Candi Carrera

ارزش سرمایه گذار و مستقل مدیر هیئت مدیره

اسم من Candi Carrera است. من متولد 1972 هستم و از سال 2001 یک سرمایه گذار ارزشی بوده ام و 90 درصد پس انداز شخصی ام در شرکت های بلو چیپ سرمایه گذاری شده است. یکی از اصول اصلی من این است که هنگام سرمایه گذاری در بورس هرگز پول قرض نکنیم. من 10 درصد باقیمانده را به عنوان یک ذخیره نقدی دائمی نگه می‌دارم تا وقتی بازارها دچار رکود غیرمنطقی می‌شوند، سهام بیشتری بخرم که به طور مرتب اتفاق می‌افتد.

در سن 50 سالگی و به لطف سرمایه گذاری ارزشی که از وارن بافت بنجامین گراهام آموختم، توانستم "بازنشسته" شوم و امروز از جریان غیرفعال درآمدی که سبد سرمایه گذاری ارزشی من ارائه می کند زندگی کنم. ماموریت شخصی من این است که با آموزش ارزش سرمایه گذاری به افراد کمک کنم به استقلال مالی خود برسند.

نگرش اصلی من به‌عنوان سرمایه‌گذار ارزشی، خرید سهام است، به‌گونه‌ای که انگار می‌خواهم کل شرکت را بخرم، به‌عنوان مالک کسب‌وکار عمل می‌کنم و کسب‌وکاری را که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنم درک می‌کنم.

در طول بازارهای نزولی، سرمایه گذاران افسرده و بدبین می شوند. من در آن دوره ها از فرصت استفاده می کنم تا شرکت های بزرگ را با قیمت های پایین خریداری کنم. همانطور که سرمایه گذار معروف جان تمپلتون می گوید: "اگر می خواهید عملکرد بهتری نسبت به جمعیت داشته باشید، باید کارها را متفاوت از جمعیت انجام دهید". هدف دوره‌های من ایجاد یک ذهنیت سرمایه‌گذاری قوی به منظور اتخاذ تصمیمات سرمایه‌گذاری بهتر و توانایی توسعه و رشد جریانی از درآمد غیرفعال است.

به موازات اینکه از سال 2001 یک سرمایه‌گذار ارزشی بوده‌ام، در طول فعالیت حرفه‌ای خود در بسیاری از موقعیت‌های مدیریت ارشد شرکت‌هایی را داشته‌ام که تا 200 MUSD درآمد سالانه داشته‌ام. در حال حاضر من به عنوان مدیر مستقل هیئت مدیره در 2 شرکت در لوکزامبورگ دبی/امارات عربی خدمت می کنم و همچنین شرکت هلدینگ خانوادگی خود را 36 Square Capital اداره می کنم.

از دیدگاه سوابق تحصیلی، من دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی از دانشگاه لورن (فرانسه) و گواهی سرمایه گذاری ارزشی از دانشگاه لوکزامبورگ و INSEAD IDP-C هستم. من همچنین از سال 2010 در دانشگاه های لوکزامبورگ به کارآفرینان جوان مشاوره می دهم.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، من سعی می‌کنم شوهر و پدر خوبی برای همسرم 2 فرزند باشم.

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس کارشناسی ارشد در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک

Masterclass in Entrepreneurship & Strategic Management

کارآفرینان باید بدانند که ایده‌ها از کجا می‌آیند که چگونه شکل‌بندی ایده‌ها را ساختار می‌دهند، چگونه می‌توان از ایده به ایجاد شرکت شروع به فروش کرد. ..