Erin Shrimpton

روانشناس سازمانی، مربی اجرایی، مشاوره تغییر فرهنگ ارین میریمپتون یک روانشناس سازمانی، مربی اجرایی و مشاور فرهنگ تغییر فرهنگ است.

ارین اشتیاق برای شکل دادن به فرهنگ است که به نام تجاری آن را نشان می دهد و استراتژی آن پشتیبانی می کند. زمینه های تخصص خود شامل توسعه سازمانی، تحول فرهنگ، طراحی سازمانی و مشارکت کارکنان است. ارین با طیف گسترده ای از سازمان ها، از راه اندازی کارآفرینی به شرکت های جهانی کار کرده است. او تخصص خود را با شرکت ها و سازمان هایی مانند راه حل های بازرگانی جهانی توشیبا، نوشیدنی های بی گناه، نیروهای پلیس Northamptonshire و خدمات عمران بریتانیا به اشتراک گذاشت. ارین MSC را در روانشناسی از کالج تریتی کالج دوبلین و یک کارشناسی ارشد روانشناسی سازمانی از شهر، دانشگاه لندن به دست آورد.
دوره های این مدرس:

آموزش تغییر فرهنگ پیشرو در تیم شما

Leading Culture Change in Your Team

ارین میرمپتون ، متخصص تحول سازمانی ، یک فرآیند پنج مرحله ای مبتنی بر تحقیق را برای تغییر فرهنگ تیم شما برای بهتر به اشتراک می گذارد.


آموزش خود را برای تغییر آماده کنید

Preparing Yourself for Change

تغییر ، ذاتاً غیرقابل پیش بینی است. خود را به ابزاری مجهز کنید که می تواند نه تنها زنده بماند بلکه به رشد و نمو کمک کند ، وقتی تغییرات ناگزیر به زندگی شخصی و شغلی شما حمله می کند.


آموزش برای یافتن موفقیت و تحقق در کار از یک ذهنیت کارآفرینانه استفاده کنید

Use an Entrepreneurial Mindset to Find Success and Fulfillment at Work

بیاموزید که چگونه از تفکر و رفتار کارآفرینی برای ایجاد انگیزه ، سازگاری و تمرکز آینده خود استفاده کنید - همه اینها در پی موفقیت و تحقق در کار و زندگی است.


آموزش ایجاد اتصال و تعامل در تیم های مجازی

Building Connection and Engagement in Virtual Teams

ارین میرمپتون روانشناس سازمانی با استفاده از اصول مربیگری و روانشناسی سازمانی ، به مدیران خط می آموزد كه چگونه از تیم های مجازی خود حمایت كنند.


آموزش پیشرو با ثبات در زمان تغییر و اختلال

Leading with Stability during Times of Change and Disruption

اقداماتی را بیاموزید که رهبران می توانند برای ایجاد یک فرهنگ ثبات انجام دهند که به کارکنان اعتماد به نفس می دهد تا با وضوح و هدف تغییرات را طی کنند و در عین حال اهداف بزرگ را محقق کنند.