نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
نورپردازی جایی است که جادوی واقعی در یک خط انیمیشن اتفاق می افتد. این دوره به شما در مورد ویژگی ها و قابلیت های چراغ های مایا و نحوه استفاده از ارائه دهنده آرنولد برای ایجاد تصاویر آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016. این که آیا شما یک انیماتور هستید که می خواهید کمی "zing" اضافی به حلقه خود اضافه کنید یا یک مدل ساز که می خواهد همه جزئیات مجسمه اصلی شما را نشان دهد ، این دوره برای شما مناسب است. در این دوره ، مبانی نورپردازی مایا ، شما با اصول روشنایی مایا آشنا خواهید شد. ابتدا برخی از مفاهیم اساسی روشنایی را کشف خواهید کرد. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه در مورد نورپردازی در دنیای واقعی در نرم افزار مایا فکر کنید. سرانجام ، قبل از گذر از سناریوی روشنایی کامل از ابتدا تا انتها ، تمام ویژگی های اساسی و قابلیت های ابزارهای روشنایی و نمایش مایا را مرور خواهید کرد. با پایان این دوره ، شما درک بهتری از مبانی روشنایی در مایا خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
انواع نور مایا و نمونه های مشابه آنها در دنیای واقعی
Maya Light Types and Their Real-world Counterparts
-
روشنایی در متن
Lighting in Context
-
انواع نور
Light Types
-
ایجاد چراغ
Creating Lights
-
قرار دادن چراغ ها
Placing Lights
ایجاد و قرار دادن چراغ در مایا
Creating and Placing Lights in Maya
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
مبانی رندر
Rendering Basics
-
مبانی رندر ، ادامه دارد
Rendering Basics, Continued
-
ویژگی های نور مشترک
Common Light Attributes
-
اصول سایه زنی
Shading Basics
-
ویژگی های نور مشترک ، ادامه دارد
Common Light Attributes, Continued
-
چراغ ها و ویژگی های فقط مایا
Maya-only Lights and Attributes
-
ویژگی های نور نقطه ای
Spot Light Attributes
صفات سبک
Light Attributes
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
مقدمه ای بر آرنولد رندر وی
Introduction to Arnold Renderview
-
ویژگی های مایا در آرنولد
Maya Attributes in Arnold
-
ویژگی های مایا در آرنولد ، ادامه دارد
Maya Attributes in Arnold, Continued
-
ویژگی های منحصر به فرد آرنولد
Unique Arnold Attributes
-
ویژگی های منحصر به فرد آرنولد ، ادامه دارد
Unique Arnold Attributes, Continued
سایه و سایه
Shadows and Shading
-
مقدمه و اصول سایه
Intro and Shadow Basics
-
Depth Map Shadows
Depth Map Shadows
-
سایه ها در آرنولد
Shadows in Arnold
-
Render Control برای هر شی
Per-object Render Control
-
پیوند نور
Light Linking
-
استفاده از مجموعه ها برای پیوند نور
Using Sets for Light Linking
روشن کردن صحنه و مراحل بعدی
Lighting a Scene and Next Steps
-
اهداف معرفی و روشنایی
Intro and Lighting Goals
-
اصطلاحات روشنایی
Lighting Terminology
-
تنظیم صحنه شطرنج برای روشنایی
Setting up the Chess Scene for Lighting
-
تنظیم روشنایی کلید
Setting up Key Lighting
-
اضافه کردن نور پر
Adding Fill Light
-
با استفاده از رینگ ها و چراغ های Kick
Using Rims and Kick Lights
-
نورپردازی چشم جذاب
Appealing Eye Lighting
-
نکات نهایی برای صحنه شطرنج
Finishing Touches for the Chess Scene
-
خلاصه و مراحل بعدی
Summary and Next Steps
نمایش نظرات