Ujjwal Khadka

مربی اجرایی و یک نویسنده منتشر شده.

در مرکز توجه مربی طلاسازی MARSHALL!

تمجید از کتاب من در مورد ذهن آگاهی، رهبری راه روح.

«رهبری راه روح، دیدگاهی از رهبری در تداوم تجربه انسانی ارائه می دهد. این شما را به حرکت در می آورد و شما را تشویق می کند تا اهداف خود را با ارزش های خود هماهنگ کنید. همچنین، این یک راهنمای عالی برای هر کسی است که مایل به ایجاد معنا در زندگی روزمره است. عالی!»

مارشال گلداسمیت نویسنده یا ویراستار 35 کتاب، از جمله کتاب پرفروش شماره 1 NYT و کتاب‌های پرفروش جهانی MOJO و What You Got You Here، شما را به آنجا نخواهد برد.

اسم من دکتر اوجوال بیکرام خادکا، نویسنده منتشر شده، مربی رهبری گواهی شده، و رهبر سابق یک شرکت موفق آمریکایی است. نوشته‌های من برای کودکان، پینتو، مجموعه‌ای رمان به گویش نپالی مادری من، 40000 نسخه فروخته است. علاوه بر این، خواندن مطالب در بسیاری از مدارس در نپال الزامی است - گواهی قابل توجهی برای نویسنده بودن من.

در همین حال، مقالات رهبری و مربیگری من در مجلات پیشرو منابع انسانی (HR) مانند مجله People Matters (آنلاین) و SightsIn plus در هند ارائه می شود. من همچنین به طور مرتب نشریاتی را در The Kathmandu Post، Annanote، Kathmandu Tribune و GlobalNepalipatra دریافت می کنم. برخی از مصاحبه‌های من در EKantipur و The Kathmandu Post همراه با دنبال‌کنندگان برای کار و نویسندگی من به نمایش درآمده است. سرانجام، کتاب غیرداستانی که من پیش‌نویس کردم، بودا در حال ساخت، جلد گالینگور، در هند منتشر شد.

در سال 2019، به عنوان مربی، در کانون توجه مربیان مارشال گلداسمیت قرار گرفتم! من مسئول آموزش مدیران و یک مدیرعامل حضوری بودم. علاوه بر این، بیش از 5000 دانشجو داشتم که دوره های آنلاین من را دنبال می کردند. همه آنها می خواستند از من مهارت بیاموزند. به عنوان یک رهبر در یک شرکت موفق، رویکرد من از یک مربی رهبر پیروی کرد.

دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر هنر و تمرین جلسات تجاری: نکات، ابزارها، زبان، عبارات و گفتار.

Mastering the Art and Practice of Business Meetings: Tips, Tools, Language, Phrases and Speech.

"آیا شما یک مدیر یا رهبر هستید که شغل شما مستلزم برگزاری جلسات است؟ آیا می خواهید ارائه های موثری ایجاد و اجرا کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ اگر y. .."


آموزش تفویض اختیار و نظارت مؤثر: نکات، ابزارها، راهبردها، زبان و گفتار.

Effective Delegation and Supervision: Tips, Tools, Strategies, Language and Speech.

"شما یک مدیر هستید، اما مهارت و گفتار ندارید تا وظایف را به طور موثر واگذار کنید؟ آیا درگیر "بیش از حد انجام دادن" هستید و احساس می کنید که خسته شده اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است..."


آموزش درک مربیگری شرکتی: تسلط بر ایده‌ها و شیوه‌های گفتار و نحوه صحبت ما.

Understanding Corporate Coaching: Mastering the Ideas and Practices of Speech and the Way we Speak.

آیا شما یک مدیر یا رهبر یا سخنران هستید که می خواهید در برقراری ارتباط موثرتر باشید؟ آیا وقتی صحبت از صحبت کردن به میان می آید، علاقه مند هستید و چه کسی می خواهد ..


آموزش آرام، متفکر و شاد باشید: چند قدم ساده برای مدیتیشن ذهن آگاهی بیاموزید

Becoming Calm, Contemplative and Happy: Learn a few simple steps to Mindfulness Meditation

آیا می خواهید به دنبال وضوح، بینش و خلاقیت بیشتری باشید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آیا شما فردی خلاق هستید که می خواهید ایده های بیشتری را پرورش دهید، اما نمی دانید کجا. ..