آموزش مجسمه سازی مفهوم مخلوق در ZBrush

Creature Concept Sculpting in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک موجود را برای استفاده در تلویزیون، فیلم یا چاپ مجسمه سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2 و Autodesk Maya 2011. در این آموزش ZBrush، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک موجود را برای استفاده در تلویزیون، فیلم یا چاپ مجسمه سازی کنیم. در طول این آموزش به نحوه مجسمه سازی مفهوم موجود Wolfman با استفاده از ZBrush خواهیم پرداخت. هنگامی که مش پایه ما در مایا ایجاد شد، از تکنیک‌های اثبات شده در صنعت برای جلوگیری از آن استفاده می‌کنیم و سپس جزئیات آناتومیکی و ظریف را قبل از ایجاد یک قلم مو و آلفا سفارشی اضافه می‌کنیم تا به راحتی و به طور مستقیم جزئیات خز متراکم را اضافه کنیم. سپس به برخی از ویژگی‌های جدید رندر BPR که در داخل ZBrush 4R2 جدید هستند نگاهی می‌اندازیم تا صفحه گردانی را ارائه کنیم که ظاهر یک ماکت وینیل را تکرار می‌کند. مجسمه نهایی را می توان برای تایید طرحی از یک کارگردان به عنوان پایه مدل شخصیت قهرمان برای تلویزیون، فیلم، بازی یا برای چاپ و استفاده به عنوان مجسمه وینیل استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2 و Autodesk Maya 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی مفهوم مخلوق در ZBrush Creature Concept Sculpting in ZBrush

  • بررسی Base Mesh Reviewing the Base Mesh

  • راه اندازی پروژه ZBrush Setting up the ZBrush Project

  • مسدود کردن شکل شخصیت Wolfman Blocking Out the Shape of the Wolfman Character

  • مسدود کردن توده عضلانی Blocking Out Muscle Mass

  • تعریف آناتومی شخصیت ما Defining the Anatomy of Our Character

  • جزئیات سر و نیم تنه Detailing the Head and Torso

  • جزئیات دست ها و بازوها Detailing the Hands and Arms

  • جزئیات پاها و پاها Detailing the Legs and Feet

  • مسدود کردن لباس Blocking Out the Clothes

  • اضافه کردن جزئیات به لباس Adding Detail to the Clothing

  • ایجاد یک برس آلفا و خز سفارشی Creating a Custom Alpha and Fur Brush

  • افزودن جزئیات چشم، خز و رگ Adding Eyes, Fur, and Vein Details

  • مجسمه سازی جزئیات در داخل دهان Sculpting Detail Inside the Mouth

  • ساخت درخت و جزئیات پایه Building the Tree and Detailing the Base

  • ژست گرفتن شخصیت Wolfman Posing the Wolfman Character

  • اضافه کردن برخی جزئیات خوب Adding Some Fine Details

  • راه اندازی Matcaps و Polypaint Setting up Matcaps and Polypaint

  • ایجاد صفحه گردان و رندرینگ Creating the Turntable and Rendering

  • بررسی نهایی پروژه Final Review of the Project

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی مفهوم مخلوق در ZBrush
جزییات دوره
3h 38m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Pat Imrie
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pat Imrie Pat Imrie

پت ایمری یک هنرمند سه بعدی مستقل با 4 سال تجربه در صنعت انیمیشن است. او در طول دوران حرفه‌ای خود در زمینه‌های بسیاری از صنعت، از جمله برنامه‌های تلویزیونی، آگهی‌های تبلیغاتی، فیلم‌های انیمیشن بلند و آموزش کار کرده است. او این ثروت بزرگ را داشت که بر روی فیلم نامزد اسکار سیلوین شومت "Le Illusionist" کار کند، او همچنین از آموزش تمرین تولید سه بعدی با بسته های نرم افزاری مختلف برای بیش از 2 سال لذت برده است. اگرچه او در مدل‌سازی، مجسمه‌سازی و بافت‌سازی تخصص دارد، او همچنین یک متخصص عمومی بسیار ماهر با تجربه کار در بسیاری از رشته‌های سه بعدی است.