Rose Nene

عکاس و فیلمبردار

سلام! نام من رز است :) من یک عکاس، فیلمبردار و سازنده دوره های آنلاین از فیلیپین هستم. کار من بر رویدادها، عکاسی از غذا و محصول و ایجاد کلاس هایی برای به اشتراک گذاشتن نکات عملی از تجربیاتم متمرکز است. اشتباهات زیادی مرتکب شدم و وسایل و وسایلی خریدم که تا به امروز از آنها استفاده نکرده ام. در کلاس هایم همه چیز را به اشتراک می گذارم. از اشتباهاتی که باید اجتناب کنید و تکنیک هایی برای کمک به توسعه مهارت های عکاسی و فیلمبرداری شما. :)
چرا تدریس می کنم؟

من معتقدم که آموزش دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می‌کند و نسل ما با در دسترس بودن اطلاعات به‌ویژه آنلاین بسیار برکت است. در طول سال‌های گذشته غرق در مطالعه و تحقیق بوده‌ام و این زمانی بود که به درخواست خود برای تدریس پی بردم. من نمی‌خواستم همه آموخته‌ها با من متوقف شود، بار سنگینی داشتم که آن را با دنیا به اشتراک بگذارم و با جمع‌آوری و تبدیل اشتباهات، دانش و تجربیاتم به یک دوره آنلاین به خوبی سازماندهی شده، زندگی کسی را آسان‌تر کنم. هیچ چیز زیباتر از بخشیدن و تغییر زندگی یک فرد از طریق آموزش نیست :)

همه چیز چگونه شروع شد

من و شوهرم در سال 2013 اشتیاق خود را به عکاسی و فیلمبرداری پیدا کردیم. ما به یک فعالیت تیم سازی در خارج از شهر پیوستیم و وقتی برگشتیم رئیس ما ویدیویی از کل سفر را به ما نشان داد. هر دوی ما از دیدن خودمان در ویدیو بسیار خوشحال بودیم و این ایده را دوست داشتیم که می توانیم آن را برای همیشه نگه داریم. این زمانی بود که شروع کردیم به مطالعه نحوه ثبت لحظات زندگی. ما در دوره های آنلاین، کتاب، دوربین، ویرایش لپ تاپ و سایر تجهیزات عکس و فیلم سرمایه گذاری کرده ایم. این به عنوان یک سرگرمی شروع شد، اما بسیاری از دوستان و خانواده ما را تشویق کردند که آن را به یک تجارت تبدیل کنیم و ما این کار را انجام دادیم. در سال 2017 کسب و کار عکس و فیلم خود را راه اندازی کردیم. بلافاصله از طریق مراجعات و مشتریان مکرر رشد کرد. ما روی ثبت لحظات ارگانیک، داستان سرایی خلاقانه و احساسات تمرکز کردیم. این باعث خوشحالی مشتریان ما شد. ما از علاقه‌مندان به یکی از پر تقاضاترین عکاس‌ها و فیلمبرداران شبکه خود تبدیل شدیم. این فرصت به ما این امکان را داد که به مکان‌های مختلف (رایگان) سفر کنیم، با گروه‌های مختلف مردم ملاقات و کار کنیم، مهارت‌های خود را تقویت کنیم و زندگی‌ای داشته باشیم که هرگز تصورش را نمی‌کردیم. همه چیز با میل به یادگیری یک مهارت جدید شروع شد، در واقع یادگیری آن و پرورش آن. اگر برای ما اتفاق افتاد، من معتقدم که ممکن است برای هر کسی، حتی برای شما اتفاق بیفتد.

بیشتر درباره من

وقتی دوربینم را در دست ندارم، با خانواده و پسر بچه سه ساله همیشه کنجکاوم هستم. بیشتر وقتم را با آنها احمقانه می گذرانم، فیلم تماشا می کنم و بیرون قدم می زنم. من همچنین عاشق آشپزی و برنامه ریزی برای تعطیلات بعدی هستم. در زمان آزادم عاشق خواندن کتاب برای یادگیری مهارت های جدید، گسترش دانش و تبدیل شدن به یک معلم بهتر هستم. درست مثل شما من هم به کلاس‌ها ادامه می‌دهم تا بتوانم پیشرفت کنم و به‌روز بمانم. فقط اخیراً دوباره شروع به نقاشی کردم (با تشکر از معلمان کلاس جهانی آبرنگ اینجا در Skillshare! چه کسی می داند؟ به زودی من نیز کلاس هایی در مورد آن منتشر خواهم کرد! :D

شما به جای درستی آمدید

یک مرد عاقل زمانی گفت که بزرگترین دارایی شما شما هستید پس با یادگیری مهارت های جدید روی خود سرمایه گذاری کنید. خبر خوب این است که هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد. با افزایش ارزش خود از طریق آموزش، برای دیگران ارزش بیافزایید. هدف من این است که به شما کمک کنم از طریق کلاس های به خوبی سازماندهی شده ام، به طور موثر و موثر یاد بگیرید - برخی از آنها هنوز در حال پیشرفت هستند زیرا من فقط بهترین ها را برای دانش آموزانم می خواهم :)

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی از غذا: راهنمای مبتدیان برای استایل کردن

Food Photography: A Beginner’s Guide to Prop Styling

"آیا در مورد وسایل عکاسی غذا کنجکاو هستید؟ - وسایل ضروری برای عکاسی از غذا چیست؟ -چگونه لوازم مناسب را برای غذای خود انتخاب کنم؟ -از کجا میتونم پیدا کنم .."


آموزش عکاسی از غذا: تکنیک های ترکیب بندی برای ایجاد عکس های جذاب از غذا

Food Photography: Composition Techniques to Create Captivating Food Photos

"آیا در تلاش برای ایجاد ترکیب بندی های قانع کننده برای عکس های غذایی خود هستید؟ یا شاید به دنبال ارتقاء عکاسی از غذا برای ایجاد جذابیت بصری هستید..."


آموزش عکاسی در سفر: 3 عکس برای ثبت یک داستان کامل از سفر

Travel Photography: 3 Shots to Capture a Complete Story of Your Trip

آیا می‌خواهید به‌طور کارآمد و مؤثر از سفرهای خود عکاسی کنید؟ این کلاس عکاسی در سفر درباره 3 عکس ضروری برای ثبت یک داستان کامل از y است. ..


آموزش عکاسی از غذا: راهنمای مبتدی برای نورپردازی

Food Photography: A Beginner’s Guide to Lighting

"اگر فقط یک تکنیک نورپردازی با ایجاد عکس های غذای رویایی خود فاصله دارید، چه؟ آیا می‌دانستید که نورپردازی در عکاسی از غذا می‌تواند فوراً آن را بهبود بخشد. .."


آموزش عکاسی از غذا: چگونه کنترل دوربین خود را در دست بگیرید

Food Photography: How to Take Control of Your Camera

"به قلمرویی قدم بگذارید که در آن دوربین دیجیتال شما با یک کلیک ساده ایده ها را به تصاویری جذاب تبدیل می کند. اگر تا به حال خود را گیج کرده اید با حدودی پیچیده ...."


آموزش تکنیک های طراحی غذا: نمونه کارهای عکاسی خوشمزه خود را ایجاد کنید

Food Styling Techniques: Create Your Delicious Photography Portfolio

"آیا از پختن غذا و حالت دادن به غذا لذت می برید؟ من هم! در این کلاس مراحل و پشت صحنه نحوه ایجاد یک عکس غذای خوشمزه را به شما نشان خواهم داد. این کلاس. .."


آموزش عکاسی محصول: راهنمای مبتدیان برای نورپردازی

Product Photography: A Beginner’s Guide to Lighting

"آیا به دنبال یک راهنمای کامل و آسان برای نورپردازی عکاسی محصول هستید؟ پس این کلاس برای شما مناسب است! سلام! اسم من رز است، من یک عکاس غذا و محصول هستم. .."


آموزش عکس گرفتن از عشق: راهنمای مبتدیان برای عکاسی عروسی

Capture Love: A Beginner's Guide To Wedding Photography

"آیا می خواهید حرفه ای را در عکاسی عروسی شروع کنید؟ آیا از ثبت لحظات در طول زندگی لذت می برید؟ سپس به مکان مناسبی آمده اید.   در این کلاس ما می خواهیم ...."


آموزش مبانی تئوری رنگ برای عکاسی از غذا و محصول

Color Theory Basics for Food and Product Photography

"آیا برای وارد کردن رنگ به عکاسی از غذا و محصول خود تلاش می کنید؟ یا شاید می خواهید عکس هایی ایجاد کنید که سرگرم کننده و رنگارنگ هستند اما به نظر بی زحمت و ...."


آموزش عکاسی تجاری از غذا: عکاسی در محل برای یک کسب و کار محلی

Commercial Food Photography: Onsite Photoshoot for a Local Business

"آیا می خواهید از غذاها با ظاهری حرفه ای عکس بگیرید؟ یا شاید می خواهید برای یک تجارت محلی عکس غذا بگیرید؟ هر چه باشد تا زمانی که شامل غذا باشد. ..."


آموزش عکاسی از محصول: چگونه می توان درپوش های تخت برای لباس ها درست کرد

Product Photography: How to Make Flat Lays for Clothes

"آیا به دنبال یک راهنمای سریع و آسان در مورد نحوه درست کردن لباس‌های تخت می‌گردید؟  یا شاید شما به عکاسی مد علاقه دارید؟  چه برای محصول شما باشد، شما...


آموزش مستر کلاس عکاسی برای مبتدیان

Photography Masterclass for Beginners

"رز یک عکاس و کارآفرین تمام وقت است. او کسب و کار خود را با یک دوربین قرضی و حداقل تجهیزات شروع کرد. او کارش را به عنوان یک متخصص شروع نکرد، بلکه مشتاق بود."


آموزش ساده ترین عکاسی - با استفاده از تلفن خود عکس های خیره کننده و ارزشمند اینستاگرام ایجاد کنید

Easiest Photography - Create stunning and instagram worthy photos using your phone

عکاسی با گوشی هوشمند با استفاده از گوشی خود عکس های خیره کننده و شایسته اینستاگرام ایجاد کنید رز یک عکاس و کارآفرین تمام وقت است. او کسب و کار خود را شروع کرد. ..


آموزش نحوه عکاسی از غذا: راهنمای کامل برای مبتدیان

How to Shoot Food Photography: Complete Guide for Beginners

اصول اولیه عکاسی غذا، ترکیب بندی، جلوه های نورپردازی، تئوری رنگ، لوازم جانبی و استایل


آموزش عکاسی محصول: راهنمای مبتدی برای لوازم و استایل

Product Photography: A Beginner’s Guide to Props and Styling

"اگر بتوانید عکس های محصول خود را از "خسته کننده" به "چشم نواز" تبدیل کنید چه؟ استایل عکاسی محصول هنر جذاب جلوه دادن محصول است. .."


آموزش عکاسی محصول DIY - راهنمای کامل برای مبتدیان

DIY Product Photography - Complete Guide for Beginners

«در آموزش آنلاین هیچ صندلی عقبی وجود ندارد --  هر دانش آموزی در ردیف اول است. رز یک عکاس و کارآفرین تمام وقت است. او کسب و کار خود را با وی آغاز کرد. .."


آموزش عکاسی DIY محصول با استفاده از آیفون

DIY Product Photography Using an iPhone

آیا واقعاً می‌توانید از آیفون خود در عکاسی محصول استفاده کنید؟ کاملاً بله! در این کلاس به شما نشان می‌دهم که چگونه می‌توانید با استفاده از iPhone a عکس محصول خود را DIY کنید. .."


آموزش عکاسی محصول: راهنمای مبتدیان برای تنظیمات دوربین

Product Photography: A Beginner’s Guide to Camera Settings

""


آموزش عکاسی محصول: نحوه استفاده از ترکیب بندی برای عکس های تاثیرگذار

Product Photography: How to Use Composition for Impactful Photos

ترکیب بندی در عکاسی محصول نباید زیاد و پیچیده باشد. . سلام! نام من رز است، من یک عکاس غذا و محصول از فیلیپ هستم. ..


آموزش مستر کلاس عکاسی DSLR برای مبتدیان

DSLR Photography Masterclass for Beginners

در این کلاس به بخش فنی عکاسی می پردازیم. ما آناتومی دوربین، نحوه عملکرد آن و اینکه چگونه می‌توانیم تنظیمات را برای ایجاد تصاویر خیره‌کننده به حداکثر برسانیم، مطالعه خواهیم کرد. ..


آموزش مستر کلاس فیلمبرداری غذا برای مبتدیان

Food Videography Masterclass for Beginners

"رز یک عکاس و فیلمبردار تمام وقت است. او کسب و کار خود را با یک دوربین قرضی و حداقل تجهیزات شروع کرد. او کار خود را به عنوان یک متخصص شروع نکرد، اما مشتاق بود."


آموزش نحوه عکاسی از غذا: راهنمای کامل برای مبتدیان

How to Shoot Food Photography: Complete Guide for Beginners

آیا آماده عکاسی از غذاهای شگفت انگیز هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این دوره عالی برای شماست! آنچه شما قصد دارید به دست آورید. . . سیم کارت میگیری ..