Ron Mulvey✏️

هنرمند/معلم هنر

من از سال 1980 به عنوان یک هنرمند تمام وقت کار می کنم. از سال 1983 از تدریس هنر لذت برده ام و هزاران کلاس در زمینه طراحی و نقاشی تدریس کرده ام. کمک به شما در دستیابی به اهداف هنری خود را برای من یک افتخار می دانم.

من در 30 سال گذشته، مکانیک ها و اصول اولیه و پیشرفته را که به ما مهارت و اعتماد به نفس بیان خلاقانه می دهد، آموزش داده ام. به اشتراک گذاشتن آنها اشتیاق من است!

Simple واقعاً می تواند کار کند: پیروی از یک روش ساده و مستقیم آبرنگ به شما قدردانی می کند که آبرنگ می تواند برای شما انجام دهد. همانطور که در زیر می بینید، ما کار برس را به حداقل رسانده ایم و به جای شلوغی پیشنهاد داده ایم.

از رنگ نترسید...از آن استفاده کنید. در اینجا نقاشی است که من روی آن کار می کنم که مهارت های آموخته شده از کلاس رنگ را نشان می دهد. این روی یک تخته پانل توس به ابعاد 4 فوت در 5 فوت و با اکریلیک انجام شده است. تا الان حدود 3 ساعت طول کشیده. رنگ ها "انتخاب شده" هستند که حدس زده نمی شود. آنها به عنوان مجاور و مکمل با یکدیگر ارتباط دارند.

در زیر یک هارمونی رنگی وجود دارد که دقیقاً در شما ظاهر می شود. یادگیری اینکه چگونه و چرا رنگ ها با هم ترکیب می شوند و بر لذت تماشای ما تأثیر می گذارد یکی از موضوعات کلیدی در کلاس های ما در مورد "تسلط بر رنگ" است

نقاشی زیر مربوط به سال‌های 1983 تا 2010 است. هنگام نقاشی و طراحی، سبک‌ها و موضوعات مختلف را امتحان کنید. اگر سال به سال همین کار را انجام می دهید، آن را تغییر دهید!

در اینجا نمای نزدیک از یک اکریلیک مربوط به سال 2014 روی بوم کتان است. در STUDIO SECRETS نمایش داده شده است. به مکمل های نارنجی و آبی توجه کنید.

یکی از پروژه های بسیار مورد علاقه من این بود که به کودکان می آموزد که چگونه با استفاده از 6 خط جهانی ترسیم کنند (شبیه به اینکه چگونه حروف صدادار بلوک های سازنده زبان ها هستند). Artabet اکنون در 16 کشور جهان است و هزاران معلم مدرسه و معلم هنر در سرتاسر جهان از آن به عنوان برنامه درسی هنر پایه خود استفاده می کنند.

خلاقیت، سرگرمی هوشمند است. - آلبرت اینشتین

من با عشق اولم سارا، که نیمه دیگر مدرسه هنر و موسیقی ما است، در زمینی بکر در کنار رودخانه لیتل اسلوکان در بریتیش کلمبیا، کانادا، در خانه زندگی می کنم و کار می کنم. من عاشق نقاشی در فضای باز هستم و آن را ساخته ام. یک رژیم هفتگی در 37 سال گذشته. هوای تازه و رنگ یک تونیک عالی برای سلامتی است.

من و سارا عاشق دوچرخه سواری در کوهستان، غذای سالم خوب و بهترین از همه 8 نوه خود هستیم.

شعار زندگی: هرگز بازنشسته نشوید فقط تغییر مسیر دهید.

شما می توانید هنر منظره من را در

ببینید

اگر می خواهید با یادگیری نحوه طراحی سرگرم شوید... پس پرفروش ترین کتاب هنری من را بررسی کنید!

.

خلاقیت شجاعت می خواهد. - هانری ماتیس

جسور باشید و برخی از این کلاس ها را امتحان کنید. مهارت های خود را گسترش دهید و به چالش بکشید و با یادگیری بهبود می یابند.

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ ساخته شده ساده: تکنیک های حرفه ای برای مبتدی مطلق

Watercolor Made Simple: Professional Techniques For The Absolute Beginner

در حالی که من سبک کالیفرنیایی را به شما آموزش می‌دهم، تماشا کنید، یک تکنیک فوق‌العاده ساده که توسط هنرمندان حرفه‌ای آبرنگ استفاده می‌شود تا عمق، بیان و تفاوت‌های ظریف را به y بیاورند. ..


آموزش آبرنگ خلاقانه گل را شروع کنید

Begin Creative Flower Watercoloring

" در این کلاس، به شما نشان می‌دهم که چگونه تعدادی از گل‌های مورد علاقه‌تان را خلق کنید و با آبرنگ نقاشی کنید. تمام پروژه ها گام به گام هستند و برای شروع و کار مناسب هستند. .."


آموزش آبرنگ خلاقانه را شروع کنید

Begin Creative Watercoloring

شروع به آبرنگ خلاقانه کنید من از انجام این کلاس و آماده کردن آن بسیار لذت بردم که در حال حاضر ایده های بیشتری را برای کلاس بعدی تنظیم می کنم. اگر این است. ..


آموزش انجام طراحی: طوری طراحی کنید که قبلاً نداشتید

Doing Drawing: Draw Like You Never Have Before

" درباره این کلاس عاشق طراحی، تصویرسازی، و می خواهید به سطح بعدی بروید؟ از طراحی و تصویرسازی متنفر هستید و می دانید که باید از آن اجتناب کنید؟ یاد بگیرند که چگونه. .."


آموزش شما می توانید چهره ها را بکشید. چگونه هر بار موفق شویم

You Can Draw Faces; How To Succeed Every Time

" شما می توانید چهره ها را بکشید. چگونه هر بار موفق شویم بیشتر مردم از کشیدن چهره دوری می کنند. کل فرآیند یک راز است که منجر به احساس بی کفایتی می شود. من. .."


آموزش Speed ​​Paint/هنر خود را در 12 دقیقه انرژی بخشید

Speed Paint / Energize your Art in 12 Minutes

«یک سواری با رنگ ترن هوایی روی ۴ ویدیوی کوتاه با موسیقی، رنگ، و ضربه‌های قلم موی چرخشی که مستقیماً به سمت خط پایان حرکت می‌کنند. سرعت. .."


آموزش انجام طراحی و آبرنگ; چهره ها و مناظر

Doing Drawing And Watercolors; Figures And Landscapes

" آن را بکشید  آن را سایه بزنید  آن را آبرنگ کنید. . . این کلاس به شما نشان می دهد که چگونه با دو تا از بهترین دوستان خود موفق شوید: یک مداد و چند آبرنگ. این کلاس با. .."


آموزش چگونه انعکاس ها را نقاشی کنیم

How To Paint Reflections

" انعکاس یک «باید» قطعی برای همه اشکال هنرهای تجسمی است. آنها درخشش و عمق را به آثار هنری شما می بخشند و "کشش" واقعی را برای بیننده ایجاد می کنند. من ساخته ام. .."


آموزش ایجاد بافت و افکت با پاشش

Creating Texture and Effects With Spattering

سلام به همه، و به «ایجاد بافت و افکت با پاشیدن» خوش آمدید. اگر اینجا هستید پس خلاقیت شما بیدار شده است و این کلاس برای شماست. آ. ..


آموزش اولین تصویر خود را با طراحی کاراکتر ایجاد کنید

Create Your First Illustration With Character Design

در این کلاس، شما یک مقدمه سریع برای ایجاد یک آبرنگ رسا با طراحی ساده کاراکتر دریافت خواهید کرد. نیازی به تجربه نیست و می توانید به تنهایی دنبال کنید. ..


آموزش یاد بگیرید چگونه از اسرار رنگ پیکاسو استفاده کنید

Learn How To Use Picasso's Color Secrets

با نحوه استفاده از یکی از ترکیب رنگ های مورد علاقه پیکاسو برای افزایش خلاقیت خود آشنا شوید. این کلاس برای شما مناسب است اگر در مورد گسترش دانش خود جدی هستید. ..


آموزش اسرار استودیو/نقاشی و خلاقیت خود را بهبود بخشید

Studio Secrets / Improve Your Painting and Creativity

3 راز استودیو تغییر هنر را یاد بگیرید که هنرمندان زیبا و تصویرگران همیشه از آنها استفاده می کنند من از این سه تکنیک مخفی برای تولید صدها نقاشی استفاده کرده ام. ..


آموزش نحوه ایجاد جلوه های نور در نقاشی های خود

How To Create Light Effects In Your Paintings

" بگذار نور باشد و نور بود. اگر می دانید چه کاری انجام می دهید، واقعاً می توانید تصاویر خود را درخشان و پر از نور کنید. این کلاس در مورد "مهارت" است. .."


آموزش موفقیت با آبرنگ/نقاشی استاد سریعتر با تکنیک های اولیه حرفه ای

Success With Watercolor/Master Painting Faster With Basic Professional Techniques

آیا نقاشی های شما تنگ، گل آلود و بی روح هستند؟ آیا آنها برای همیشه طول می کشند تا تمام شوند؟ آیا می خواهید در سبک خود شل شوید و بسیار آزادتر شوید؟ میخوای بخری ..


آموزش نقاشی شدید: خلاقیت خود را به نمایش بگذارید

Extreme Painting: Bringing Out Your Creativity

" رون را در حالی که در فضای باز نقاشی می کند، در دمای بالای نقطه انجماد (0 درجه سانتیگراد، 32 فارنهایت) دنبال کنید. مشکلات با یخ زدن رنگ و سپس ذوب شدن رنگ در استودیو رخ می دهد. نحوه رسیدگی را پیدا کنید. .."


آموزش نحوه ایجاد شستشوی عالی با آبرنگ

How To Create Perfect Washes With Watercolor

خوش آمدید "چگونه با آبرنگ شستشوی عالی ایجاد کنیم" خلاقیت خود را افزایش دهید و از رون پیروی کنید زیرا او یک منظره ساده را برای نقاشی شما طراحی می کند. این که آیا شما. ..


آموزش اکریلیک ضخیم و سریع/نسخه نمایشی در فضای باز

Thick and Quick Acrylic / Outdoor Demo

این یک نسخه ی نمایشی است که در خارج انجام می شود و برای همه است. شما می توانید از پنجره خود نگاه کنید، یا از روی ماشین خود نقاشی کنید، حتی می توانید یک طرح کوچک با مداد انجام دهید، نکته i. ..


آموزش تسلط ساده: تکنیک هایی که هر بار آبرنگ های موفقی ایجاد می کنند

Mastering Simple: Techniques That Create Successful Watercolors Every Time

"تسلط به سادگی: هر بار آبرنگ های موفقی ایجاد کنید درباره این کلاس آبرنگ وسیله ای است که اکثر ما با آن دست و پنجه نرم کرده ایم. با این حال ما به آن امیدواریم. .."


آموزش آبرنگ خلاقانه را از خارج شروع کنید

Begin Creative Watercoloring OUTSIDE

"ببینید که من به شما یاد می دهم چگونه با یک "روش طراحی" ساده و مستقیم که بیش از 30 سال به عنوان یک حرفه از آن استفاده کرده ام، الهامات و اطلاعات را در بیرون جمع آوری کنید.


آموزش یک جوهر کلاسیک طراحی کنید و آبرنگ را در 20 دقیقه بشویید

Design a Classic Ink and Wash Watercolor In 20 Minutes

ملزومات آبرنگ: تکنیک‌های ساده‌ای که نقاشی‌ها را زنده می‌کند   درباره این کلاس  سلام به همه، تماشا کنید که من به شما Traditional/Ink and Wa را آموزش می‌دهم. ..


آموزش جوهر و شستشو؛ چگونه شستشوهای سریع، شل و پر جنب و جوش را روی جوهر ایجاد کنیم

Ink And Wash;How To Create Fast, Loose, Vibrant Washes Over Ink

" نمای کلی کلاس: این کلاس Ink and Watercolor Wash برای دانش‌آموزانی است که باید با استفاده از Ink و Wa در مهارت‌های خاص تسلط پیدا کنند و اعتماد به نفس داشته باشند. .."


آموزش 3 راز آبرنگ: بهترین آبرنگ خود را بسازید

3 Watercolor Secrets: Create Your Best Watercolor Yet

درباره این کلاس سه راز را بیاموزید که به تکنیک آبرنگ شما اعتماد به نفس می بخشد سپس اولین یا بهترین آبرنگ خود را با رون مولوی بسازید. ..


آموزش نقاشی آبرنگ بهاری/گام به گام

Paint a Spring Watercolor / Step By Step

" بیایید یک چشم انداز ساده بهار، کوهستان را با آبرنگ ترسیم و نقاشی کنیم و مهارت های قلم مو را در حین انجام آن بهبود دهیم. من به شما نشان خواهم داد که چگونه صحنه را مرحله به مرحله بکشید. .."


آموزش پرش به سه بعدی: طراحی و آبرنگ

Jump Into 3-D: Draw And Watercolor

" مستقیماً به این کلاس نقاشی انجام دهید و آنچه را که باید انجام دهید بیابید تا بفهمید طراحی سه بعدی واقعاً چیست. ران به شما نشان می دهد که چرا با آن طراحی می کنید. .."


آموزش طرح کاراکتر قلم و جوهر خود را با آبرنگ نقاشی کنید

Watercolor Your Pen and Ink Character Design

این یک کلاس سرگرم کننده است! من عاشق آموزش طراحی شخصیت هستم و 30 سال است که این کار را انجام داده ام. برخی از دانشجویان من اکنون در کالیفرنیا به عنوان تصویرگر مشغول به کار هستند و من. ..


آموزش شروع نور آبرنگ

Begin Watercoloring Light

" جشن گرفتن با نور: برای هر مناسبت: آبرنگ، پاستل، خودکارهای رنگی یک کلاس فصلی برای تمام سال. . . می‌توانید به PA معلم تعطیلات رایگان دسترسی داشته باشید. .."


آموزش تکنیک های آبرنگ استاد: عادات خوب را توسعه دهید و مانند یک حرفه ای نقاشی کنید

Master Watercolor Techniques: Develop Good Habits and Paint like a Pro

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."