Will Jeffrey

چون Agile مهم است

ویل جفری و همسرش در حال حاضر در فرانسه زندگی می کنند. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته سیستم های اطلاعات مدیریت از مدرسه بازرگانی سوربن پاریس گرفت. او یکی از اعضای اتحادیه چابک و یک مربی حرفه ای چابک است که توسط کنسرسیوم بین المللی معتبر برای Agile ® و Scrum.org تایید شده است.

در طی 15 سال گذشته، او صدها نفر از جمله رهبران و تیم های Fortune 500، استارت آپ ها و سازمان های کارآفرینی را آموزش داده و مربیگری کرده است.

ویل یک نویسنده ماهر دوره های کسب و کار آنلاین است که به طور مداوم تجربه خود را در Scrum، Agile و Lean با بیش از 6000 دنبال کننده لینکدین و بیش از 300000 بازدید پست، علاوه بر مربیگری و آموزش چابک ارائه می دهد.

مهارت های اصلی ویل چیست

• اسکرام مستر گواهی شده (بیش از 10 سال پروژه های وب، دسکتاپ موبایل)

• تسهیل کننده تیم چابک خبره (بیش از 10 سال تیم های تسهیل کننده با پیشینه ها، فرهنگ ها، زبان های مختلف)

• مربیگری مدیران مدیران، مربیان چابک، استادان اسکرام، صاحبان محصولات و تحلیلگران کسب و کار در مورد شیوه های چابک و اسکرام

• مدیر پورتفولیو/PMO (هماهنگی تیم‌های چابک، مدیریت بودجه، و بهبود مستمر برای تیم‌های چابک)

• برنامه‌نویس نرم‌افزار (بیش از 10 سال تجربه در توسعه وب، دسک‌تاپ، برنامه‌های تلفن همراه)

دوره های این مدرس:

آموزش مربیگری چابک سیستمی

Systemic Agile Coaching

اکنون همه می‌دانند که مدیران و رهبران باید به افراد خود مربیگری کنند. یک مربی چابک و سیستمی اصول یک روش چابک کار را با یک ترکیب می کند. .."


آموزش چگونه برای دوره های گذشته چابک آماده شویم [Agile Retro Part 3/6]

How to Prepare for Agile Retrospectives [Agile Retro Part 3/6]

این کلاس بخشی از این مسیر یادگیری است: بیشترین استفاده را از گذشته نگر داشته باشید قبل از اینکه ما گذشته نگر خود را تسهیل کنیم، باید چند چیز را آماده کنیم، مانند چه کسی. ..


آموزش نحوه برخورد با بازنگری های چابک توزیع شده [Agile Retro Part 6/6]

How to Deal With Distributed Agile Retrospectives [Agile Retro Part 6/6]

"این کلاس بخشی از این مسیر یادگیری است: بیشترین بهره را از گذشته نگر ببرید بیایید با آن روبرو شویم: روش های چابک دقیقاً برای تیم های راه دور ایجاد نشده اند. زود. .."


آموزش چگونه می توان بازنگری های چابک را تسهیل کرد [Agile Retro Part 4/6]

How to Facilitate Agile Retrospectives [Agile Retro Part 4/6]

این کلاس بخشی از این مسیر یادگیری است: بیشترین استفاده را از گذشته نگر داشته باشید. برای رهبری یک دوره گذشته نگر تکراری، لازم نیست یک تسهیل کننده حرفه ای باشید. ..


آموزش مربیگری تیم چابک

Agile Team Coaching

"Agile همه چیز درباره تیم هایی است که با هم همکاری می کنند تا نرم افزارهای عالی تولید کنند. به عنوان یک مربی چابک، می توانید به تیم خود کمک کنید تا از اولین قدم ها به دویدن با Agile تا ...


آموزش گذشته نگر چابک برای مبتدیان - قسمت 1/6

Agile Retrospective for Beginners — Part 1/6

"این کلاس بخشی از این مسیر یادگیری است: بیشترین بهره را از گذشته نگر ببرید گذشته‌نگر پروژه به تیم‌ها کمک می‌کند تا بررسی کنند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه بوده است. .."


آموزش مدیریت استعدادهای اسکرام

Scrum Talent Management

اگر متوجه شدید که یک کارمند بلافاصله پس از استعفا از استعداد و ارزش بالایی برخوردار است، مشکل بزرگی در روند مدیریت استعداد شما وجود دارد. محبت آمیز. .."


آموزش تفکر طراحی، ناب و چابک

Design Thinking, Lean & Agile

«در پایان دوره، شما می‌توانید رویکردی را پیدا کنید که باعث می‌شود تیم شما کار درست را بسازد و چیز را درست بسازد. روش بسیار تبلیغ شده .."