Rahaf Harfoush

استاد و نویسنده پرفروش

سلام، من رهاف هستم.

من یک انسان شناس دیجیتال، استاد و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز هستم. من به مردم یاد می‌دهم که چگونه به تمرین‌کنندگان بهره‌وری انسانی تبدیل شوند -- چگونه عملکرد خلاقانه خود را بدون قربانی کردن سلامت ذهنی، عاطفی یا جسمی خود افزایش دهند.

من مدیر اجرایی موسسه فرهنگ دیجیتال Red Thread هستم، جایی که در مورد تأثیر فناوری بر نحوه زندگی و کار ما تحقیق می کنم. من به عنوان عضو شورای ملی دیجیتال فرانسه انتخاب شده ام و در کمیسیون ریاست جمهوری که در مورد نقش فناوری در انتخابات دموکراتیک تحقیق می کند، خدمت کرده ام. من همچنین یک همکار مدعو سیاست گذاری در موسسه اینترنت آکسفورد هستم.

من نوآوری و مدل‌های کسب‌وکار مخرب را در دانشکده مدیریت و نوآوری در SciencesPo در پاریس تدریس می‌کنم.

من دوست دارم تحقیقاتم را با دیگران به اشتراک بگذارم و به آنها کمک کنم رابطه خود را با فناوری بهبود بخشند و تبلیغات سمی بهره وری را منتشر کنند که آنها را از دستیابی به اهداف بزرگشان لطمه می زند.

من معتقدم جاه طلبی منبعی پایدار است که نیاز به دوباره پر کردن منظم دارد و برای پیشرفت، باید سیستم های کاری خود را ایجاد کنیم که با ریتم های طبیعی و فردی ما همسو باشد.

دوره‌های من بر فرهنگ دیجیتال برای تیم‌ها، برنامه‌ریزی انطباقی، نکات نوشتن و سایر دوره‌های پژوهشی متمرکز است تا به شما کمک کند خلاقیت خود را بازیابی کنید و در دنیایی که با کار وسواس دارد، پیشرفت کنید.

من نویسنده "Yes We Did: An Insider's Insider's How In Sider's Beiling Brand Brand"، "شرکت رمزگشایی شده: استعداد خود را بهتر از مشتریان خود بشناسید"، "Hustle Float: Reclaim Work Your و در دنیایی با وسواس کار شکوفا شوید» و «بهره‌وری انسانی (2023)».

من همچنین با نام قلمی هانا نوبل داستان‌های تخیلی می‌نویسم.

دوره های این مدرس:

آموزش توسعه شخصی و حرفه ای: توسعه هنجارهای دیجیتال برای تیم های شاد

Personal & Professional Development: Developing Digital Norms For Happy Teams

با گروه خود در محیطی عاری از فشار یا استرس با رهاف حرفوش، انسان شناس دیجیتال و نویسنده ارتباط برقرار کنید! ارتباطات دیجیتالی در حال انجام است. ..


آموزش بهره وری انسانی: فرسودگی شغلی عملکرد شما را اثبات می کند

Humane Productivity: Burnout Proof Your Performance

بیاموزید که چگونه بدون رنج و عذاب مولد باشید.


آموزش ارائه و ارتباط: چگونه یک ارائه جذاب ارائه دهیم

Presenting & Communication: How to Give a Compelling Presentation

«هنر فیزیکی ارائه را با استاد و نویسنده پرفروش رهاف حرفوش بیاموزید! ارائه ارائه این روزها بیشتر و بیشتر رایج شده است، f. .."


آموزش بهره وری انسانی

Humane Productivity

بیاموزید که چگونه بدون رنج، مولد باشید.


آموزش ارائه و ارتباط: به طور موثر برای ارائه های قانع کننده آماده شوید

Presenting & Communication: Effectively Prepare for Compelling Presentations

«ارائه‌هایی ایجاد کنید که با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند، امتیازات شما را به دست آورد، و حرفه‌تان را با استاد و نویسنده پرفروش رهاف حرفوش پیشرفت دهد! Pu. .."


آموزش توسعه شخصی و حرفه ای: ایجاد سیستم های برنامه ریزی تطبیقی ​​برای تیم ها

Personal & Professional Development: Creating Adaptive Planning Systems For Teams

با انسان شناس دیجیتال و نویسنده رهاف حرفوش، یک سیستم برنامه ریزی تطبیقی ​​سفارشی برای تیم خود ایجاد کنید! هیچ کمبودی در ابزارهای برنامه ریزی وجود ندارد. ..