آموزش Tic-Tac-Toe Clone - دوره کامل بازی SFML C++

Tic-Tac-Toe Clone - The Complete SFML C++ Game Course

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: دوره توسعه بازی Ultimate SFML استفاده از C++ برای ساخت بازی ایجاد یک بازی متقابل پلتفرم ایجاد یک بازی چند دستگاهی استفاده از چارچوب SFML برای درک بازی منطق بازی درک نحوه ایجاد یک الگوی بازی سازگار ایجاد یک بازی توسعه پذیر موتور بازی درک Tic-Tac- Toe Game Mechanics پیش نیازها: برنامه نویسی C++ SFML (اختیاری) طراحی بازی کدنویسی (اختیاری) منطق بازی Tic-Tac-Toe (اختیاری)

با نحوه ساخت بازی‌های پلتفرم متقابل با استفاده از Tic-Tac-Toe به عنوان مثال آشنا شوید. یک فرآیند گام به گام برای نشان دادن همه چیز از راه‌اندازی پروژه تا تکنیک‌های ضروری طراحی بازی استفاده می‌شود.

درک خوبی از مفاهیم زیر به دست آورید:

  1. برنامه نویسی بازی C++

  2. منطق بازی ویدیویی

  3. برنامه نویسی بازی SFML

  4. مکانیک بازی

SFML یکی از ساده‌ترین چارچوب‌های بازی در جهان است و پایه‌ای محکم برای سفر توسعه بازی شما فراهم می‌کند. صنعت بازی بزرگتر از هالیوود است و دائماً در حال رشد است، همین حالا سفر خود را شروع کنید.

کد منبع کامل برای کمک به توسعه در طول و بعد از این دوره در اختیار شما قرار می گیرد. کد منبع و آثار هنری برای استفاده در هر تعداد پروژه که بخواهید رایگان است.


بیش از 205000 دانش آموز در دوره های من ثبت نام کرده اند و همه آنها بسیار راضی هستند. شما نیز از این دوره راضی خواهید بود. اگر دوره را دوست ندارید، به یاد داشته باشید که طی 30 روز می‌توانید درخواست بازپرداخت کامل کنید. من رضایت شما را تضمین می‌کنم.

اگر درباره موضوعات تحت پوشش این دوره سؤالی دارید، لطفاً بپرسید. من همیشه خوشحالم که به کسانی که می خواهند یاد بگیرند کمک کنم.


برای خلاصه کردن این چیزی است که به دست می آورید:

• دسترسی مادام العمر به ویدیوهای با کیفیت HD. بدون اشتراک ماهانه هر زمان که بخواهید با سرعت خودتان یاد بگیرید.

• همه ویدیوها قابل دانلود هستند. هر کجا که می خواهید بیاموزید، حتی بدون اتصال به اینترنت!

• کد شروع و کد نهایی قابل دانلود برای هر بخش.

• پشتیبانی مفید رایگان در دوره Q A وقتی سؤالی دارید یا گیر می‌کنید.

• چندین چالش کدنویسی برای تمرین مهارت‌های جدید شما (راه‌حل‌ها شامل).

عالی به نظر می رسد؟ سپس این ماجراجویی را امروز با کلیک کردن روی دکمه «در این دوره شرکت کنید» شروع کنید و در تنها دوره‌ای که به آن نیاز دارید به من بپیوندید!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

راه اندازی پروژه Project Setup

  • راه اندازی پروژه در ویندوز Project Setup On Windows

  • راه اندازی پروژه در مک Project Setup On Mac

راه اندازی پروژه Project Setup

  • راه اندازی پروژه در ویندوز Project Setup On Windows

  • راه اندازی پروژه در مک Project Setup On Mac

راه اندازی موتور بازی Game Engine Setup

  • ماشین حالت State Machine

  • مدیر سرمایه Asset Manager

  • مدیر ورودی Input Manager

  • حلقه بازی Game Loop

راه اندازی موتور بازی Game Engine Setup

  • ماشین حالت State Machine

  • مدیر سرمایه Asset Manager

  • مدیر ورودی Input Manager

  • حلقه بازی Game Loop

ایجاد حالت/صفحه نمایش State/Screen Creation

  • وضعیت/صفحه نمایش Splash State/Screen

  • حالت/صفحه نمایش منوی اصلی Main Menu State/Screen

  • وضعیت/صفحه نمایش بازی Game State/Screen

  • حالت مکث/صفحه نمایش Pause State/Screen

  • بازی روی حالت/صفحه نمایش Game Over State/Screen

ایجاد حالت/صفحه نمایش State/Screen Creation

  • وضعیت/صفحه نمایش Splash State/Screen

  • حالت/صفحه نمایش منوی اصلی Main Menu State/Screen

  • وضعیت/صفحه نمایش بازی Game State/Screen

  • حالت مکث/صفحه نمایش Pause State/Screen

  • بازی روی حالت/صفحه نمایش Game Over State/Screen

منطق بازی Game Logic

  • گرید قسمت 1 - مقداردهی اولیه Grid Part 1 - Initialisation

  • Grid Part 2 - Placing a Piece Grid Part 2 - Placing A Piece

  • Grid Part 3 - Check for Win Condition Grid Part 3 - Check For Win Condition

  • هوش مصنوعی AI

  • نمایش بازی روی صفحه Show Game Over Screen

منطق بازی Game Logic

  • گرید قسمت 1 - مقداردهی اولیه Grid Part 1 - Initialisation

  • Grid Part 2 - Placing a Piece Grid Part 2 - Placing A Piece

  • Grid Part 3 - Check for Win Condition Grid Part 3 - Check For Win Condition

  • هوش مصنوعی AI

  • نمایش بازی روی صفحه Show Game Over Screen

موارد اضافی و رو به جلو Extras & Going Forward

  • کار بعدی چیه؟ What To Do Next?

موارد اضافی و رو به جلو Extras & Going Forward

  • کار بعدی چیه؟ What To Do Next?

سخنرانی پاداش: دوره های با تخفیف Bonus Lecture: Discounted Courses

  • سخنرانی پاداش: دوره های با تخفیف Bonus Lecture: Discounted Courses

سخنرانی پاداش: دوره های با تخفیف Bonus Lecture: Discounted Courses

  • سخنرانی پاداش: دوره های با تخفیف Bonus Lecture: Discounted Courses

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش Tic-Tac-Toe Clone - دوره کامل بازی SFML C++
جزییات دوره
3.5 hours
19
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
39,254
4.2 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Frahaan Hussain Frahaan Hussain

مدیر عامل و توسعه دهنده شرکت Sonar Systems من مدیر عامل شرکت Sonar Systems هستم که رهبر جهانی در زمینه مواد آموزشی برای موتور بازی Cocos2d-x ، یکی از بهترین و محبوب ترین موتورهای بازی در جهان است. با سالها تجربه برنامه نویسی و اجرای یک بستر آموزش آنلاین (یادگیری Sonar) می توانم از برنامه نویسی های جدید مانند شما کمک و پشتیبانی کنم. من همچنین یک مدرس دانشگاه هستم که موضوعات مختلفی را در برنامه نویسی بازی ها از طراحی بازی تا برنامه نویسی OpenGL Shader تدریس می کنم. من همچنین نویسنده منتشر شده ای در زمینه طراحی بازی ها هستم و به زودی منتشر می شود Responsive Web Design. من تمام جنبه های لازم برای آموزش و الهام گرفتن را دارم.