد عکاسی سوراخ سوزنی هیجان زده هستم و چقدر ساده و جذاب است که با یک جعبه ساده از جهان عکس بگیرید!

من اخیراً یک وبلاگ جدید راه اندازی کرده ام — — در حال بررسی تاریخچه فناوری و مردم شناسی عکاسی و نقش آن در دنیای مدرن است. "

مدارک تحصیلی دومینیک:

  • لیسانس (Hons) Digital Lens Media ، دانشگاه هرتفوردشایر (هتفیلد، انگلستان)
  • دیپلم ملی در عکاسی، کالج منطقه ای هانتینگدون (هانتینگدون، بریتانیا)

دوره های این مدرس:

آموزش چاپ در خانه: ایجاد کاغذ بسته بندی لینوکات و برچسب های هدیه

Printmaking at Home: Creating Linocut Wrapping Paper & Gift Tags

" با نزدیک شدن به فصل جشن، همه ما به فکر هدایایی برای دوستان، خانواده و عزیزانمان هستیم. و نحوه ارائه هدایا می تواند باعث شود .."


آموزش طراحی و بافت حیوانات مینیمالیست در Adobe Illustrator

Draw & Texture Minimalistic Animals in Adobe Illustrator

برای ایجاد یک تصویر اصلی، نیازی نیست همه چیز را دقیقاً همانطور که در زندگی واقعی است ترسیم کنید، بلکه باید آنچه را که y است کاهش دهید، ساده کنید و به صورت بصری تفسیر کنید. ..


آموزش جلوه های بافت رنگ دیوار فرسوده در Adobe Photoshop

Worn Wall Paint Texturing Effects in Adobe Photoshop

" با یادگیری ایجاد بافت‌های منحصربه‌فرد با تقلید از رنگ‌های فرسوده روی دیوارهای گچ‌کاری شده و آجری با استفاده از فیلترهای هوشمند در Ph.، یک تکنیک بافت‌سازی جدید به زرادخانه‌تان اضافه کنید.»


آموزش Live Encore: طراحی حروف هندسی

Live Encore: Designing Geometric Letterforms

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش سفر دوربین در طول زمان: تاریخچه مختصری از عکاسی

The Camera’s Journey Through Time: A Brief History of Photography

کاوش کنید که چگونه اختراعات فن‌آوری و تغییرات اجتماعی بر توسعه عکاسی و مسائل پیچیده تأثیر گذاشته است - از جمله سانسور، تبلیغات و موارد دیگر. ..


آموزش به عنوان تصویر تایپ کنید: حیوان مورد علاقه خود را بکشید و با دست نامه بزنید

Type as Image: Draw and Hand-Letter Your Favourite Animal

" حیوانات شیرین هستند و نوشتن با دست عالی است - پس بیایید آنها را در این کلاس سرگرم کننده، ساده و سریع که به منابع زیادی نیاز ندارد، کنار هم بگذاریم. .."


آموزش عکاسی سوراخ سوراخ: از جعبه کبریت تا دوربین کار

Pinhole Photography: from Matchbox to Working Camera

برای عکاسی نیازی به خرید دوربین ندارید! دوربین جعبه ای است که سوراخی در آن وجود دارد و شما می توانید دوربین خود را با استفاده از یک فیلم 35 میلی متری و مواد بازیافتی بسازید. ..


آموزش تسلط بر تایپوگرافی 1: مقدمه ای بر کنتراست تایپوگرافی

Mastering Typography 1: Introduction to Typographic Contrast

تایپوگرافی یکی از اجزای اصلی طراحی گرافیک است و اشتباه گرفتن آن بسیار آسان است.


آموزش راهنمای مبتدیان برای رنگ آمیزی عکس های قدیمی در Adobe Photoshop

Beginner’s Guide to Colorizing Old Photographs in Adobe Photoshop

"عکس‌های قدیمی سیاه و سفید را از طریق رنگ زنده کنید! بیاموزید که چگونه از فیلتر عصبی Colorize Adobe Photoshop استفاده کنید تا رنگ‌سازی را شروع کنید..."


آموزش ایجاد طرح های مد روز با الگوهای انتزاعی در Adobe Illustrator

Creating Trendy Designs with Abstract Patterns in Adobe Illustrator

" الگوهای انتزاعی به خودی خود عالی هستند، اما زمانی که شروع به ترکیب آنها در مجموعه‌ها و حتی بیشتر از آن با ترکیب آن‌ها می‌کنید، واقعاً زنده می‌شوند. .."


آموزش ایجاد تصویر خلاق: جلوه رنگ لایه ای با استفاده از کانال ها در ادوبی فتوشاپ

Creative Image-Making: Layered Color Effect Using Channels in Adobe Photoshop

تولید تصاویری چشم نواز با جلوه رنگی لایه‌ای بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید! آنها به شما اجازه می دهند هر تصویری بگیرید و به طور کامل چیزی ایجاد کنید. ..


آموزش تسلط بر گرادیان در Adobe Illustrator

Mastering Gradients in Adobe Illustrator

مهارت‌های شیب خود را با نکات ویژه، تکنیک‌های ترفندی از سطح مبتدی تا پیشرفته Illustrator افزایش دهید! من Evgeniya Righini-Brand هستم. ..


آموزش جلوه های فتوکپی سریع و کثیف در Adobe Photoshop

Quick & Dirty Photocopy Effects in Adobe Photoshop

" با تقلید از نمای فتوکپی با تکنیک ویژه ما برای آزاردهنده انواع تقویت‌کننده‌های گرافیکی، زیبایی‌شناسی چاپ لو-فای رترو را به کار خود اضافه کنید. ایجاد تو .."


آموزش راهنمای مبتدیان برای روتوش عکس های قدیمی در Adobe Photoshop

Beginner’s Guide to Retouching Old Photographs in Adobe Photoshop

بر طیف وسیعی از ابزارهای روتوش فتوشاپ تسلط داشته باشید و به عکس‌های خانوادگی قدیمی، نگاتیوهای اسکن شده کثیف یا آن دسته از عکس‌های دیجیتالی که با آن گرفته‌اید علاقه نشان دهید. ..


آموزش گرادیان های انتزاعی در Adobe Illustrator: راهنمای گام به گام برای ایجاد آثار هنری پر جنب و جوش ارگانیک

Abstract Gradients in Adobe Illustrator: A Step-by-Step Guide to Creating Organic Vibrant Artworks

Gradient Meshes یک پایه فوق‌العاده برای خلق آثار هنری انتزاعی هیجان‌انگیز، طرح‌ها ایجاد می‌کند - و در این کلاس گام به گام، نحوه کار با روش‌ها را یاد خواهید گرفت.


آموزش برای ایجاد طرح‌های مد روز، تصاویر گیاه‌شناسی را با تایپوگرافی ترکیب کنید

Source & Mix Botanical Illustrations with Typography to Create Trendy Designs

" نوع جسورانه و ساده همراه با تصاویر زیبای گل یا گیاه شناسی - شرط می بندم که اخیراً موارد زیادی از آن را در کارت ها، لباس ها، لوازم التحریر عروسی دیده اید. .."


آموزش طرح های تشریح شده: مطالعات گرادیان | جلوه های گرافیکی پیشرفته در Adobe Illustrator

Designs Dissected: Gradient Studies | Advanced Graphic Effects in Adobe Illustrator

"درباره نحوه ایجاد آمپلی فایر طرح های گرادیان خود اطلاعاتی کسب کنید؛ بیاموزید که چگونه ابزارهای آشنا را در Adobe Illustrator به صورت هوشمند ترکیب کنید تا تصاویر پیچیده هیجان انگیزی ایجاد کنید.


آموزش طراحی هندسی در Adobe Illustrator: نکاتی برای گردش کار سریع‌تر، هوشمندتر و دقیق‌تر

Geometric Design in Adobe Illustrator: Tips for a Faster, Smarter & More Precise Workflow

طرح‌های هندسی را سریع‌تر، آسان‌تر و با دقت بیشتری با ترفندهای تکنیکی راهنمایی‌های ویژه گردش کار من برای هوشمندانه کار کردن و به‌دست آوردن حداکثر بهره، ایجاد کنید. ..


آموزش ایجاد و استفاده از اشیاء سه بعدی سفارشی در Adobe Illustrator

Creating & Using Custom 3D Objects in Adobe Illustrator

استفاده از اشیاء سه بعدی در هنر دیجیتال به ما این امکان را می دهد که عمق و حس حجم را به کار خود اضافه کنیم و آن را مد روز و هیجان انگیز جلوه دهیم! نرم افزار تخصصی سه بعدی عالی است. ..


آموزش ایجاد نوک پیکان سفارشی برای استایل کردن گرافیک های برداری خطی در Adobe Illustrator

Creating Custom Arrowheads for Styling Linear Vector Graphics in Adobe Illustrator

" با ایجاد amp، پتانسیل کامل ضربه‌ها را در Adobe Illustrator باز کنید. با استفاده از سرپیکان‌های سفارشی خود برای افزودن عناصر هیجان‌انگیز به گرافیک‌های خطی در f. .."


آموزش منبع و میکس: کلاژ دیجیتال از تصاویر دایره المعارف Vintage

Source & Mix: Digital Collage from Vintage Encyclopedia Illustrations

ایجاد کلاژ راهی عالی برای ساختن چیزی غیرمنتظره، ترکیب چیزهای مختلف با هم و ایجاد تصاویر با پیام های اصلی است. من Evg هستم. ..


آموزش ایجاد الگوهای انتزاعی ارگانیک در Adobe Photoshop

Creating Organic Abstract Patterns in Adobe Photoshop

" یک تکنیک جدید طراحی الگوی سطح را در فتوشاپ بیاموزید که به شما امکان می دهد تا به سرعت و به راحتی هزاران الگوی ارگانیک منحصر به فرد را برای pri ایجاد کنید. .."


آموزش منبع و میکس: الگوهای سطحی از تصاویر دایره المعارف قدیمی

Source & Mix: Surface Patterns from Vintage Encyclopedia Illustrations

ایجاد الگوهای سطحی از تصاویر دایره المعارف قدیمی راهی عالی برای فراتر از مهارت های طراحی خود و کشف روشی متفاوت و سرگرم کننده است. ..


آموزش افکت کاغذ روزنامه گریتی در Adobe Photoshop

Gritty Newsprint Effect in Adobe Photoshop

" من واقعاً زیبایی شناسی روزنامه ها و پوسترهای قدیمی و ظاهر شن و ماسه ایجاد شده توسط الگوهای نیم تنه و فرآیندهای چاپ را دوست دارم. و با تکرار این لوو. .."


آموزش افکت Grain Printing Screen-Printing Screen-Printing Grain Effect در Adobe Photoshop

Screen-Printing Grain Effect in Adobe Photoshop

از Grain چاپ روی صفحه با جلوه هوشمند غیر مخرب در Adobe Photoshop تقلید کنید. این افکت یک ظاهر گرافیکی چشمگیر ایجاد می‌کند که می‌تواند واقعاً مفید باشد. ..


آموزش اصول طراحی تایپ: یک تایپ فیس تزئینی منحصر به فرد مبتنی بر شبکه طراحی کنید

Type Design Basics: Design a Unique Decorative Grid-based Typeface

" طراحی تایپ خود ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما نیازی به این کار نیست! در این کلاس، طراح Evgeniya Righini-Brand به شما یاد می‌دهد که چگونه به راحتی و .."


آموزش چاپ در خانه: ایجاد الگوهای لینوکات

Printmaking at Home: Creating Linocut Patterns

" Linocut یک تکنیک چاپ دستی واقعاً آسان است که می توانید از آن برای ایجاد کاغذ بسته بندی، کاغذ دیواری دست ساز، چاپ های هنری، کارت های هدیه و هدایایی برای خود استفاده کنید. .."


آموزش از علائم انتزاعی دست ساز روی کاغذ تا الگوهای سطح بدون درز در Adobe Illustrator

From Abstract Handmade Marks on Paper to Seamless Surface Patterns in Adobe Illustrator

"اگر ابزارهای دیجیتال، هر چند راحت، برای شما کافی نیست و هوس دارید که آمپلی فایر آزمایشی داشته باشید؛ عناصر دست ساز معتبر در سطح دیجیتال خود صفحه ..."


آموزش بافت در Adobe Photoshop: 5 تکنیک آسان با استفاده از فیلترها

Texturing in Adobe Photoshop: 5 Easy Techniques Using Filters

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش تسلط بر ابزارها و تکنیک های Adobe Illustrator برای ایجاد طرح های هندسی مبتنی بر شبکه

Mastering Adobe Illustrator Tools & Techniques for Creating Geometric Grid-Based Designs

مهارت های Illustrator خود را ارتقا دهید، خلاقیت خود را با تسلط بر طیف وسیعی از تکنیک های ابزار برای ایجاد دقیق، چشم نواز و غیره آزاد کنید. ..


آموزش طراحی سطح ارگانیک در ادوبی فتوشاپ: از الگوهای اولیه تورینگ تا تکرارهای بی‌نظیر

Organic Surface Design in Adobe Photoshop: From Basic Turing Patterns to Unique Seamless Repeats

بیاموزید که تکنیک‌های اساسی برای تولید الگوهای تورینگ را با اندازه‌های مختلف کاشی، تقویت تقارن، اعوجاج‌ها ترکیب کنید تا تعداد زیادی تکرار بی‌نظیر ایجاد کنید.


آموزش افکت حکاکی خط در Adobe Photoshop

Line Engraving Effect in Adobe Photoshop

" حکاکی خط را با جلوه هوشمند غیر مخرب در Adobe Photoshop تقلید کنید. این افکت یک ظاهر گرافیکی پیچیده از خط کاری و سایه‌زنی شبیه‌سازی ایجاد می‌کند. .."


آموزش عکاسی سیاه و سفید: استفاده از فیلترهای رنگی برای بهبود فیلم و تصاویر دیجیتال

Black & White Photography: Using Color Filters to Enhance Your Film & Digital Images

«فیلترهای رنگی و علم پشت آن‌ها بخش مهمی از آمپر سیاه هستند؛ عکاسی سفید، چه هنگام عکاسی با فیلم عکاسی و چه هنگام ایجاد دیجیتال.


آموزش ایجاد الگوهای انتزاعی مد روز در Adobe Illustrator

Creating Trendy Abstract Patterns in Adobe Illustrator

" استفاده از الگوها یک راه عالی برای افزودن هیجان و بازیگوشی به هر پروژه طراحی است! سبک‌های الگوی متعددی وجود دارد، اما یکی از جدیدترین روندها است. .."


آموزش تسلط بر Duotones در Adobe Photoshop

Mastering Duotones in Adobe Photoshop

"مهارت های تونینگ خود را ارتقا دهید و بهترین آهنگ های دوگانه خود را با راهنمای عمیق ما برای ایجاد آهنگ های دوگانه مد روز در حالات مختلف ایجاد کنید. دوتون و درجه. .."


آموزش کاردستی: جعبه های اوریگامی برای هدایا و زیورآلات

Papercraft: Origami Boxes for Gifts & Trinkets

فصل جشن نزدیک است، و زمان آن فرا رسیده است که در مورد هدایا و روش ارائه آنها فکر کنید! من Evgeniya Righini-Brand هستم و من. ..


آموزش تزئینات کاغذی اوریگامی هندسی برای تعطیلات، مهمانی و دکوراسیون منزل ایجاد کنید

Create Geometric Origami Paper Ornaments for Holiday, Party & Home Decor

"چه برای فصل جشن تزئین می کنید، چه برای مهمانی یا یک رویداد، یا فقط می خواهید کمی پیچیدگی را به محیط روزمره خود بیافزایید.


آموزش Adobe Lightroom Classic: گردش کار پیشرفته و نکاتی برای بهبود ویرایش های رنگ شما

Adobe Lightroom Classic: Advanced Workflow & Tips for Enhancing Your Color Edits

"یاد بگیرید که طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش رنگ Adobe Lightroom Classic را به طور موثر ترکیب کنید و از پتانسیل کامل آنها برای ایجاد ویرایش های عکاسی کامل استفاده کنید.


آموزش تصویرسازی تجربی: ایجاد تصاویر قابل توجه با اعوجاج اشکال اسکنر

Experimental Image-Making: Creating Striking Images with Scanner Glitch Distortions

" Glitch یک تکنیک آزمایشی واقعا جالب برای استفاده از خطاها و اعوجاج های القا شده عمدی برای اهداف خلاقانه است. اغلب در طراحی گرافیک استفاده می شود. .."


آموزش عکاسی فیلم: توسعه و دیجیتالی کردن فیلم سیاه و سفید در خانه

Film Photography: Developing & Digitising Black & White Film at Home

با یادگیری ساخت فیلم سیاه سفید در خانه، و سپس دیجیتالی کردن و روتوش کردن عکس های خود در Adob، کنترل کامل عکاسی فیلم خود را در دست بگیرید. ..