Jeff Weiner

رئیس اجرایی LinkedIn جف وینر رئیس اجرایی LinkedIn است. پیش از این ، وی بیش از 11 سال مدیر عامل LinkedIn بود.

جف همچنان به LinkedIn کمک می کند تا چشم انداز خود را در ایجاد فرصت اقتصادی برای هر یک از اعضای نیروی کار جهانی تحقق بخشد. وی به عنوان رئیس اجرایی ، تیم رهبری را راهنمایی و مربیگری می کند ، در مورد اقدامات کلیدی استراتژیک مشاوره می دهد و به نمایندگی شرکت در خارج کمک می کند. جف علاوه بر کار در LinkedIn ، روی سرمایه گذاری ، مربیگری و کارهای خیرخواهانه خود تمرکز کرده است.

قبل از اینکه به عنوان رئیس اجرایی در ژوئن سال 2020 انتخاب شود ، جف مدیرعامل LinkedIn بود. در طول دوره 11 ساله تصدی وی ، لینکدین پایگاه عضویت خود را از 33 میلیون به بیش از 690 میلیون افزایش داد ، درآمد خود را از 78 میلیون دلار به بیش از 7.9 میلیارد دلار افزایش داد و تیم را از 338 کارمند به بیش از 16000 نفر افزایش داد.
دوره های این مدرس:

آموزش درباره رهبری توسط جف وینر

On Leadership by Jeff Weiner

جف وینر برای بیش از 10 سال LinkedIn ، بزرگترین شبکه متخصصان جهان را رهبری کرده است. در این دوره ، او نظر خود را در مورد رهبر بزرگ بودن به اشتراک می گذارد.


آموزش جف وینر در مورد مدیریت دلسوزانه

Jeff Weiner on Managing Compassionately

به جف وینر ، مدیرعامل LinkedIn بپیوندید ، زیرا وی اظهار می کند که چرا ابراز دلسوزی در رهبری به نفع سازمانها است و باعث ایجاد فرهنگ سالم در شرکت می شود.


آموزش جف وینر مانند یک مدیر عامل در Leading شرکت دارد

Jeff Weiner on Leading like a CEO

جف وینر LED LinkedIn، بزرگترین شبکه حرفه ای جهان، بیش از 10 سال است. در این دوره، او را به آنچه که به معنای یک رهبر بزرگ است، به اشتراک می گذارد.


آموزش جف وینر در مورد ایجاد فرهنگ و برنامه ای برای مقیاس گذاری

Jeff Weiner on Establishing a Culture and a Plan for Scaling

به جف وینر ، مدیر عامل LinkedIn بپیوندید ، زیرا او بینش هایی را در مورد چگونگی پرورش فرهنگ سالم شرکت و اجرای برنامه ها با در نظر گرفتن مقیاس به اشتراک می گذارد.


آموزش جف وینر در مورد چگونگی رهبری مانند یک مدیر عامل شرکت

Jeff Weiner on How to Lead Like a CEO

جف وینر برای بیش از 10 سال LinkedIn ، بزرگترین شبکه متخصصان جهان را رهبری کرده است. در این دوره ، او نظر خود را در مورد رهبر بزرگ بودن به اشتراک می گذارد.