Thomas Charles Mathiassen

یک پروژه آشپزی

من از بچگی همیشه دیوانه نان بودم، اولین خاطره نان من زمانی بود که مادرم مرا به نانوایی محلی، نانوایی Langhoff در سیلکبورگ، دانمارک فرستاد تا یک گلدان تازه پخته شده، پیچیده شده در یک تکه نان را بردارم. کاغذ.

مادرم چند برش ضخیم می‌برد، از شکوفه‌ها یک لایه سخاوتمندانه کره و مربای توت‌فرنگی تازه، من خوشحال‌ترین بچه دنیا بودم، برای من جادو بود.

وقتی حدود 11 تا 12 ساله بودم، صبح ها قبل از رفتن به مدرسه روزنامه ها را با دوچرخه تحویل می دادم و در پایان مسیرم در پشت درب نانوایی محلی را می زدم و با هم گپ می زدم. با نانوا، یک روزنامه تازه با یک شیرینی دانمارکی تازه عوض کنید و یک روز از من پرسید که آیا می‌خواهم بیایم و در نانوایی کار کنم تا در تمیز کردن نانوایی کمکی کنم.

من خیلی هیجان زده بودم، که قبل از مدرسه می آمدم تا کمک کنم، و دوباره بعد از مدرسه تازه فروخته شدم و می دانستم که می خواهم تا آخر عمر نانوا باشم.

اکنون پس از گذشت 30 سال، هنوز لذت پختن غذا را می‌بینم، البته ساعات طولانی و صبح‌های اولیه سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند، اما شور و اشتیاق همان است.

هدف دوره های من صرفاً این است که شما را به پخت و پز علاقه مند کنم، من قصد ندارم عمیقاً در شیمی تهیه نان غوطه ور شوم، خواص آردهای مختلف را تجزیه و تحلیل کنم، تعداد زیادی از تجهیزات فانتزی را فهرست کنم یا شما را با تکنیک های پیچیده گیج کنم. .

نیازی نیست که پختن دلهره آور یا مرموز باشد و لازم نیست شما یک نانوای متولد شده باشید، پخت برای همه است و کاری که می توان با مقداری آرد، مخمر، آب و کمی نمک انجام داد، شگفت انگیز است.

دوره های این مدرس:

آموزش Focaccia Extravaganza.

Focaccia Extravaganza.

Focaccia Extravaganza، focaccia یکی از مورد علاقه‌های من است. ..


آموزش 100% نان چاودار (دستورالعمل مخفی)

100% Rye Bread (The secret recipe)

"دستور پخت مخفی نان چاودار (راگنار) فکر می کنم دیگر یک راز نیست، در این کلاس می خواهیم یک نان چاودار 100% با غلات و مالت جو درست کنیم. این نان چاودار..."


آموزش رولت های شام شگفت انگیز

Amazing Dinner Rolls

"رولت های شام نرم و لذیذ در کلاس امروز من به شما گام به گام آموزش درست کردن رول های شام لذیذ نرم را آموزش می دهم، این رول ها بسیار خوب و متنوع هستند، حدودا..."


آموزش پخت اولیه برای مبتدیان (یک پای مرنگ لیمو درست کنید)

Basic Baking For Beginners (Make A Lemon Meringue Pie)

" در این کلاس ما پوسته پای شورت شیرین خودمان را درست می کنیم، خمیر را درست می کنیم، آن را کور می کنیم و در نهایت یک لیموی کلاسیک درست می کنیم. .."


آموزش نان دارچینی شگفت انگیز برای مبتدیان.

Amazing Cinnamon Buns For Beginners.

"این نان های دارچینی شگفت انگیز را امتحان کنید که مقاومت در برابر آنها بسیار سخت است. نان دارچینی یک غذای کلاسیک اسکاندیناوی است، این دستور غذا را زمانی که کار می کردم در نروژ انتخاب کردم. .."


آموزش پخت اولیه برای مبتدیان (بهترین نان موزی تا کنون)

Basic Baking For Beginners (The Best Banana Bread Ever)

"یاد بگیرید که چقدر آسان است که خوشمزه ترین دستور پخت نان موزی خانگی را تهیه کنید که سبک، پف دار و خوشمزه است. هیچ چیز مثل خانه نیست. .."


آموزش نان خمیر مایه آسان برای مبتدیان.

Easy Sourdough Bread For Beginners.

"هدف این دوره صرفاً این است که شما را به پخت نان خمیر ترش علاقه مند کند. من قصد ندارم به شیمی پخت نان خمیر ترش بپردازم، p. .."