آموزش ایجاد تجسم بیرونی در 3ds Max

Creating Exterior Visualizations in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max، نحوه ایجاد تجسم های بیرونی را از ابتدا تا انتها می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، V-Ray 2.20.03، Photoshop CS5. در این آموزش 3ds Max، نحوه ایجاد تجسم های خارجی را از ابتدا تا انتها یاد خواهیم گرفت. ما چندین مرحله مختلف را طی خواهیم کرد، از جمله مدل سازی و تهیه مدل های گیاهی مانند چمن و درختان تا بتوانیم از آنها در صحنه خود به عنوان پروکسی استفاده کنیم. همچنین نورپردازی، تکسچرینگ و پست پروداکشن را می گذرانیم، جایی که چند تکنیک در مورد اینکه چگونه رندرهایمان بهتر و جذاب تر به نظر می رسند را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012, V-Ray 2.20.03, Photoshop CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد تجسم بیرونی در 3ds Max Creating Exterior Visualizations in 3ds Max

  • مدلسازی ساختمان: قسمت 1 Building Modeling: Part 1

  • مدلسازی ساختمان: قسمت 2 Building Modeling: Part 2

  • مدل سازی چمن Modeling Grass

  • ساخت مواد برای چمن Making Materials for Grass

  • توزیع چمن در اطراف ساختمان Distributing Grass Around Building

  • درخت مدلسازی Modeling Tree

  • تهیه مواد برای صحنه Preparing Materials for Scene

  • اضافه کردن چراغ ها Adding Lights

  • تنظیم رندر Render Setup

  • انجام تنظیمات نهایی در فتوشاپ Making Final Adjustments in Photoshop

نمایش نظرات

آموزش ایجاد تجسم بیرونی در 3ds Max
جزییات دوره
3h 24m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Maciej Jura
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Maciej Jura Maciej Jura

Maciej یک هنرمند تجسم CG است که در لهستان کار می کند. در جوانی می خواست برنامه نویس بازی شود. در برخی مواقع هنگام ایجاد بازی های ساده در Visual Basic ، متوجه شد که به گرافیک نیاز دارد. او 3Ds Max را کشف کرد و از آن زمان دیگر به برنامه نویسی بازگشت. از سال 2007 او به عنوان فریلنسر کار می کند. در سال 2010 Maciej مدیر عامل یک شرکت کوچک متخصص در تجسم معماری و کار با مشتریانی از سراسر اروپا شد.