Patrick Haslow

پاتریک هاسلو با عشق به بازی های ویدیویی و تخیل ، از یک هنرمند تجاری به یک سازنده بازی تبدیل شد. او به طور گسترده در ایالات متحده و کانادا در زمینه بازی های چند نفره AAA و تک نفره کار کرده است تا تجربه های هیجان انگیز بازیکن بزرگ و کوچک را بسازد.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر هوش مصنوعی و سیستم های ناوبری در Unreal Engine

Introduction to AI and Navigation Systems in Unreal Engine

در این آموزش، نحوه ایجاد هوش مصنوعی کاربردی با توانایی های لازم برای حرکت در سطح بازی، هدف قرار دادن بازیکن و حرکت به سمت آنها و حمله را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.6.


آموزش ایجاد هوش مصنوعی با حالت های رفتاری در موتور غیرواقعی

Creating AI with Behavior States in Unreal Engine

رفتار AI ادراکی مشخصه یک تجربه خوب گیم پلی است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه طراحان بازی می توانند از حالت های رفتاری برای ایجاد هوش مصنوعی استفاده کنند که به طور پویا به رفتار بازیکنان در محیط آنها واکنش نشان می دهد. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش معرفی اسکرولرهای جانبی 2D در موتور غیرواقعی

Intro to 2D Side Scrollers in Unreal Engine

رنسانس بازی های مستقل در بازی های اسکرولر جانبی 2D عناوین موفقی مانند Cuphead ، BroForce و CaveStory + را تولید کرده است. این دوره به شما نحوه ایجاد یک سطح بازی مبتنی بر sprite با گیم پلی اصلی دویدن ، تیراندازی و پرش را نشان می دهد.


آموزش طراحی مجدد بازی با استفاده از طرح در موتور غیرواقعی

Replayable Game Design Using Blueprint in Unreal Engine

در این آموزش Unreal Engine ، ما اصول طراحی تکرارپذیری ، غیرقابل پیش بینی ساختاری و تکرار سریع را در ایجاد یک سیستم Blueprint اعمال خواهیم کرد که می تواند سطوح بازی را از هر اندازه با پخش کننده تعاملی واقع در یک مکان جمع کند ...