Dan Schawbel

نویسنده ، محقق محل کار ، سخنران اصلی
دان شاول نویسنده نیویورک تایمز پرفروش ترین نویسنده و شریک مدیریتی Workplace Intelligence است.

دان دوران حرفه ای خود را صرف تحقیق و مشاوره در زمینه کار و موفقیت شغلی کرده است. او نویسنده سه کتاب حرفه ای است: بازگشت به انسان ، تبلیغ خودت و من 2.0 . در طول دوران حرفه ای خود ، او ده ها مطالعه تحقیقاتی انجام داده و با مارک های اصلی از جمله Oracle ، WeWork ، American Express ، Amazon ، Facebook و Coca-Cola کار کرده است. علاوه بر این ، دان برای نشریاتی مانند TIME ، Forbes ، Harvard Business Review ، The Economist ، و مجمع جهانی اقتصاد او در حال حاضر خبرنامه Workplace Intelligence Weekly LinkedIn را منتشر می کند و پادکست 5 سوال را با مهمانانی از جمله ریچارد برانسون ، ناتالی پورتمن ، استیسی آبرامز و مارکوس لمونیس میزبانی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت رفاه خود به عنوان یک رهبر

Managing Your Well-Being as a Leader

بیاموزید که چگونه به رفاه خود رسیدگی کنید ، بنابراین می توانید یک رهبر م effectiveثرتر و حمایتی برای کارکنان خود باشید.


آموزش نحوه پشتیبانی از کار انعطاف پذیر به عنوان یک مدیر

How to Support Flexible Work as a Manager

ابزارها، توصیه‌های عملی و مطالعات موردی را که برای پذیرش کار انعطاف‌پذیر به‌عنوان مدیر نیاز دارید، بدون توجه به اینکه در چه صنعتی هستید، کشف کنید.


آموزش بنیادهای رهبر نوظهور

Emerging Leader Foundations

با یادگیری نحوه مدیریت خود ، استخدام و مربیگری کارمندان و ایجاد یک محل کار متنوع و مشترک ، شغل خود را به عنوان یک رهبر رشد دهید.


آموزش پایه های کاری ترکیبی

Hybrid Working Foundations

اصول رهبری را در یک محیط کاری ترکیبی کاوش کنید. مهارت هایی را برای حرکت در محل کار جدید و همکاری موثرتر با تیم خود توسعه دهید.